Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Kerstevenement 2014

  1. #21
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    En hoort dit topic trouwens niet hier te staan?
    http://forum.thesettlersonline.nl/fo...luier-reacties

  2. #22

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    wauw weer een grote aanfluiting denk er over om maar te stoppen heb geen zin in waardeloze prut vorig jaar was er tenminste nog een goudtoren

    nee settlers gaat heel heel hard achteruit in snel tempo

  3. #23
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCount666 Bekijk Berichten
    wauw weer een grote aanfluiting denk er over om maar te stoppen heb geen zin in waardeloze prut vorig jaar was er tenminste nog een goudtoren

    nee settlers gaat heel heel hard achteruit in snel tempo
    Wat wil je dan graag anders zien TheCount666? Dan kan BB_Silryn ook wat feedback terug geven aan het ontwikkelaarsteam.

  4. #24

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    iig niet de rommel waar ze nu mee aankomen maar met iets waar je ook echt wat aan hebt en geen afdankertjes

  5. #25
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCount666 Bekijk Berichten
    iig niet de rommel waar ze nu mee aankomen maar met iets waar je ook echt wat aan hebt en geen afdankertjes
    Kun je ook voorbeelden noemen? Als jij bij je werkgever komt met het bericht dat je klanten ontevreden zijn, wil hij/zij ook weten wat ze dan wél willen zien...

  6. #26

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    lezen is ook een vak apart dus.....

  7. #27

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Het woord cement was de eerste keer dat ik dit hoorde in dit spel.
    Maar door de ervaring in het verleden ging ik er vanzelf vanuit dat het om grout ging.

    Ik heb wel enkele opmerkingen zonder een zagevent te willen zijn:

    1- Jagerhut: Whoehoe, laat maar komen
    2- Recyclefabriek als mogelijkheid terwijl deze ook te koop is voor gildemunten geeft een zeer zware slag aan de kolenhandel. Naar mijn mening een beetje een ongelukkige keuze voor de economie. Maar ik ga ze zeker en vast kopen omdat ik ze goed kan gebruiken.
    3- aan die ijskoude ijzermijn geef ik niks uit, anderen zijn er misschien wel gelukkig mee.
    4- Zeldzaam proviandhuis, de hoofdprijs in mij ogen, is voor mijzelf een mooie buitenkans. Ik koop deze 100% zeker. Beetje spijtig voor alle spelers die deze al hebben. een gewoon prov huis + 2 zeldzame is wat veel denk ik. Maar voor mijzelf: zalig.

    Bevroren huis als via de adventskalender verwelkom ik helemaal. Dat plaats ik met veel plezier.

    De upgrades van de silo's is ook mooi meegenomen.
    Weer wat minder tijd besteden aan het bouwen van tarwevelde geeft ons wat meer luxe

    EN ik kan er ook bij zeggen dat we nog nooit zoveel informatie hebben gekregen over een event als nu en dat kan ik enkel toejuichen.
    Goed bezig silryn

    Ik kijk echt uit naar het event en ik ga volluit voor de jagershutten en het zelfdzaam proviandhuis.

    Ik zit nog met 1 vraag, misschien zie ik het ergens over het hoofd,
    gaan we ook kadootjes looten bij gewone avonturen?

  8. #28

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    De zware slag aan de kolenhandel zal wel net zo zwaar meevallen aangezien de prijs van kolen sinds pvp juist weer omhooggestuwd is.

    Misschien begrijp ik het verkeerd, maar als je het zeldzaam proviandhuis hebt van eerder, kan je toch geen 2e meer kopen?


    @ thecount666: Afwisseling is ook wel leuk en eerlijk gezegd die goudtoren waar jij zo blij van werd die produceert precies niet echt heel veel goud, dus dat je daar zo blij van wordt???
    En een bevroren huisje is toch altijd welkom neem ik aan.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 05-12-14 om 20:51. Reden: count toegevoegd

  9. #29

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    zo'n stom bevroren huis ? nee dank je t is gewoon een veredeld adelijk huis

  10. #30
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Dames en Heren bij BB, GOED GEDAAN!

    - Zoals eerder al door anderen aangegeven: zeer duidelijke info! (Is inderdaad wel eens anders geweest)
    - Ik ga heel blij zijn met het bevroren landhuis en de mogelijkheid om meerdere op de handel aan te schaffen!

    Ik ben de laatste tijd positief verrast door de progressie die het spel gemaakt heeft. En al is niet iedereen het daar mee eens en dat kan zijn omdat het niet begrepen of gewaardeerd wordt (voor sommige is verandering moeilijk en voor anderen is het NOOIT genoeg/goed).

    De handige nieuwe opties na de laatste update zijn wat mij betreft absoluut een verrijking. En (omdat ik erg positief ben ingesteld) het geeft heel veel perspectief voor meer positieve en behulpzame veranderingen.

    Keep up the good work en bijvoorbaad dank voor mijn straks gepimpte Zeldzaam proviandhuis!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.