Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 49

Onderwerp: Problemen met generaals op avontuur

  1. #21

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Buskruit:
    Generalen schieten vooruit.... krijg onderscheppingsbericht.... maar dit lijkt uiteindelijk toch niet zo te zijn?
    Ging 3 kampen blocken, en 2 waves op leider sturen. 1e wave op leider werd tot 3x toe uitgevoerd, waardoor 1 block uiteindelijk niet lang genoeg was. Nu weet ik dat blocks officieel niet worden ondersteund, maar blijft ongelooflijk dat een generaal tot 3x aanvalt voordat 2e wave kan beginnen.
    Generalen blijven verschillende kampen maar steeds herbouwen, herbouwen en herbouwen.

    Zwarte Ridders (ik zat hier in een lootspot, maar moest hele avo spelen)
    Generalen die vooruit springen. Dit keer tot gevolg dat ik ook daadwerkelijk werd onderschept waar niet nodig. Oftewwel mijn Ninja was sneller dan een gewone generaal, zat zeker halve minuut tussen maar ninja kwam alsnog eerder aan bij kamp. Ja, ik weet het zeker. Heb extra goed opgelet.
    Generalen die kampen hebben verslagen en dus op de terugweg zouden moeten zijn, hebben schijnbaar niet genoeg gehad en gaan weer de aanval inzetten op een kamp welke al vernietigd is.
    Heb hier zelfs gehad dat vernietigde kampen weer tot leven werden gewekt (misschien geen generaal probleem maar meld het maar).


    Neen ik heb sinds PvP onderhoud maar paar avo's gespeeld, maar de fun is eraf... helaas.

  2. #22

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Blocks worden toch niet ondersteund?

  3. #23

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avatar77 Bekijk Berichten
    Blocks worden toch niet ondersteund?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoad Bekijk Berichten
    ....Nu weet ik dat blocks officieel niet worden ondersteund, maar blijft ongelooflijk dat een generaal tot 3x aanvalt voordat 2e wave kan beginnen.....
    Kost hoe dan ook tijd... en tijd is geld
    Daaroboven op, het kan niet zo zijn dat de ene generaal sneller is dan de andere. Tenzij ik een release note heb gemist. En neen, dit is niet alleen grafisch zo. Ik werd ook daadwerkelijk onderschept en verloor units op dat kamp.
    Laatst gewijzigd door Hoad; 16-12-14 om 08:44.

  4. #24

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Tja het is erg triest dat er na een paar weken nog steeds niks gedaan om deze problemen te verhelpen of tenminste mededelingen doen over deze problemen. Ze laten ons gewoon lekker kritieken geven en hebben niet eens het fatsoen om daar eens op te antwoorden. Nu ook weer met deze update: *De update zal komen met een verbetering van de berekeningen van de populatie.
    Ik wens je een geweldige decembermaand en een goede start van 2015!
    Nou hartstikke bedankt dat dit enorm grote, irritante probleem direct wordt opgelost. Ik ga gelukkig gewoon een geweldige decembermaand hebben en goed 2015 in maar settlers geen van beide. Echt waardeloos dit.

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Is het de bedoeling dat we blijven melden zolang het niet opgelost wordt?


    Vandaag in Stelen van de Rijken
    Generaals simpel van plek A naar B laten verplaatsen. Op B aangekomen gaan ze een keer of 6 hun kamp opnieuw opbouwen...
    Na verzenden, voordat ze op nieuwe plek aankwamen naar thuiseiland geweest.

  6. #26
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Tropische Zon

    Laatste kamp woesternij.. 2x opbouw van verplaatste generaals, daarna 3 pogingen moeten doen om een kamp te laden, zandloper loopt eindeloos.
    Eenmaal geladen, begint een ander kamp weer op te bouwen.

    Verrassend: na het verslaan van het bandietenkamp ontvang ik een bericht dat ik daar 50 ijzeren zwaarden heb gevonden. Toch wapens te verkrijgen in een avontuur, nog wel tijdens het spelen ervan.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Stampende stier:
    Majoor vertrekt, word onderschept, zit halve min later al weer in zijn kamp, gevolg block gen gaat compleet de mist in. In stampende stier ook heel vaak dat je troepen toevoegd aan majoor, stuur je aanval zitten er de troepen weer in van het vorige kamp.
    Zonen van de kleermaker:
    2 gens vallen aan, ene staat veel verder als de andere, toch weer onderschept, maar achter gezien heeft eerste gen weer niets gedaan.
    Dit grapje tikt aardig wat elite soldaten verlies aan, gaan jullie dit vergoede of wat?
    Groeten Dead01

  8. #28
    Brokkemaker's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Wijk aan Zee
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Stelen van de Rijken. is ook geen pretje, kampen bouwen meerdere keren op. blocken is bijna been optie omdat met wegsturen nog regelmatig de troepen niet in je generaal zitten.
    Bij Zwarte Ridders ging dit gister een stuk beter dan bij stelen van de rijken. (ook Misdadigers was wel te doen)
    Het lijkt dus toch wel te verschillen per avontuur.
    Wel zijn de problemen op alle avo's terug te zien. bij de 1 alleen meer dan bij de ander.
    Problemen:
    - Paar keer opbouwen tent.
    - Generaals niet of half gevuld.
    - Terug lopen naar kamp terwijl die net verslagen is.
    - Versturen naar nieuwe positie keer of 3.
    - MMA die eerder aanvalt dan de block generaal met melding " generaal onderschept" na afwachting is dat dan toch niet het geval. en gaat het block gewoon goed.
    - MMA die eerder terug is dan een generaal van een block. (dit is normaal ook niet zo).
    (geld ook voor Vet en Major overigens)

    Maar moet zeggen als ik dan zie hoe vaak het uiteindelijk mis gaat (en er dus verliezen zijn) valt best mee. Het speelt alleen voor geen meter.

    Succes BB met het oplossen. hoop op betere tijden.

  9. #29
    Nightmare-'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    welke avonturen en welke generaals?
    Bijna alle generaals en bijna alle avonturen,alstu BB

    Start eens een avontuur op zou ik zeggen,weten je ook meteen waar het fout zit...
    Tegen dat je hier alles hebt gelezen kan je zelf 3 avonturen gespeeld hebben en zelf zien hoe slecht het allemaal werkt..

  10. #30

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Ze doen het nog steeds hoor :-)

    generaal verstuurd. Gevecht verloren (gepland), generaal begint aan terugreis naar zijn kamp.
    Ik ga zelf even op en neer naar huis, en jawel de generaal draait zich weer om en gaat op weg naar het kamp.

    morgen 12u weer onderhoud? :-)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.