Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Kerstevenement 2014

  1. #11
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ga positief reageren op je post. Dit is volgens mij de eerste keer dat het Kerstevenement goed wordt toegelicht. Veel meer informatie dan in voorgaande jaren en ook duidelijke informatie.

    Grout is geen Nederlands, cement is dat wel. Dat vind ik een verbetering.
    Fijn dat er uitbreiding komt in het zeldzame proviandhuis, o.a. beenderlijm kunnen produceren zal veel spelers helpen om geologen en ontdekkingsreizigers sneller boekjes te kunnen laten lezen.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 05-12-14 om 18:22.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #12

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn dat scheelt weer troep in het stermenu :P Goeie optie, dank.

    @Paul, het staat er ook niet niet
    De avonturen komen in 3 verschillende zwaartecategorieën tevoorschijn en in de verschillende kampjes in 1 avontuur zullen per kamp max 2 verschillende eenheden uit dezelfde categorie gebruikt worden. Dat wil niet zeggen dat alle kampjes in het avontuur van dezelfde zwaartecategorie zullen zijn.

  3. #13
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Fijn dat scheelt weer troep in het stermenu :P Goeie optie, dank.

    @Paul, het staat er ook niet niet
    De avonturen komen in 3 verschillende zwaartecategorieën tevoorschijn en in de verschillende kampjes in 1 avontuur zullen per kamp max 2 verschillende eenheden uit dezelfde categorie gebruikt worden. Dat wil niet zeggen dat alle kampjes in het avontuur van dezelfde zwaartecategorie zullen zijn.
    Prima, al blij dat wij (36+) het niet met alleen maar dure grondstoffen hoeven te doen.
    Al vind ik het wel jammer dat er ook weer ijzerstaven nodig zijn. Die voorraad wordt al flink op de proef gesteld door invoering van de kolonies.

    Ohja, BB_Silryn, wellicht een goed idee om alleen het nieuwste ontwikkelaarsdagboek "sticky" te maken in dit forum: http://forum.thesettlersonline.nl/fo...kelaarsdagboek
    Laatst gewijzigd door Paul06; 05-12-14 om 17:14.

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    zag van de week toevallig mijn goudertsvoorraad en toen ik het dagboek zag en verbeteringen van gouderts bij de vleet op de dure kampjes was ik zo happy dat ik niet meer verdergekeken heb.
    En ijzerstaven, tsja, ik had lang geleden al besloten dat ik 2 ijzersmelters wou die ik afentoe gebruikte, die draaien nu dus flink gebufft en wat vaker dan afentoe :P

  5. #15
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Paul, bedankt voor je spellingscheck De tekst is aangepast en het topic is een sticky

    Nelleke, fijn om te horen dat dit logboek goed uitgebreid is
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  6. #16
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Graag gedaan Silryn! (ik zie snel dat je toch nog een paar puntjes hebt gemist, maar dat terzijde heb de afgehandelde doorgestreept in mijn eerste reactie)

    Nog wel even een vraagje over de recepten. Er staat dat ze permanent worden na éénmalig toegepast te zijn. Is dat permanent als in: ook na het evenement beschikbaar?
    Laatst gewijzigd door Paul06; 05-12-14 om 18:17.

  7. #17
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, van wat wij hebben begrepen is dit ook na het evenement Mocht hier alsnog verandering in komen dan meld ik het meteen
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet de recepten wel tijdens het evenement aanschaffen, achteraf kan het niet meer

  9. #19
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hamster Bekijk Berichten
    Je moet de recepten wel tijdens het evenement aanschaffen, achteraf kan het niet meer
    Is dat al bevestigd, ik heb het nog als vraag open staan op de test server waar ik dat inderdaad ook zag.
    Lijkt me met name naar lage levels toe niet zo fair, die hebben al moeite genoeg om het provisie huis aan te schaffen tijdens kerst.

  10. #20

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Met nelleke eensch is, lekker uitgebreid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Silryn Bekijk Berichten
    De tekst is aangepast en het topic is een sticky
    misschien een optie om wat andere topics sticky OFF te maken :P

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.