Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 49

Onderwerp: Problemen met generaals op avontuur

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel net verloren schedel, win laatste gevecht, wordt ineens van het avo afgegooid. Kom op mn eigen eiland, avo is beeindigd, geen loot, dagmissie niet afgerond, gildemissie niet afgerond, enkel stermunten in mn inbox

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Net in ZR korte versie: ik stuur met flinke tussenpozen de gens achter elkaar weg om de kampjes voor het 2e duistere kasteel om te leggen. Het gevecht bleek maar aanhouden en om onduidelijke reden werd mijn GM onderschept terwijl het kampje al aangevallen werd. GM was ook onvindbaar en heb ik nooit zien lopen. Ik kon klikken op de button 'Terugtrekken' tot ik een ons woog, maar er gebeurde helemaal niets nakkes nada!
    Ik ben toen terug gegaan naar mijn eiland en weer terug gegaan naar ZR. Toen pas waren mijn beide vets uitgevochten (terwijl die kampjes binnen een aantal seconden omliggen) en was mijn GM inmiddels het juiste kampje aan het aanvallen.

    Er is dus niet te zien wat er gebeurde en het terugtrekken werkte ook niet.

  3. #13
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Als je op een avontureneiland je troepen verplaatst, vervolgens tijdens het verplaatsen naar je thuiseiland gaat, dan terugkomt ruim voordat je generaals op hun bestemming aan zijn gekomen, beginnen ze al wel op te bouwen. Met als gevolg dat ze meerdere keren gaan opbouwen, omdat ze eigenlijk nog niet op hun bestemming zijn.

  4. #14
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    wie? majoor
    Wat? afgezien van wat grafisch niet klopt zoals mensen boven mij beschreven: weigerde aan te vallen waardoor block mislukte. Weigerde daarna nogmaals aan te vallen. Duurde een half uur eer die eindelijk wel wou aanvallen.
    Waar? slimme kleermaker laatste sector

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    De terugtrek knop werkt ook voor geen meter Ik klik in een SS op terugtrekken. Er komt een ronddraaiende zandloper in beeld, maar terugtrekken, ho maar! Het gevecht werd aangegaan en verloren.

  6. #16
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    wie? majoor en mma
    Wat? beiden weigerden aan te vallen waardoor block mislukte.
    Waar? verraden kleermaker herberg sector 4

    vermoeden: het tijdens de aanval teruggaan naar je eiland en het uitnodigen van looters triggeren de bugs

    Kunnen we een bevestiging krijgen dat men op de hoogte is en dat men er mee bezig is? Een beetje hoopvol ik weet het maar kunnen we dan ook een referentie krijgen wanneer deze bugs verholpen gaan worden?
    Laatst gewijzigd door ricos221; 14-12-14 om 20:58. Reden: vraag

  7. #17
    Klatergoud
    Vandaag 16:15 uur, Zwarte ridder gespeeld en eerlijk gezegd, ik ga niet eens proberen te beschrijven wat er allemaal gebeurde, te bizar allemaal. Verhaal is wel bekend inmiddels, nietwaar? Lekker behulpzaam toch?
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 15-12-14 om 16:32.

  8. #18
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dan heb jij het net zo "leuk" gehad als ik gisteren Klatergoud. De moed verzamelt en toch maar weer eens Zwarte ridder gestart. Niet te geloven, ik heb het bij het laatste stuk gewoon opgegeven, nadat mijn MMA voor de zoveelste keer bleef staan achter een rots. Avo beeïndigd.

    Ik ga nu echt op zoek naar iets anders.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo, ik had zonet problemen met het omzetten van troepen, uit de ene generaal halen, en daarna een gedeelte in een andere generaal stoppen.
    dat heeft ie dus niet gepakt, terwijl ie dat wel aangaf.
    ben vervolgens de aanval gestart met 3 blocks, die dus totaal de mist in ging, met als gevolg een groot aantal verliezen.
    het gaat hier om misdadigers, laatste block van hagar's handleiding.

  10. #20
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Dan heb jij het net zo "leuk" gehad als ik gisteren Klatergoud. De moed verzamelt en toch maar weer eens Zwarte ridder gestart. Niet te geloven, ik heb het bij het laatste stuk gewoon opgegeven, nadat mijn MMA voor de zoveelste keer bleef staan achter een rots. Avo beeïndigd.

    Ik ga nu echt op zoek naar iets anders.
    Ik houd het ook voor gezien, spelplezier is me volledig ontnomen. Even kijken wat ik met al m'n betaalde gebouwen ga doen en dan is het spel over en uit voor mij!!
    Kan maar niet begrijpen dat ze (BB) het zover hebben laten komen, lijkt wel of het moedwillig wordt gedaan om straks een excuus te hebben om de stekker uit het spel te trekken.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.