Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Kerstevenement 2014

  1. #1
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Kerstevenement 2014

    Ho ho hallo allemaal!

    Je kunt het Ontwikkelaarsdagboek hier vinden
    Commentaar of feedback kun je hier achterlaten als je wil.

    Alvast bedankt en veel plezier gewenst met deze decembermaand!

    BB_Silryn
    Laatst gewijzigd door BB_Silryn; 05-12-14 om 15:41.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud


    Nog steeds, hij verwijst naar http://forum.thesettlersonline.nl/threads/18528 waar hij naar http://forum.thesettlersonline.nl/threads/18539 zou moeten verwijzen
    Laatst gewijzigd door Paul06; 05-12-14 om 15:40.

  3. #3
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Nou potdikkie. Bedankt voor het melden!
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  4. #4
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Silryn Bekijk Berichten
    Nou potdikkie. Bedankt voor het melden!
    Geen probleem, zal hem nu maar eens gaan lezen

    Linkje in deze zin doet het ook niet: (net boven het kopje "Kerstcadeautjes")
    Informatie over de verwijderfases kunnen hier gevonden worden.
    of in het Engels is van
    Klik gewoon op het icoontje of een ster dat naast je avatar zweeft
    Deze heet het Zeldzaam Proviandhuis
    Extra voorwerpenproducties kunnen vrijgemaakt worden in het Zeldzaamheden Proviandhuis met Recepten.
    Bij Zonnevlam:
    Effect: Verwijderd de sneeuw van je eiland.
    Ik denk dat de of hier en moet zijn
    wanneer je Cadeautjes of Marmer aan de elven geeft zullen ze je voorzien van Graniet!
    Cement hebben ze op deze server Grout genoemd: (maar een algemene verandering van Grout naar Cement lijkt mij een goeie optie)
    Gedurende het evenement kan er Cement worden verkregen.
    Als je een van de speciale deuren opent, zal je een avontuur ontvangen, welk avontuur je ontvangt, is gebaseerd op je level.
    Als je een van de speciale deuren opent, zal er een avontuur, gebaseerd .
    Exotic wood heet Tropisch hout op onze server
    5 x Exotisch hout
    Bij Tante Irma's Feest wordt waarschijnlijk worsten bedoeld?
    50 Sauzen
    Bij inschrijvingscampagne: de gevechtsacademie heet hier legeracademie
    Verbetering voor de Gevechtsacademie
    Bij Dubbeltijd ben je een zinnetje vergeten
    Production x2 for 6 hours en 300 Presents
    Bij Papiermolen: simpel papier noemen we eenvoudig papier (x2)
    250 simpel papier
    Bij Kleine lijm:
    Versneld
    Bij Winkel verbeteringen:
    Verwijderd
    Wat betekend Verwijderingsfase 1 ?
    Dit betekend dat je één extra week hebt om de speciale kerstvoorwerpen voor Cadeautjes te krijgen.
    Hier bedoel je waarschijnlijk verhandelen?
    Kan ik nog steeds Kerst Verzamelvoorwerpen verzamelen na verwijderingsfase 1 ?
    Wat gebeurd er met kerst missies die nog niet zijn afgerond?
    Deze zin is zo krom dat ik hem niet eens snap:
    Als de zoektocht was afgerond tijdens verwijderingsfase 1 (na het onderhoud) en wanneer het ervoor gestart is zullen er geen Cadeautjes meer gevonden worden.
    Wat voor voorwerpen bedoel je hiermee?: (met dank aan Bertolucci opgelost)
    Hetzelfde geldt voor voltooide voorwerpen, je kan ze nog steeds pakken na verwijderingsfase 1.
    Wat gebeurd er met de Kerst Avontuurverbeteringen in mijn Stermenu?
    Sorry voor al het commentaar, maar dat scheelt wellicht vragen achteraf (en ja, ik ben een taalpurist )
    Voor de rest: ik ben benieuwd, ik ben blij met de jagershutten en de recyclefabrieken, het ziet er goed uit!
    Begrijp ik het goed dat lvl 36+ alleen maar buffs Ponyritje, duur speelgoed, kunstgeschenk (zonder t ) en sierraden hoeft te maken?
    Laatst gewijzigd door Paul06; 07-12-14 om 11:33.

  5. #5
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Paul, je bent er zelfs nog een aantal vergeten zie ik
    Je zult ongetwijfeld veel commentaar op je post krijgen, maar ik ben het helemaal met je eens. Op het forum en in chats maakt het me geen biet uit of iemand d's en t's verwisselt,als het maar te begrijpen is, maar van een vertegenwoordiger van een groot bedrijf mag je in de communicatie naar de "klant" toch op z'n minst foutloos Nederlands verwachten.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #6
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Paul, je bent er zelfs nog een aantal vergeten zie ik
    Je zult ongetwijfeld veel commentaar op je post krijgen, maar ik ben het helemaal met je eens. Op het forum en in chats maakt het me geen biet uit of iemand d's en t's verwisselt,als het maar te begrijpen is, maar van een vertegenwoordiger van een groot bedrijf mag je in de communicatie naar de "klant" toch op z'n minst foutloos Nederlands verwachten.
    Haha, ik dacht alle d'tjes en t'tjes wel te hebben gehad, maarja, op een meter post kun je altijd iets missen en ik las voornamelijk met de focus op de inhoud.

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Verbeteringen "voor x uur" is in beter Nederlands: "gedurende x uur"

    Over het grout=cement, vind ik nu wel een mooi moment om die vertaalslag te maken op .nl dat maakt het wat meer pegi7 nederlands.
    En dan is dat alvast eens een spelerssuggestie van het forum die voeten in de aarde krijgt.


    @Paul: De voltooide voorwerpen zijn je producties in je burgemeesterhuis, als er daar dus al iets af is zal dat niet verdwijnen met het onderhoud maar gewoon gepakt kunnen worden.


    Wat ik op test gedaan heb, was dat je ook bij de moeilijkere avonturen ook simpele kampjes (makkelijke huizen) had waar je dus ook de makkelijkere verbeteringen voor nodig had.


    @BB_Silryn: Wat ik in een van de laatste zinnen van het berichtje over de verwijderfase begrijp is dat je teveel geproduceerde avontuurbuffs strak op je burgemeesterhuis mag droppen en je dan de gebruikte grondstoffen er weer uit vrijmaakt?

  8. #8
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    @Paul: De voltooide voorwerpen zijn je producties in je burgemeesterhuis, als er daar dus al iets af is zal dat niet verdwijnen met het onderhoud maar gewoon gepakt kunnen worden.
    Dat vermoeden had ik al

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Wat ik op test gedaan heb, was dat je ook bij de moeilijkere avonturen ook simpele kampjes (makkelijke huizen) had waar je dus ook de makkelijkere verbeteringen voor nodig had.
    Dat staat er niet...

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    ff checken hoe ik het lees, misschien multi-interpretabel

  10. #10
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Dank jullie voor de aanvullingen. Ik zal er nogmaals even naar kijken en eens even op zoek gaan. Zelfs een spellingscontrole wist mij niet op vreemde dingen te wijzen, dus dit wordt nog weer even handmatig spitten Heb de tekst van de vorige kerstactie grotendeels over mogen nemen, dus ik nam aan dat die al correct was. On my way voor de spellingcheck

    Ja Bertolucci, dat begrijp je juist
    ''For a refund of the production resources, the buff has to be applied to the Mayor's house.''
    Laatst gewijzigd door BB_Silryn; 05-12-14 om 17:06.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.