Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Loot

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Loot

    Nieuwe loot, nieuwe kansen... echt niet! Wat is de loot ongelofelijk slecht geworden zeg! Ik zou niet meer weten waarom ik überhaupt nog avo's zou gaan spelen naast alle gigantische problemen die er zijn.

    Ik zit niet te wachten op een loot met 150 hardhout, 250 kopererts, 150 ijzererts en een paar aanvullingen voor een een of ander mijntje. Dat heb ik allemaal wel goed voor elkaar. Ik wil gewoon graag weer wapens zien of grondstoffen die iets verderop in de productie zitten (vooral ijzer, staal, titanium enzovoorts. Dit is echt helemaal niets nakkes nada en een grote fail!

  2. #2
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    hmm misschien ander avo spelen?
    Misdadigers geeft goede loot en alle kleermaker avonturen zijn nu ook prima in verhouding.
    Persoonlijk speelde ik altijd een berg ZR en dat is wel wat minder geworden, maar nog steeds prima voor stermunten, en de loot van Stampende Stier geeft nu ook een kans op heksentoren.

    PS. gezien je inschrijfdatum ga ik er nu wel vanuit dat je level 50 bent of eind 40 en niet alleen meer te paard speelt. Van de eenvoudige avonturen is de loot inderdaad erg mager, zeker als je al wat verder bent in het spel.

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Zeg gewoon dat je baalt dat je je eco moet omgooien naar daadwerkelijk zelf wapens maken vanaf erts en stronken, daar heb je al die genoemde loot namelijk voor nodig.

  4. #4
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Nieuwe loot, nieuwe kansen... echt niet! Wat is de loot ongelofelijk slecht geworden zeg! Ik zou niet meer weten waarom ik überhaupt nog avo's zou gaan spelen naast alle gigantische problemen die er zijn.
    Kolkkie kan je eens opsommen wat voor problemen er zijn dan hebben wij ook een inzicht. Als het kan graag met screenshots of video`s

    De loot is volgens mij wel eerlijk tegenover anderen. Als je level 50 hebt bereikt moet je gewoon makkelijk je eigen wapens kunnen maken.
    Na jaren stilstaan van alle expert gebouwen moet je ze nu laten werken.

    Ja je bent level 50 dus het zou makkelijk moeten gaan.
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 17-12-14 om 09:36.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wittenagel Bekijk Berichten
    Kolkkie kan je eens opsommen wat voor problemen er zijn dan hebben wij ook een inzicht. Als het kan graag met screenshots of video`s

    De loot is volgens mij wel eerlijk tegenover anderen. Als je level 50 hebt bereikt moet je gewoon makkelijk je eigen wapens kunnen maken.
    Na jaren stilstaan van alle expert gebouwen moet je ze nu laten werken.

    Ja je bent level 50 dus het zou makkelijk moeten gaan.
    Mijn problemen:

    - het spel is zo traag als stroop. En om BB's standaard vragen alvast te beantwoorden: mijn cache is leeg, cookies verwijder ik regelmatig, alles is up-to-date etc etc etc. En het blijft zo traag.
    - generaals lopen elkaar voorbij waardoor ik veel troepen heb verloren
    - reageren op terugtrekken doen de generaals niet
    - het loont niet meer om avo's te spelen met die dramatische loot
    - BB heeft mijn hele economie naar zijn grootje geholpen. Ik heb er heel lang over gedaan om alles zo te krijgen zoals ik wilde. En dan zomaar alles ineens omgooien? Ik vind dit niet netjes en dan druk ik mij nog zachtjes uit.
    - gebouwen die ineens alleen maar gelevelt kunnen worden met edels ipv grondstoffen. Zodra ik naar andermans eiland ga en weer terug dan kan het ineens wel
    - het spel knalt er de laatste tijd ook gigantisch vaak uit. De ene keer is het alleen de chatserver de andere keer (gebeurd vaker) ligt ineens het hele spel eruit. En aangezien het spel zo traag als stroop is, duurt het opnieuw laden ook weer een 'eeuwigheid'.

    Dit is maar een kleine greep uit de ellende van de laatste tijd.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.