Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Open brief aan BB.

  1. #11
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    De meeste problemen zijn browser afhankelijk. Veel mensen denken nog steeds dat de kracht van hun computer te maken heeft met de goede werking van Settlers. Dus mensen: Als je veel last hebt van problemen, ga dan niet sleutelen aan je computer, maar gebruik een andere browser en wis al je geschiedenis. (Natuurlijk blijven er dan nog altijd wel wat bugs over die iedereen heeft.)

    Chrome en Firefox moet je hebben
    totaal niet mee eens pas een nieuwe laptop aangeschaft met 8GB aan geheugen merk duidelijk verschil met mijn oude laptop die maar 4GB had.

    Oude laptop HP655 4GB
    Nieuwe laptop Lenovo Flex 2 8Gb

    ik gebruik opera en nooit problemen

    En Bugs zijn browser game gerelateerd
    gemaakt door Zubatsu

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Meestal is een verouderde versie van Adobe Flash ook een probleem. Als je niet weet hoe je die moet updaten -> google "update flashplayer". Overigens lijkt het mij sterk dat de server ermee te maken heeft, hardwarematig dan. Het zou wel goed kunnen dat BB er wat aan kan doen door de communicatie tussen de client (wat jij ziet) en de server wat efficiënter te laten verlopen. Dit is nou niet bepaald een actiespel die constant voor een hoge belasting zorgt.

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Meestal is een verouderde versie van Adobe Flash ook een probleem. Als je niet weet hoe je die moet updaten -> google "update flashplayer". Overigens lijkt het mij sterk dat de server ermee te maken heeft, hardwarematig dan. Het zou wel goed kunnen dat BB er wat aan kan doen door de communicatie tussen de client (wat jij ziet) en de server wat efficiënter te laten verlopen. Dit is nou niet bepaald een actiespel die constant voor een hoge belasting zorgt.
    Er zijn spelers die pech hebben met hun account. Op de 1 of andere manier raakt hun account corrupt en weet BB het niet op te lossen. Ik ken meerdere mensen die met een uptodate systeem en het wisselen naar diverse browsers toch last blijven/bleven houden van vervelende aanhoudende bugs en allerlei andere ongein. De meest bekende van de server is Kingboa denk ik wel. In vergelijking met de verhalen van sommige andere viel het bij hem in 1ste instantie nog relatief mee met zijn spookleger. Na een reset kreeg die meer problemen meen ik me te herinneren.
    Het is onmogelijk om vanuit deze positie een concreet oordeel te vellen en geen idee of dit nou bij BB ligt of dat het ergens in de routing gebeurt en men dus bij de ISP moet zijn, maar ergens gaat er dan iets fout zonder dat de gebruiker zelf er iets aan kan doen. Het blijft iig knap vervelend en om dan steeds met hetzelfde riedeltje op pad gestuurd te worden zou mij dan iig ook niet fijn lijken. Dat men met een vast patroon begint is verder begrijpelijk vanuit het oogpunt van een helpdesk gezien. Maar als men ziet dat men in een cirkeltje beland dan wordt het natuurlijk op een gegeven ogenblik gewoon vervelend en moet er voorbij de standaarden gekeken worden denk ik...
    Succes iig Klater!

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb geen verouderde adobe flash, die zit namelijk in mijn IE ingebouwd in windows8.1 en draait dus gewoon met alle updates mee.

    Toch komt hier om de zoveel tijd een berichtje langs van BB dat flash verouderd is en of ik em wil updaten, ik ga tegenwoordig al niet meer naar het linkje aangezien ik daar gewoon uitkom bij de flash die al draait.

    Blijkbaar gaat er dan dus iets mis in de herkenning=communicatie tussen server en pc.
    IE afsluiten en opnieuw opstarten geeft BB een nieuw herkenmomentje en laat alles weer draaien. Maar is soms best vervelend als het net gebeurt als ik 20 tabbladen heb openstaan omdat ik iets aan het uitzoeken ben

    En het servermatige verhaal: juist door de variabele belasting kom je server tekort, je zet namelijk in op 50% van alle spelers die tegelijkertijd inloggen en hun plaatjes moeten krijgen, om niet teveel geld uit te hoeven geven en als er dan net 60% of 70% tegelijk nieuwe plaatjes komt halen (jeujjj onderhoud is geweest we mogen weer inloggen, jeuj wat is er voor nieuws te beleven) na een update die ervoor zorgt dat er weer meer nieuwe plaatjes dan eerder geintroduceerd moeten worden op de pc (wittenagels verhaal over browsergame zonder download klopt al niet helemaal als je kijkt naar het huge aantal HD grote gebouwenplaatjes keer 5 a 6 levels die er als cookiebestand in je temp gegooid worden), overschrijd je ineens je ingekochte capaciteit en treed er overal lag op.

    PS de 50, 60 en 70 procent zijn even hypothetisch maar een mijns inziens redelijke denktrant voor een serverinkoper en spelersgedrag
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 17-12-14 om 01:02.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.