Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Tijdens het wachten..

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Tijdens het wachten..

    Iedereen maakt het hier mee: Je kan op een gegeven moment niks meer doen.
    Alle mijnen zijn aangevuld, avo's zijn bezig, geologen en ontdekkingsreizigers zijn onderweg.
    Er is nog wel de chat om de tijd de doden, maar misschien is het volgende een optie:?

    Zou het niet mooi zijn dat je een mini-game zou kunnen starten vanuit bijvoorbeeld proviandhuis.
    Een mini-game a la candy crush ofzoiets.
    En dat je na het behalen van een X aantal punten, je beloond wordt middels een aanvulling van een x aantal grondstoffen?

    En hoe hoger het aantal punten, hoe meer/ waardevoller de beloningen worden....

    Of zijn er meer met dit soort ideeen?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Een ander idee is iets minder lang hoeven te wachten. Ik snap toch al niet waar dat goed voor is.

  3. #3

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    je kan ook gewoon candy crush op je telefoon gaan spelen als het je allemaal te lang duurd :P

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij is de invoering van de zoekitems op je eiland hier al een voorbeeld van.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Het is dat het mij aan de tijd ontbreekt dus bij het 'wachten' sluit ik het hele spel dan maar af. Anders was het een prima gelegenheid om een ander spel te gaan spelen dat waarschijnlijk niet van BB is.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.