Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Bevolkingslimiet

  1. #11
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Het ligt dus niet alleen aan mij dat ik er geen ene donder van snap hoe je het op moet lossen.

    Op de chat zei men dat je een avo moest doen, de generaals leeg moest halen en dan pas nieuwe troepen moest maken zoat de getallen langzamerhand weer gaan kloppen. Bij mij blijven de getallen op en neer golven, maar correct heb ik ze tot nu toe niet meer gehad.
    Nee, precies, bij mij hetzelfde Kolkkie. En op het moment vind ik avo's ook even geen pretje, met als die rare verliezen overal en generaals die een eigen leven schijnen te lijden....ik wacht wel tot het opgelost is, ga zeker geen extra manschappen maken....want waar blijven die dan?

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb tot nu toe geen problemen gehad met "teveel" bevolking. (genoeg andere spelproblemen, maar daar gaat dit topic niet over). Die gasten slapen maar in een tent ipv een huis of heksentoren

    overigens staat op de frontpage over de update van vannacht "De update zal komen met een verbetering van de berekeningen van de populatie."
    Maar goed, eerst maar eens zien of we überhaubt nog online komen vandaag

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Momenteel heb ik nog 3200/2750, er is een correctie geweest want ik heb nu geen werkloze settlers meer. Vervelend is nu wel dat ik dus eerst mijn overschot aan militaire eenheden moet zien kwijt te raken door een avo te spelen voordat ik weer een nieuwe waterput of mijn bemand krijg.
    Niet echt slim gecorrigeerd...

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    niet echt slim om je bevolking aan te vullen als die al vol is alleen anders weergegeven wordt om een reparatie te kunnen doen.

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    aanvullen gaat automatisch...

  6. #16

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    de auto aanvul is rekening mee gehouden in de correctie.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.