Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 49 van de 49

Onderwerp: Problemen met generaals op avontuur

  1. #41
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien handig om eerst even op het forum te kijken voordat je een nieuw draadje opent:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ls-op-avontuur

    oja, ik zag dat er tegenwoordig ook een forum-MOD is. Is niet een van de taken om draadjes met dezelfde onderwerpen bij elkaar te zetten, zoals dat ook op de andere fora veelvuldig gebeurt. Het nl-forum kan zo langzamerhand wel een grote samenvoeg-operatie gebruiken.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #42
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Misschien handig om eerst even op het forum te kijken voordat je een nieuw draadje opent:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ls-op-avontuur

    oja, ik zag dat er tegenwoordig ook een forum-MOD is. Is niet een van de taken om draadjes met dezelfde onderwerpen bij elkaar te zetten, zoals dat ook op de andere fora veelvuldig gebeurt. Het nl-forum kan zo langzamerhand wel een grote samenvoeg-operatie gebruiken.
    Nog heel even geduld, en dan kunnen we los hier op het forum met onze nieuwe mods ^-^
    Het opruimen samenvoegen zal spoedig gaan gebeuren
    Ondertussen heb ik alle ontwikkelingen weer doorgegeven aan de ontwikkelaars. Blijven duimen dat er snel een oplossing komt, meer dan dat heb ik helaas niet in mijn macht
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  3. #43

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet of het al langsgekomen is, maar ik zit met het volgende:

    Sinds de invoering van de troepenicoontjes (welke troepen er in een gen zitten) boven de generaals is het aanmerkelijk moeilijker om op een generaal te klikken. Soms klik ik mij het ongans en krijg ik de generaal maar niet geselecteerd.
    Indien ik een block verstuur blijf ik met grote regelmaat terugtrekken omdat een generaal geen zin heeft om geselecteerd te worden.

  4. #44

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Bij Zwarte Ridders:

    Generaals blijven hangen achter een onzichtbaar iets. Staan dan een tijd stil. Vervolgens schieten ze ineens als een raket uit de startblokken. Dit geldt voor alle typen generaals.

    Mijn veteraan valt een kampje aan waartoe ik heb opdracht had gegeven. Dit kampje wordt keurig omgelegd. Vervolgens krijg ik de melding dat mijn generaal heeft overwonnen en het volgende kampje zal aanvallen. Gelukkig werkte te terugtrek knop nu wel, hetzij met veel vertraging waardoor het nog billen knijpen was of het wel ging werken.

  5. #45
    MacAirem
    2 weken geleden al via support doorgegeven, maar bij gebrek aan reactie ook hier maar dan...:

    In Het dappere kleermakertje:

    In de eerste sector ( http://thesettlersonline.wikia.com/w...guide_sec1.png ) stuur ik een dubbele aanval naar kamp 4. Daarvoor heb ik een 1R-block gestuurd op kamp 3, om onderschepping van die dubbele aanval door kamp 3 te voorkomen (voor de volledigheid: kamp 1 en 2 waren al verslagen). Ik kijk de hele tijd naar wat er gebeurt. Ik zie mijn twee generaals, terwijl de blockaanval op kamp 3 loopt, het onderscheppingsgebied van kamp 3 inlopen en weer veilig uitlopen. Niks aan de hand. Tot een paar tellen later, als ik ineens het bericht krijg, linksbovenin het scherm, dat mijn generaals aanvallen. Niet kamp 4, zoals bedoeld, maar kamp 3. Zonder melding van beëindiging van de aanval van de 1R-block, zonder melding 'Je generaal is onderschept.'

    Ik was op dat moment nog de enige speler in het avontuur. Ik had nog geen andere spelers erbij, ook nog niet uitgenodigd. Het betrof één gewone generaal en een veteraan. 1R-block uitgevoerd met een gewone generaal.

    Needless to say, ik voelde me lichtelijk 'met-naald-en-draad-in-elkaar-gezet'...

  6. #46

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Ik had inmiddels wel verwacht dat er een oplossing zou zijn voor deze problematiek, maar het blijft aanhouden. Mijn zin om avonturen te spelen en daarmee ook dit spel wordt hierdoor behoorlijk minder.

    Als voorbeeld, ik speel veel stampende stieren, en doe deze uit mijn hoofd, het is dat ik weet hoe de aanval in dit avontuur gestuurd moet worden, maar de verspringende generaals, onderscheppingen, foute kampen die aangevallen worden is uitermate vervelend. Ik volg de aanval niet meer, omdat het simpelweg niet klopt wat er op mijn scherm gebeurt, terwijl het op de server (?) wel verder fatsoenlijk afgehandeld wordt. Zelden dat alle aanvallen visueel kloppen wanneer ik dit avontuur speel.
    Bij avonturen die ik minder vaak speel, vermijd ik risicovolle blocks, en kosten mij daardoor onnodig extra verliezen. Ik kan niet vertrouwen dat een onderschepping op mijn scherm ook een daadwerkelijke onderschepping is.

    En de recente lootwijziging, dat er geen kanon en dama's meer te krijgen zijn, wat ik op zich geen verkeerde verandering vind, is in deze alleen maar zout in de wonde.

    Gr. V
    Laatst gewijzigd door Vandha; 13-01-15 om 17:48.

  7. #47

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    morgen 12u weer onderhoud? :-)

    Morgennacht vindt er weer onderhoud plaats

  8. #48

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Twee generaals blijven konstant in de aanval en komen niet terug ........
    Ik ben pas begonnen: op mijn hoofdeiland viel ik gisteren rechtsboven in sector S9 een kamp aan met de tweede aanvalsgolf, welke dit kamp zou moeten vernietigen. Opeens generaal verdwenen...ook na herhaaldelijk in- en uitloggen. 12 uur later weer ingelogd, er staat nog steeds 'Generaal valt aan'. Tweede generaal gestuurd met troepen.....ook deze verdwijn. een staat al uren aan te vallen.....ik kan de knop terugtrekken wel aanklikken, maar dat verandert helaas niets.....nu heb ik dus 2 aanvallende Generaals waar ik niets mee kan doen.....moet ik nu 6 dagen wachten tot het systeem gereset is???? Er vervelend en jammer dit.

    hopelijk staat dit op de goede plek want ik zocht met de zoeksleutel 'generaal verdwijnt' en kwam hier terecht.

  9. #49

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatTummy Bekijk Berichten
    Twee generaals blijven konstant in de aanval en komen niet terug ........
    Ik ben pas begonnen: op mijn hoofdeiland viel ik gisteren rechtsboven in sector S9 een kamp aan met de tweede aanvalsgolf, welke dit kamp zou moeten vernietigen. Opeens generaal verdwenen...ook na herhaaldelijk in- en uitloggen. 12 uur later weer ingelogd, er staat nog steeds 'Generaal valt aan'. Tweede generaal gestuurd met troepen.....ook deze verdwijn. een staat al uren aan te vallen.....ik kan de knop terugtrekken wel aanklikken, maar dat verandert helaas niets.....nu heb ik dus 2 aanvallende Generaals waar ik niets mee kan doen.....moet ik nu 6 dagen wachten tot het systeem gereset is???? Er vervelend en jammer dit.

    hopelijk staat dit op de goede plek want ik zocht met de zoeksleutel 'generaal verdwijnt' en kwam hier terecht.
    een andere generaal sturen naar het kamp en terug trekken voordat de aanval loopt schijnt een truuc te zijn die werkt om dit probleem op te lossen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.