Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: meerwaarde spelgebeuren

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    meerwaarde spelgebeuren

    Beide slotjes zijn onnodig en hebben wel degelijk een meerwaarde voor het spelgebeuren, tenzij je beleid daar niet onderschaard (waar de 2e over gaat). Zelf zie ik dit ook als een meerwaarde. Het beleid stond in het 1ste topic echter (nog niet) ter discussie, maar had er misschien kans van dat het had kunnen gebeuren. Er wordt om onze input qua ideeën e.d. gevraagd, beleid maakt voor de spelbeleving ook deel uit van het spel. Ik vind het zelf dan ook een beetje raar dat dingen als hier omschreven gebeuren en ga dat dan ook zeker bij NL en DE support neerleggen. Als er een discussie ontstaat en die loopt uit de hand omdat mensen niet binnen de pegi-7 richtlijnen blijven dan geef ik je alle gelijk, maar dat was hier verre van aan de orde.
    Laatst gewijzigd door kili; 14-12-14 om 12:26.

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik dacht toch echt dat we het stadium voorbij waren dat topics gesloten worden omdat de inhoud niet welgevallig is. Spelers waarschuwen dat niet alle handel is wat het lijkt heeft wel degelijk meerwaarde voor het spel. Dat een CM orders krijgt welke topics wanneer te openen en wat de inhoud mag zijn is ook al belachelijk naar mijn bescheiden mening. Daardoor is er geen centraal topic vanuit BB waarin alle bugs vermeld staan met de stand van zaken/planning voor de oplossing daarvan.
    Het (wan)beleid van topics sluiten roept alleen maar meer frustratie op , er worden gewoon nieuwe topics geopend (en weer op slot gegooid) Waar dit uiteindelijk toe leidt hebben we bij vorige gelegenheden gezien: het levert bans op, het ultieme brevet van onvermogen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk ook dat het meerwaarde heeft om spelers te waarschuwen voor spelers die misbruik proberen te maken van andere spelers.
    Zolang ik Settlers speel komt dat al voor en altijd als wij anderen proberen te beschermen, worden de topics gesloten. Je krijgt ook nul op het request als je in een persoonlijk bericht aan CM of Mod dat kenbaar maakt. Eigen schuld, dikke bult principe.
    Als wij zo ook in het dagelijks leven met elkaar omgaan......

    Het gaat dan niet alleen over handel. Ook binnen gilde's wordt misbruik van spelers gemaakt. Ik weet van meerdere gevallen waar spelers werden gedwongen om de loot van een avo te delen met de hoofdspeler. Dan kan je ook zeggen, je stemt daar zelf in toe, maar dat wordt alleen geprobeerd bij spelers die minder assertief zijn, om het netjes te zeggen.

    Settlers spelen wordt met de dag onaantrekkelijker. Niet alleen vanwege de talloze bugs in de avonturen, maar ook omdat TSO haar betalende klanten behandelt als kleuters. Men wil er niets van horen dat er soms dingen heel erg mis zijn.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb laatst iemand kadootjes gegeven via de handel, dus persoon moest even visje voor 40k godendrank en ander visje voor 40k br zwaarden zetten.
    Ik wil hier maar mee aangeven, niet alle visjes die voor iets gezet worden zijn valkuilen.

    Maar goed, dat er ook profiteurs zijn geloof ik zeker en vast.
    Van de andere kant zie ik ook driehoekshandels van 3k bonen voor een gebouw, dat gebouw voor een duurder gebouw en daarna duurdere gebouw voor 6k bonen.
    Oftewel bonenverdubbeling over de rug van 3 medespelers. (En zo zijn er dagelijks meer voorbeelden te noteren als je de handel op alle tabjes goed volgt).
    Wat dat betreft zou ik graag een ignore functie zien om niet met betreffende spelers te hoeven handelen. (Ze kopen namelijk ook wel eens mijn aanbiedingen die ik liever bij andere spelers terecht zie komen.)

    Maar goed, draadjes dichtsmijten is boehhhh

  5. #5
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Al zo vaak gezegd handel verbinden aan vaste percentages voorkom je oplichting mee.
    Je zal dan alleen een andere manier moeten vinden voor de LS te verhandelen.

    En aangezien dat BB niet mee denkt en werkt aan een oplossing zullen er altijd mensen (beginners en PEGI 7 leden) opgelicht worden.

    En dat is BB ten voeten uit als een topic niet bevalt word ie verwijderd of gesloten.

    En als je grove taal gebruik is komt BB met een opmerking van let op het is een PEGI-7 spel.

    En als je opgelicht word is het je eigen schuld want je koopt het toch zelf las ik ergens van een MOD
    Want je gaat zelf naar de handelshuis
    Je drukt zelf op die handel
    En je drukt zelf op het groene knopje

    Tja wat kan je daar nog op zeggen als ze met dat soort opmerkingen komen.

    Maar goed de enige manier op TSO te spelen denk ik

    A: Is alleen met events aanwezig zijn verder is er toch weinig aan (zeker voor lvl 50er).
    B: Opletten wat je koopt.
    C: AVO's lekker alleen spelen en opletten wie je de LS geeft.
    D: PVP weet er nog te weinig van maar het trekt me ook niet aan.
    gemaakt door Zubatsu

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    pvp gewoon proberen edski, gister in half uurtje 2e kolonie gepakt.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    en ga dat dan ook zeker bij NL en DE support neerleggen.
    Vind ik ook. Als het van mama (NL support) niet mag dan vraag je het toch gewoon aan papa (DE support)? En dan kijken of ze allebei een ander antwoord geven zodat je dat uit kan spelen totdat je het antwoord krijgt dat je wilt!

  8. #8

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    hahaha

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud
    leest u helemaal onderaan in de gedragsregels de laatste alinea

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...-gedragsregels

  10. #10
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    tsja dan kan ik ook zeggen dat wij het grondwettelijke recht hebben op vrijheid van meningsuiting en dat mag niet worden gecensureerd. Grondwet staat boven die regels

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.