Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Bevolkingslimiet

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud

    Bevolkingslimiet

    Volgens mij een oude bekende deze bug. Viel me vandaag na inloggen op

    Bevolkingslimiet: 3663/7050

    Werkende setlers 285
    Werkloze settlers 526
    Militaire eenheden 2879
    Totaal 3690 (klopt bijna met bovengenoemde)

    alleen de details van de legers komen totaal niet in de buurt
    Rijksleger: 4975
    Expeditieleger: 767

  2. #2

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    gemist

    netzoals ik gemist had dat de Gildemissie gereset wordt

  4. #4
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    gemist

    netzoals ik gemist had dat de Gildemissie gereset wordt
    dat laatste was niet aangekondigd

  5. #5
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Extra informatie over de legereenheden aantallen:

    •Verdwenen expeditietroepen werden niet afgetrokken van het totale aantal legereenheden. Hierdoor zijn ze ook niet van je aantal bestaande Settlers afgetrokken in het populatielimiet. Dit is opgelost.
    •Ook is het berekende totale aantal van legereenheden gehalveerd voor elke speler. Wees gerust, er zijn geen eenheden verwijdert.
    Omdat de populatielimiet afhangt van het aantal militaire eenheden, is de hoeveelheid dat is weggenomen, ook weggehaald van het aantal ''Settlers in gebruik''
    •Als eenmaal het echte aantal bestaande legereenheden is gezakt, en het vertoonde aantal legereenheden wordt aangetikt, start de berekening opnieuw. Vervolgens zullen alle vertoonde aantallen weer correct moeten zijn.
    --------------------------------------------------------

    Zoals ik al eerder heb aangegeven snap ik niets van deze mededelingen.

    Feit is dat ik altijd een staand leger heb van 8250 man. Nu ook ruim 700 PvP manschappen. Mijn teller geeft aan dat ik 4341 manschappen heb. Mijn bevolkingslimiet is 10.410 Settlers, volgens de teller heb ik nu 6481 Settlers, er werken er 194.

    Ook na het spelen van avonturen, dus het verliezen van manschappen, produceren mijn burgemeesterhuis en scholen geen nieuwe Settlers. Ik vul de verliezen aan manschappen niet aan met de voorraad Settlers in mijn stermenu, nog laat ik de Settlers in mijn loot toevoegen aan het totaal. Er veranderd gewoon niets aan die tellingen.

    Mij is het een raadsel hoe die berekening ooit weer gaat kloppen door mijn toedoen.
    Ik weet niet wie bovenstaande oplossing voor het probleem van de tellingen heeft verzonnen, maar het lijkt mij zoiets als het vullen van het ene gat met een ander gat.
    Wellicht gewoon die telfout uit PvP proberen te halen? Daardoor blijkt het probleem immers te zijn ontstaan.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #6
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Extra informatie over de legereenheden aantallen:

    •Verdwenen expeditietroepen werden niet afgetrokken van het totale aantal legereenheden. Hierdoor zijn ze ook niet van je aantal bestaande Settlers afgetrokken in het populatielimiet. Dit is opgelost.
    •Ook is het berekende totale aantal van legereenheden gehalveerd voor elke speler. Wees gerust, er zijn geen eenheden verwijdert.
    Omdat de populatielimiet afhangt van het aantal militaire eenheden, is de hoeveelheid dat is weggenomen, ook weggehaald van het aantal ''Settlers in gebruik''
    •Als eenmaal het echte aantal bestaande legereenheden is gezakt, en het vertoonde aantal legereenheden wordt aangetikt, start de berekening opnieuw. Vervolgens zullen alle vertoonde aantallen weer correct moeten zijn.
    --------------------------------------------------------

    Zoals ik al eerder heb aangegeven snap ik niets van deze mededelingen.

    Feit is dat ik altijd een staand leger heb van 8250 man. Nu ook ruim 700 PvP manschappen. Mijn teller geeft aan dat ik 4341 manschappen heb. Mijn bevolkingslimiet is 10.410 Settlers, volgens de teller heb ik nu 6481 Settlers, er werken er 194.

    Ook na het spelen van avonturen, dus het verliezen van manschappen, produceren mijn burgemeesterhuis en scholen geen nieuwe Settlers. Ik vul de verliezen aan manschappen niet aan met de voorraad Settlers in mijn stermenu, nog laat ik de Settlers in mijn loot toevoegen aan het totaal. Er veranderd gewoon niets aan die tellingen.

    Mij is het een raadsel hoe die berekening ooit weer gaat kloppen door mijn toedoen.
    Ik weet niet wie bovenstaande oplossing voor het probleem van de tellingen heeft verzonnen, maar het lijkt mij zoiets als het vullen van het ene gat met een ander gat.
    Wellicht gewoon die telfout uit PvP proberen te halen? Daardoor blijkt het probleem immers te zijn ontstaan.
    Kan me bijna niet voorstellen dat ze daar zelf iets zinnigs uit weten te halen.
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 13-12-14 om 08:11.

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    nadat mijn pvp legers totaal waren verwoest, is de fout bij mij weggegaan.

  8. #8
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb geen pvp legers, wel een volle pop cap en een vol leger.....maar de aantallen blijven oplopen. Van de mededeling begrijp ik absoluut niks. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost wordt....

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jehanne Bekijk Berichten
    Ik heb geen pvp legers, wel een volle pop cap en een vol leger.....maar de aantallen blijven oplopen. Van de mededeling begrijp ik absoluut niks. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost wordt....
    Het ligt dus niet alleen aan mij dat ik er geen ene donder van snap hoe je het op moet lossen.

    Op de chat zei men dat je een avo moest doen, de generaals leeg moest halen en dan pas nieuwe troepen moest maken zoat de getallen langzamerhand weer gaan kloppen. Bij mij blijven de getallen op en neer golven, maar correct heb ik ze tot nu toe niet meer gehad.

  10. #10
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Vond het eigenlijk wel lekker, heb tussen de 4 en 5 K extra populatie erdoor en heb mooi wat kleermakers achter elkaar aan kunnen spelen door deze extra boost.
    Kloppen doet het niet natuurlijk, maar dit is nu een bug waar ik nou niet wakker van lig tenzij ze bij het oplossen besluiten om gewoon je geproduceerde militaire units weg te halen. Echter hebben ze dat in het verleden ook niet gedaan dus ik ga er van uit dat het binnenkort netjes wordt opgelost.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.