Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Onderwerp: Problemen met generaals op avontuur

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud

    Problemen met generaals op avontuur

    Hier kunt u kwijt welke generaal rare kuren uithaalt op avontuur
    welke kuren dat zijn en ook op welk avontuur dat gebeurt

    elke reactie die deze punten niet aankaart zal worden verwijderd
    beperkt u ook enkel tot deze punten iemands frustratie draagt niet bij tot het uitzoeken en lokaliseren van de
    problemen die ieders spelbeleving tenietdoet

    het settlers online team :-)

  2. #2
    bollewit's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    ik ervaar een hoop problemen met mijn generaals in Stampende Stier. Generaals lijken even stil te staan en schieten dan opeens vooruit, halen elkaar soms in, met als gevolg dat de laatste onderschept wordt. Succes met het oplossen.

    Groeten Bollewit

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    willekeurige generaal tot nu toe, of lopen terug naar kamp wat net verslagen is, of vallen meerdere keren aan op 1 kamp, of komen meerdere keren terug in garnizoen, of idd zoals hierboven met blok laatste generaal haalt eerste in,( maja is blok hé) evengoed ga ik dan wel direct naar me thuis land en wacht ik rustig me ingame mail af is het alsnog goed gegaan
    in sommige gevallen als al nieuw leger toegewezen heeft aan de generaal die dan onder weg naar volgend kamp de overgebleven troepen van het vorig verslagen kamp toch bij hem heef en niet de zojuist toegewezen troepen, resultaat van meerdere keren terug komen in het garnizoen, overigens ondervind ik hier alle problemen als ik van het avo weggaat en generaals lopen, wacht ik tot alle generaals in het tent zitten niks aan de hand
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 12-12-14 om 08:04.

  4. #4
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Vikingen: twee veteranen op pad gestuurd (geen blok) 1e valt kamp aan-overwint-loopt terug, 2e valt kamp aan-tijdens die aanval verdwijnt 1e uit het zicht- als kamp verslagen is, loopt eerste weer terug naar de plek waar verslagen kamp stond- 2e verdwijnt uit het zicht- een kamp wat aan het verplaatsen is bouwt inmiddels meerdere keren op- 2e staat weer op plek verslagen kamp- 1e is ineens weer te zien vlak bij het eigen kampje. Dit komt steeds voor bij iedere Vikingen die ik speel.

    Oude Ruine's: na 1e verplaatsing van MMA en veteraan vanaf de landingsplaats en verwijderen van dode bomen, zijn er geen licht groene landingsplaatsen te zien dichter bij de gebiedsgrens- MMA moet ver lopen- na verslaan van kamp verplaatsing MMA naar volgende sector zijn veel licht groene landingsplaatsen te zien- als kamp eenmaal geplaatst is (3 pogingen) zijn al die licht groene plekken weg. MMA loopt marathons naar de volgende kampen-het laden van het kampje vraagt steeds 3 of meer pogingen-MMA controleert ook 2x of kamp wel echt verslagen is om dan ineens weer vlak bij zijn kamp op te duiken. Het lijkt ook of er steeds een soort reset is van het eiland, ik ben niet van het avo afgegaan. Eenmaal halverwege het avontuur (heksentoren) loopt alles normaal.
    Ik heb dan wel ontzettend lang over het avo gedaan en veel krachttermen gebruikt.

    Bij Pirateneiland en Moerasheks: talloze keren bouwen kampjes opnieuw op bij verplaatsing. Als veteranen en geharde generaals terug komen bij eigen kamp blijken soms alle overgebleven manschappen daar al uit verwijderd, dat gebeurd vlak voordat de generaal zijn kamp instapt. Steeds gaan generaals terug naar de plaats waar het verslagen kamp stond. Ik heb de indruk dat dat vooral gebeurd als je meerdere generaals achter elkaar op pad stuurt. Ik krijg meldingen dat een generaal aanvalt, terwijl hij dat niet doet. Of geen meldingen als hij wel aan de slag is gegaan.

    Bij veel avo's dansen generaals, lopen achteruit, maken sprongen en verdwijnen uit het zicht. Zowel gewone, geharde, veteranen en de MMA doen dat. Meerdere keren kampjes moeten laden, eindeloos wachten tot een kamp er staat omdat de opbouw meerdere keren opstart (soms meer dan 10x) en het steeds teruglopen van generaals is heel erg hinderlijk. Ik speel nauwelijks avo's meer.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 12-12-14 om 08:46. Reden: type fout
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    368
    Wereld
    Woestewoud
    stampende stier, verrassingsaanval en misdadigers, bijna elke keer problemen met gens die dansen, springen, goede kamp inlopen en dan een verkeerd kamp verslaan, achter een bosje gaan staan wachten, zo lang vechten dat t block kamp eerder klaar is, heeft me al mega veel gekost.
    Dit is sinds 14 dagen toen de versnelde productie en verplaatsen was. Dacht dat t na het normaliseren over zou zijn, maar gisteren weer problemen gehad.

    update 15 december: t is nog steeds
    Laatst gewijzigd door gekewe; 15-12-14 om 20:04.

