Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Evenementmissie 'Kerstkaart'

  1. #1
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud

    Evenementmissie 'Kerstkaart'

    Volgens de missie moet je 5 verbeteringen bij een vriend doen, bijvoorbeeld een mand van tante Irma.
    Bijvoorbeeld is onjuist, aangezien andere verbeteringen niet werken, moeten het manden van tante Irma zijn.

    Laatst gewijzigd door Lord_Spookstah; 13-12-14 om 14:16.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Het hele evenement staat bol van de misleidingen

    In de winkel : kerstverrassingspakket 195 diamantjes! misschien wel een silo of cadeautjes... geloof dat nou maar nooit
    een engelstandbeeld kun je krijgen .....mijn eiland staat propvol dus het heeft zelfs geen enkele sierwaarde ,omdat het daar te klein voor is!
    Een gegeven paard voor 195 diamantjes??? nee! Stop er dan geen prullaria in want dat standbeeld is zelfs op de handel geen drol waard en ik voel me wederom knap besodemieterd en koop nooit meer diamantjes .

    Nu wordt dit topic uiteraard afgesloten door de eerste de beste mod en krijg een schop onder mijn kont als een onmondige kleuter ....waarvan dan ook eerst zijn snoep is afgepikt bah
    Laatst gewijzigd door flitz; 17-12-14 om 10:15.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitz Bekijk Berichten
    Het hele evenement staat bol van de misleidingen

    In de winkel : kerstverrassingspakket 195 diamantjes! misschien wel een silo of cadeautjes... geloof dat nou maar nooit
    een engelstandbeeld kun je krijgen .....mijn eiland staat propvol dus het heeft zelfs geen enkele sierwaarde ,omdat het daar te klein voor is!
    Een gegeven paard voor 195 diamantjes??? nee! Stop er dan geen prullaria in want dat standbeeld is zelfs op de handel geen drol waard en ik voel me wederom knap besodemieterd en koop nooit meer diamantjes .

    Nu wordt dit topic uiteraard afgesloten door de eerste de beste mod en krijg een schop onder mijn kont als een onmondige kleuter ....waarvan dan ook eerst zijn snoep is afgepikt bah
    Nou het topic is 'Evenementmissie Kerstkaart' dus ik denk dat je hooguit commentaar krijgt over off-topic posten.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.