Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: dure visjes; let op!

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    dure visjes; let op!

    Het gebeurt schijnbaar nog steeds: Mensen die visjes zetten dat het de schijn van bv een ls (lootspot) heeft, maar waar je niets voor krijgt. Ze worden ook niet omgeroepen dus BB kan hier niets mee.
    Van een enkele newbie zou je het verwachten, maar het gebeurt dus klaarblijkelijk ook nog door spelers wiens naam we al enkele jaren in het spel voorbij zien komen.
    Bij deze dan nog maar eens: Zie je een visje voor veel graniet/munten/bonen en je ziet niet dat er een ls is omgeroepen, vraag de speler die de handel heeft gezet dan eerst er naar waarvoor het visje is.

  2. #2
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    +1
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    little house built of bread and covered with cakes
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    whahahaha allang teruggeven er is een reden waarom jij niet in mijn vrienden lijstje staat stop ermee mensen zwart te maken rofl ZIELIG

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aegir Bekijk Berichten
    whahahaha allang teruggeven er is een reden waarom jij niet in mijn vrienden lijstje staat stop ermee mensen zwart te maken rofl ZIELIG
    Staat jouw naam ergens dan? Of die van een ander?

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    little house built of bread and covered with cakes
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    reageer gewoon graag op onrust stokers :P kusje schat

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    little house built of bread and covered with cakes
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    hebben ze niets mee te maken dat is handel enig zins logisch mits je wil dat handel stopt tja dan is het gebeurt met settlers

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Zolang mensen niets omroepen kunnen ze er helaas ook niets mee Tymy. Roepen ze m bv omgedraaid om, of beloven ze je er iets voor terug in ruil, bv dus een ls, wat daarna niet volgt dan kunnen ze er wel wat mee. In situaties als deze moeten spelers zelf opletten. Goed...streken blijven het in ieder geval...

  8. #8
    Yasumori-san
    Als veroorzaker van al het leed van deze ochtend zal ik ook maar even reageren. Ik had de ls aanbieding omgedraaid, was gewoon een foutje. ik had ze wel bewust op de HH gezet met het doel mn ls te verkopen. Dat iemand vervolgens mn ls aanbieding koopt is niet meer als normaal. 1 visje voor 650 graniet. een betere aanbieding dan de euro knallers van de supermarkt in de buurt Het is sportief als je het "terugstort", maar ik had ze ook in mn eigen gilde kunnen aanbieden. Kortom; beroepsrisico. Eerst koffie, dan pas de handel op.

    Wat ik wel vervelend vind, zijn mensen die een fake aanbieding op de handel zetten. 1 vis voor iets, in de hoop dat iemand er op klikt en denkt een ls te kopen. daar moet wmb wel wat aan gebeuren.

    en om de discussie wat te de-escaleren (mooi woord); aegir heeft het graniet teruggegeven.

    ik lijkt wel een _mod

  9. #9
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    De aanleiding voor het openen van dit draadje is een misverstand begrijp ik. Neemt niet weg dat de waarschuwing voor dubieuze handel terecht is. Helaas doet BB er niks aan, maar spelers die gokken op een foutje van een koper mogen wat mij betreft met naam en toenaam aan de schandpaal, en ook dat wil BB niet hebben.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    @yasumori-san en aegir: dan gaat dit sowieso niet over wat vanochtend is gebeurt (dit gaat over een bewuste opzet en niet een per ongeluk verkeerd geplaatste handel die iemand heeft gezet waarvan weer een ander dan weet te profiteren). Ben wel blij dat jullie dit alsnog hebben weten op te lossen. Had dit gedeelte ook niet meegekregen.
    Helaas blijven visjes als boven omschreven ook nog steeds bestaan dus overbodig is het topic sowieso niet

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.