Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: zijn ze bij bb van het padje afgeraakt

  1. #1
    bando's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud

    zijn ze bij bb van het padje afgeraakt

    Sinds de invoering van het compleet waardeloze pvp gebeuren, is het een grote bende. spel wat achter elkaar vastloopt. garnizoenen die meerdere keren opnieuw gaan opbouwen. generaals die tot 8 keer zelfde kamp aan blijven vallen, wave aanvallen met als resultaat dat de generaal die gewond moet raken overleeft en de majoor gewond raakt en daardoor een berg kanoniers de soep in draait. en nu als klap op de vuurpijl heb ik net een avo gedaan en die afgerond. maar nu krijg ik geen post met de beloning komen mijn gens ongevraagd terug naar eigen eiland en kom ik ook niet meer op avo eiland.

    al met al zeg ik dat het met het in gebruik nemen van het absoluut waardeloze pvp gebeuren er veel en veel beter op is geworden met settlers.

    bb stop met die pvp onzin en zorg dat eerst alles goed loopt. want zo gaat de fun hard achetuit.

  2. #2
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bando Bekijk Berichten
    Sinds de invoering van het compleet waardeloze pvp gebeuren, is het een grote bende. spel wat achter elkaar vastloopt. garnizoenen die meerdere keren opnieuw gaan opbouwen. generaals die tot 8 keer zelfde kamp aan blijven vallen, wave aanvallen met als resultaat dat de generaal die gewond moet raken overleeft en de majoor gewond raakt en daardoor een berg kanoniers de soep in draait. en nu als klap op de vuurpijl heb ik net een avo gedaan en die afgerond. maar nu krijg ik geen post met de beloning komen mijn gens ongevraagd terug naar eigen eiland en kom ik ook niet meer op avo eiland.

    al met al zeg ik dat het met het in gebruik nemen van het absoluut waardeloze pvp gebeuren er veel en veel beter op is geworden met settlers.

    bb stop met die pvp onzin en zorg dat eerst alles goed loopt. want zo gaat de fun hard achetuit.
    Daar wordt al 'eeuwen' om gevraagd en botweg niet naar geluisterd. Ook ik heb geen flauw benul waar ze mee bezig zijn. Lijkt wel of de programmeurs een volledige vrijbrief hebben gekregen om het spel naar de afgrond te leiden.
    Vraag me soms wel eens af of er enig toezicht is op het werk van die gasten.

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb geen last van jouw bugs, maar ik heb wel last van PvP. De prijzen voor ijzererts en bijna alle wapens is gigantisch gestegen :s

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Ik heb geen last van jouw bugs, maar ik heb wel last van PvP. De prijzen voor ijzererts en bijna alle wapens is gigantisch gestegen :s
    Dat is denk ik vooral gevolg van de loot-aanpassing. Een van de weinige goede aanpassingen van de laatste tijd.

    Dat het spelen van een normaal-avontuur (toch wel een behoorlijk kern onderdeel van dit spel) niet meer normaal werkt is best wel schandalig te noemen.

  5. #5
    Klatergoud
    Als je het over de duivel hebt. Vandaag... een treffend voorbeeld van een spel in compleet verval.

    Speel Zwarte ridder voor de miljoenste keer, nooit fout gegaan.

    Laatste block;
    Block met normale generaal (68E en 102C) op kampje met 100 ED, 50 LBD.
    Aanval met MMA (83R en 137K) op Duister kasteel met 50 ED, 50 XB, 25CD en 1 Big Bertha.

    Generaals lopen als altijd netjes achter elkaar aan. Plotseling, echt uit het niets, valt MMA kampje met 100 ED, 50 LBD aan, ver voordat de slome zelfs in de buurt is van ´zijn´ kampje !? Slome generaal is dan inmiddels weer aan het terugkeren naar zijn garnizoen.

    Kampje met 100 Elite Soldier Deserters, 50 Longbowman Deserters wordt door MMA verslagen en wil zijn aanval voortzetten op kasteel, zonder R!!
    Kon hem net op tijd terugtrekken, want had anders ook 137 kanonnen verloren.

    WTF!!
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 11-12-14 om 14:09.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.