Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: meerwaarde spelgebeuren

  1. #21
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Sluit mij bij de woorden van Qwerty aan. Het is ronduit beledigend en pijnlijk belerend hoe TSO denkt met haar klanten te kunnen omgaan.

    En zo als altijd zijn het de Moderators, vrijwilligers, die de kooltjes steeds uit het vuur moeten halen. De door BB of Ubisoft betaalde kracht is in geen velden of wegen te bekennen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #22
    Klatergoud
    Ook ik heb me lelijk verkeken op de algehele beleidsvoering van het spel. Grofweg schandalig. Jammer van een anders zo leuk en vermakelijk spel.

  3. #23
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Zit me al tijden te ergeren aan mensen die hier op het forum hun "Recht" proberen te halen.
    Ieder bedrijf heeft het "recht" om berichten van hun eigen fora te verwijderen zodra die niet in lijn zijn met de regels van het bedrijf of hen schade toe kunnen brengen. Negatieve posts zijn ook schade voor een bedrijf als BB en ze hebben dus alle recht om zaken, zoals jullie zeggen te pas en te onpas weg te halen.

    Zodra je een fan forum opricht buiten bereik van BB mods kan je posten wat je wil en kunnen ze niks verwijderen tenzij je daadwerkelijk in overtreding bent.

    Klein voorbeeldje, zie dit als de huiskamer van BB en kijk dan naar hoe je zelf thuis zou reageren als iemand je "terecht of onterecht" beledigd of zwart maakt.
    Ik zou zo iemand ook buiten zetten en dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Je mag je negatieve mening over mij verkondigen maar niet in mijn huis!

    En nee ik werk niet voor of bij BB maar vind het gewoon jammer dat er tegenwoordig vrijwel alleen maar negatieve posts geplaatst worden. Niemand dwingt je te spelen dus als het echt zo erg is ga je toch lekker een van de andere honderden online games spelen.

    Negatieve posts worden door BB zelf veroorzaakt omdat zij hun zaken niet op orde hebben.
    En helaas is dit ook het geval bij de honderden andere online games.

    Het gaat om geld verdienen en niet dat jij tevreden bent helaas.

    Hoewel een tevreden klant wel meer geld uitgeeft
    gemaakt door Zubatsu

  4. #24

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    whats up dok

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.