Buskruit:
Generalen schieten vooruit.... krijg onderscheppingsbericht.... maar dit lijkt uiteindelijk toch niet zo te zijn?
Ging 3 kampen blocken, en 2 waves op leider sturen. 1e wave op leider werd tot 3x toe uitgevoerd, waardoor 1 block uiteindelijk niet lang genoeg was. Nu weet ik dat blocks officieel niet worden ondersteund, maar blijft ongelooflijk dat een generaal tot 3x aanvalt voordat 2e wave kan beginnen.
Generalen blijven verschillende kampen maar steeds herbouwen, herbouwen en herbouwen.
Zwarte Ridders (ik zat hier in een lootspot, maar moest hele avo spelen)
Generalen die vooruit springen. Dit keer tot gevolg dat ik ook daadwerkelijk werd onderschept waar niet nodig. Oftewwel mijn Ninja was sneller dan een gewone generaal, zat zeker halve minuut tussen maar ninja kwam alsnog eerder aan bij kamp. Ja, ik weet het zeker. Heb extra goed opgelet.
Generalen die kampen hebben verslagen en dus op de terugweg zouden moeten zijn, hebben schijnbaar niet genoeg gehad en gaan weer de aanval inzetten op een kamp welke al vernietigd is.
Heb hier zelfs gehad dat vernietigde kampen weer tot leven werden gewekt (misschien geen generaal probleem maar meld het maar).
Neen ik heb sinds PvP onderhoud maar paar avo's gespeeld, maar de fun is eraf... helaas.