  6. #6
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Gisteren in Dappere Kleermaker, voorlaatste kamp.
    Gestuurd VET met 250LB en toen deze bijna bij het kamp was pas majoor met 190 R en 80K gestuurd.
    VET valt aan, en valt aan en blijft aanvallen. scherm blinkt en popup komt dat nu majoor aanvalt.
    Dat lijkt ok, totdat ik kijk bij de VET en zie dat ie nog steeds 250LB heeft, en Majoor is leeg.

    Kamp toen verwijderd met katapult, om in ieder geval 250LB te behouden.
    Kosten hoopje R en 80K en een slapende majoor.

    Aangezien ik met 3 anderen samen speelde hoefde ik niet 2 uur te wachten tot ie herstelt was om avo af te ronden, maar irritant is het wel.
    Met name de onvoorspelbaarheid is vervelend want blokken kun je nu eigenlijk helemaal niet meer zonder risico doen als gewone dubbele aanvallen al fout gaan.

  7. #7
    Klatergoud
    Gisteren gespeeld, Zwarte ridder voor de miljoenste keer, nooit fout gegaan.

    Laatste block; (volgens Killste)
    Block met normale generaal (68E en 102C) op kampje met 100 ED, 50 LBD.
    Aanval met MMA (83R en 137K) op Duister kasteel met 50 ED, 50 XB, 25CD en 1 Big Bertha.

    Generaals lopen als altijd netjes achter elkaar aan. Plotseling, echt uit het niets, valt MMA kampje met 100 ED, 50 LBD aan, ver voordat de slome zelfs in de buurt van ´zijn´ kampje is!? Slome generaal is dan inmiddels weer aan het terugkeren naar zijn garnizoen.

    Kampje met 100 Elite Soldier Deserters, 50 Longbowman Deserters wordt door MMA verslagen en wil zijn aanval voortzetten op kasteel, zonder R natuurlijk!!
    Kon hem net op tijd terugtrekken, want had anders ook 137 kanonnen verloren.

    Slechts één voorbeeld van frustraties bij nagenoeg ieder avo.

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Speel nu bandietennest, maar heb het probleem afgelopen weken bij verschillende avo's gezien

    Val een kamp aan.
    Win.
    Zie de generaals weer naar hun tent lopen.
    Ga van avonturen eiland naar huis, en weer terug naar het avontuur.
    Generaal draait zich om, loopt naar plek waar kamp was. Op dat punt aangekomen vindt hij niets (duh) gaat alsnog naar zijn kamp

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk Berichten
    Gisteren gespeeld, Zwarte ridder voor de miljoenste keer, nooit fout gegaan.

    Laatste block; (volgens Killste)
    Block met normale generaal (68E en 102C) op kampje met 100 ED, 50 LBD.
    Aanval met MMA (83R en 137K) op Duister kasteel met 50 ED, 50 XB, 25CD en 1 Big Bertha.

    Generaals lopen als altijd netjes achter elkaar aan. Plotseling, echt uit het niets, valt MMA kampje met 100 ED, 50 LBD aan, ver voordat de slome zelfs in de buurt van ´zijn´ kampje is!? Slome generaal is dan inmiddels weer aan het terugkeren naar zijn garnizoen.

    Kampje met 100 Elite Soldier Deserters, 50 Longbowman Deserters wordt door MMA verslagen en wil zijn aanval voortzetten op kasteel, zonder R natuurlijk!!
    Kon hem net op tijd terugtrekken, want had anders ook 137 kanonnen verloren.

    Slechts één voorbeeld van frustraties bij nagenoeg ieder avo.

    Kan het zijn dat je (in killste-nummering) kamp 16 nog niet had weggehaald toen je je generaals voor de laatste aanval wegstuurde? Dan nemen ze nl net een andere route (om kamp 16 heen, al staat deze er niet meer), en worden ze onderschept door kamp 13...

  10. #10
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kleine_Idioot Bekijk Berichten
    Kan het zijn dat je (in killste-nummering) kamp 16 nog niet had weggehaald toen je je generaals voor de laatste aanval wegstuurde? Dan nemen ze nl net een andere route (om kamp 16 heen, al staat deze er niet meer), en worden ze onderschept door kamp 13...
    Nee.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.