Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: meerwaarde spelgebeuren

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud
    als u een account aanmaakt gaat u akkoord met de gedragsregels en gaan wij ervanuit dat u die ook daadwerkelijk hebt gelezen voor u het vakje aanvinkte dat ons de bevestiging geeft dat u de vooropgestelde regels accepteerd onder de voorwaarden die u gelezen hebt

  2. #12
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Het wel of niet accepteren van de regels legitimeert nog geen inbreuk op een grondrecht. Het enige wat boven de grondwet staat is het Europees recht. In het beginsel kan alleen de formele wetgever een grondrecht enigszins inperken en dat gaat ook niet zomaar. Daarnaast geeft Southpark een waardevolle les in de aflevering genaamd human centipad. Ofwel laten we met z'n alle redelijk blijven en niet te pas en onpas op regeltjes wijzen.
    Laatst gewijzigd door ricos221; 15-12-14 om 15:12. Reden: taalverbeteringen

  3. #13

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ok dus we moeten allemaal een nieuw account aanmaken met de wens niet gecensureerd te worden buiten het PEGI 7 gebeuren?

    Gedragsregels werden ooit verzonnen om ´normaal´ gedrag in een vorm te gieten, niet om je als bedrijf achter te verstoppen.

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Bij de weg, ik heb ooit de moeite genomen de gedragsregels te lezen, verlangde normaal gedrag van me en ben daarna de specificaties vergeten.

    Bij de weg 2, onder normaal gedrag valt volgens mij ook het vakje groen aanvinken en spelletje beginnen, ipv juridisch gebeuzel te gaan lezen.
    (Nu viel mij dat in mijn herinneringen krabbend nog best mee, maar dat is eenmaal de verwachting als je een linkje naar gedragsregels ziet.)

  5. #15
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Zit me al tijden te ergeren aan mensen die hier op het forum hun "Recht" proberen te halen.
    Ieder bedrijf heeft het "recht" om berichten van hun eigen fora te verwijderen zodra die niet in lijn zijn met de regels van het bedrijf of hen schade toe kunnen brengen. Negatieve posts zijn ook schade voor een bedrijf als BB en ze hebben dus alle recht om zaken, zoals jullie zeggen te pas en te onpas weg te halen.

    Zodra je een fan forum opricht buiten bereik van BB mods kan je posten wat je wil en kunnen ze niks verwijderen tenzij je daadwerkelijk in overtreding bent.

    Klein voorbeeldje, zie dit als de huiskamer van BB en kijk dan naar hoe je zelf thuis zou reageren als iemand je "terecht of onterecht" beledigd of zwart maakt.
    Ik zou zo iemand ook buiten zetten en dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Je mag je negatieve mening over mij verkondigen maar niet in mijn huis!

    En nee ik werk niet voor of bij BB maar vind het gewoon jammer dat er tegenwoordig vrijwel alleen maar negatieve posts geplaatst worden. Niemand dwingt je te spelen dus als het echt zo erg is ga je toch lekker een van de andere honderden online games spelen.

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    @mod_pinkelstje: Met die onderste regel kan ik me idd ook heel makkelijk overal van afmaken. Ben iig blij dat je deze open hebt laten staan gezien er tenslotte ook niets aan de hand was en nog steeds niet is. Het geeft spelers op deze manier iig wel een kans zich, op een nette manier, te uiten en voor BB zie ik het als een kans om te horen hoe alles ervoor staat en dit mee te nemen in de koers die zij varen.

    @ricos221: In mijn huis gelden ook mijn regels, grondwet of niet. Dit is BB's huis en bovendien geldt hier volgens mij het internationale recht. Links- of rechtsom, vrees ik dat je er naast zit. Maar voor die discussie is dit topic niet bedoeld...

  7. #17
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk dat hier het punt gemist wordt. Het gaat erom dat je niet zomaar een bericht/topic moet veranderen of verwijderen zonder aanleiding of reden alleen maar omdat je dit volgens de regels mag doen. Ik mag jou beledigen in jouw huis en daarop mag jij me je huis uitsturen op basis van privaatrechtelijke zaken. Ik zie niet in hoe ik BB beledigt heb. Het valt niet onder internationaal recht puur en alleen omdat het een internationaal bedrijf betreft.

    Hoe dan ook het punt is dat er niet achter regeltjes gescholen moet worden
    Laatst gewijzigd door ricos221; 15-12-14 om 20:25.

  8. #18
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Even muziekje luisteren. En dan kunnen we verder



    Zoek de juiste glimlach
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 15-12-14 om 19:38.

  9. #19
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    XD

  10. #20
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    LET OP:
    De beheerders hebben het recht om deze regels aan te passen en uit te breiden. We raden je aan om de grenzen van onze tolerantie niet op te zoeken. Moderators en beheerders hebben het recht om de officiële fora en/of chatrooms op elk gegeven moment aan te passen, zonder waarschuwing vooraf.


    Ik zie dit voor het eerst en kan er met mijn verstand niet bij. De regels worden dus aangepast wanneer een mod daar zin in heeft, zonder daar voor te waarschuwen. Sorry hoor, maar dit is dus belachelijk. Laat ik het zo zeggen: ik speelde dit spel graag, ben bereid om bugs te accepteren, kan voorkomen. Maar wanneer het spel door heel veel bugs zo goed als onspeelbaar wordt mag ik daar iets van vinden. En als communicatie richting spelers/betalende klanten beneden de maat is of zelfs achterwege blijft evenzo. Dat mag niet in chats gezegd worden, klagen is not done, en een mod bepaalt dan "dat WE het er verder niet meer over hebben "want het moet gezellig blijven.
    Op het forum mag er klaarblijkelijk ook alleen maar positieve feedback gegeven worden op straffe van sluiting van een topic of een forumban.
    Ik heb nooit gescholden of gedreigd. Ik ben 60+ en ik weiger me nog langer als een kleuter te laten behandelen omdat kritiek hebben kennelijk verboden is. Uit wat ik op de chats en op het forum lees maak ik op dat het overgrote deel van de spelers daar ook gewoon volwassen mensen zijn. Behandel ons dan ook als zodanig, kom uit die ivoren toren , ga de discussie aan , kom met argumenten waarom we zo blij moeten worden van hoe het gaat ipv met bans te strooien en topics te sluiten.
    Tot die tijd ben ik er wel klaar mee....
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.