Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Open brief aan BB.

  1. #1
    Klatergoud

    Open brief aan BB.

    Beste BB,

    Ik heb geen illusie dat mijn bericht BB ooit zal bereiken, maar toch...

    Ik speel The Settlers al enige tijd en heb eigenlijk van meet af aan moeten ervaren hoe het spel, bijna wekelijks, met bestaande en nieuwe bugs structureel in verval aan het geraken is.

    Als betalende speler verwachtte ik plezier uit het spel te halen en geen frustratie op frustratie. Werkelijk, er valt ondertussen bijna geen lol meer aan het spel te beleven, want het echte enthousiasme voor het spel is al lang gedoofd. De lijst van bugs beslaat inmiddels meer dan één A-viertje en blijven zich opstapelen zonder enig resultaat van verbetering in zicht.

    Communicatie naar BB wordt verzorgd door mod's die geïnstrueerd zijn vragen van spelers met standaard antwoorden af te doen. Klachten van spelers belanden waarschijnlijk regelrecht de prullenbak in en worden afgedaan met de bekende en evenzo gefrustreerde standaard vragen als;

    Om je beter te kunnen helpen met dit probleem hebben we wat meer informatie nodig.

    Heb je de cache en browsergeschiedenis verwijderd?
    Wat voor software gebruik je (browser versie, flash versie etc.)
    Wanneer verscheen het probleem voor het eerst (datum & tijd)
    Een gedetailleerde beschrijving (waar was je mee bezig op het moment dat de bug
    verscheen etc.)
    Een screenshot van je missieboek en de missie


    Die vragen worden te pas en te onpas herhaald bij de spelers zodat ze uiteindelijk de correspondentie met TSO maar opgeven. Dat heb ik zelf aan den lijve mogen ondervinden. (E-mails ter inzage mod's).

    En even gebruikelijk als de hoeveelheid bugs die met regelmaat het spel binnensluipen, kopen jullie je tekortkomingen naar de spelers af met zoethoudertjes als 'rooie spetters,' stadionsnacks en de rest van de mikmak.

    Mijn vraag BB; i.p.v. hersenloze toeters en bellen aan het spel toevoegen (waar jullie geen genoeg van schijnen te krijgen), wanneer gaan jullie proberen van The Settlers weer een gezond spel maken, want het spel is ziek, doodziek, hangt aan een infuus en ligt waarschijnlijk op sterven na dood in een van jullie reserve servers weg te rotten!! Zijn jullie dat eigenlijk wel van plan, het spel herstellen?
    Beter, valt het spel überhaupt nog wel te redden? Persoonlijk denk ik van niet, de 'besmetting' met bugs is door ontkenning en nalatigheid van alle problemen gewoon te omvangrijk geworden.

    Tenslotte, durf ik het te zeggen... soms is het raadzamer om met een schone lei te beginnen, helemaal opnieuw.

    Succes in elk geval.

    Eww!!

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet wat voor computer jij gebruikt maar ik heb niet zoveel last van die "drama's" die jij omschrijft. Als support je trouwens consequent vragen stelt die te maken (kunnen) hebben met jouw klacht, wellicht is het dan een plan om die te beantwoorden zodat ze iets met jouw klacht aankunnen.

  3. #3
    Klatergoud
    Ik weet niet of je mijn bericht goed hebt gelezen, maar als je volgende vragen;


    Om je beter te kunnen helpen met dit probleem hebben we wat meer informatie nodig.

    Heb je de cache en browsergeschiedenis verwijderd?
    Wat voor software gebruik je (browser versie, flash versie etc.)
    Wanneer verscheen het probleem voor het eerst (datum & tijd)
    Een gedetailleerde beschrijving (waar was je mee bezig op het moment dat de bug
    verscheen etc.)
    Een screenshot van je missieboek en de missie


    drie hebt beantwoord en diezelfde vragen nóg een keer wordt voorgelegd, dan houdt iedereen het wel voor gezien.

    En mijn PC? Niets mis mee, 1 jaar oud, met Intel Core i7, Asus GeForce GT 720, 2GB videokaart. Goed genoeg voor een 'eenvoudig' browsergame, dacht ik zelf. Maar zal wel hopeloos verouderd zijn met wat jij thuis hebt staan vermoed ik.
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 13-12-14 om 12:54.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Die van mij is ouder en geeft geen problemen met deze simpele browsergame. Dan moet je je toch wat af gaan vragen.

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Die van mij is ouder en geeft geen problemen met deze simpele browsergame. Dan moet je je toch wat af gaan vragen.
    De meeste problemen zijn browser afhankelijk. Veel mensen denken nog steeds dat de kracht van hun computer te maken heeft met de goede werking van Settlers. Dus mensen: Als je veel last hebt van problemen, ga dan niet sleutelen aan je computer, maar gebruik een andere browser en wis al je geschiedenis. (Natuurlijk blijven er dan nog altijd wel wat bugs over die iedereen heeft.)

    Chrome en Firefox moet je hebben

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    @klatergoud: Stel m op in t engels of duits als dat je niet te veel moeite is, log in op de duitse server en plaats m daar of zend m rechtstreeks naar BB_Pandur, dat is een 100% rechtstreekse lijn richting BB. Dat is iig een punt waarover je je twijfels uit of dat gebeurt en die omzeil je zo dan alvast.

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    @ Poegel, browsers zijn overrated,
    Ik heb IE en nergens last van, buiten de standaardbugs die iedereen heeft.

    De grote bottleneck wat mij betreft ligt duidelijk bij de capaciteit van BB, zodra een nieuwe functie wordt ingevoerd is er probleem met lag ed.
    Daarnaast was het niet voor niks dat de mogelijkheid tot gratis verplaatsen van gebouwen gelimiteerd werd tot 1 per minuut.

  8. #8
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    servers kosten nu eenmaal geld

  9. #9
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walov Bekijk Berichten
    servers kosten nu eenmaal geld
    Heb je wel eens bij jezelf afgevraagd door wie die servers worden betaald Einstein?
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 16-12-14 om 06:18.

  10. #10
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn gewoon bugs die de spel beinvloeden. Er zijn bugs die al heel lang bestaan die nog niet opgelost zijn.
    Ik kan hoog springen laag springen. Ik kan BB begrijpen. Maar toch moet er gewoon actie ondernomen worden om te beginnen met de oudere bugs op te lossen en rustig aan omhoog te werken. Wij zullen uiteraard altijd bugs blijven behouden maar die zijn er ook om opgelost te worden.

    Ik stel voor om af te stappen van een gratis browser game zonder download

    Ik stel voor om een gratis browser game te introduceren met een download.
    De download moet dan niet al te groot zijn en alleen de basisprincipes bevatten van de eiland. Dit zal veel problemen voorkomen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.