Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Onderhoud 4-12-2014

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud

    Onderhoud 4-12-2014

    Er worden geen berichten meer geplaatst in de veranderingen logs na het onderhoud,

    Ik zou graag willen weten wat er tijdens het onderhoud gedaan is en met mij misschien meerdere.

    M.vr.gr

    Avatar77

  2. #2
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Deze aankondiging heeft op het forum gestaan, die zie ik niet meer

    Veranderingenlog 4-12-2014
    •Kolonie verdedigingsgebouwen van de winkel zijn nu aan te vragen in de handel.
    •Een vijandelijk kamp kan verschijnen in de neutrale sector in een expeditie.
    •Een Kolonie eiland kan toegewezen worden aan meer dan één speler tegelijkertijd.
    •De missie ''Je eerste Kolonie'' kon niet voltooid worden als een Kolonie veroverd was zonder de verdedigingsmodus te bezoeken.
    •In sommige gevallen kwamen ontdekkingsreizigers terug van een Avonturen zoektocht (middellang) zonder buit.
    •Tekst miste als de Maarschalk terug kwam van een expeditie wanneer hij geen plek beschikbaar had om op terug te keren.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #3
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou ook graag willen weten wat er met het onderhoud gedaan is.
    Dit zou fijner zijn voor spelers. Spelers zijn betrokken bij het spel en willen graag weten wat er gedaan is. Wat er mis was en wat gemaakt is.


  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wittenagel Bekijk Berichten
    Ik zou ook graag willen weten wat er met het onderhoud gedaan is.
    Dit zou fijner zijn voor spelers. Spelers zijn betrokken bij het spel en willen graag weten wat er gedaan is. Wat er mis was en wat gemaakt is.

    Dat zou ik ook graag willen weten. Als ik op de volgende topics kijk zie ik berichten over allerlei problemen die na het onderhoud geplaatst zijn.
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...-Spelproblemen
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...houd-3-12-2014
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...gaat-niet-meer

    Het zou heel erg fijn zijn (en dat had wat mij betreft allang moeten gebeuren) wanneer er een overzicht vanuit BB zou komen met ALLE bekende bugs/problemen na invoering van PvP, en daarbij of het inmiddels gerepareerd is, op de planning staat voor reparatie en zo ja wanneer, of dat het iets is wat zo hoort. Voorbeeld van dat laatste zou kunnen zijn dat generaals niet meer tussen avonturen kunnen reizen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Het zou heel erg fijn zijn (en dat had wat mij betreft allang moeten gebeuren) wanneer er een overzicht vanuit BB zou komen met ALLE bekende bugs/problemen na invoering van PvP, en daarbij of het inmiddels gerepareerd is, op de planning staat voor reparatie en zo ja wanneer, of dat het iets is wat zo hoort. Voorbeeld van dat laatste zou kunnen zijn dat generaals niet meer tussen avonturen kunnen reizen.
    Het zou fijn zijn als BB dit doet voor alle bugs/problemen die er zijn. Wellicht een uitdaging hier BB_Silryn?
    Ik stel me iets voor als:
    <Bug omschrijving> | <Bekend sinds> | <Status (lange/korte termijn)> | <Opgelost ja/nee (+datum onderhoud bij ja)>

  6. #6
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Dit werd altijd netjes gedaan door BB_Skelril. Zie verandering logs. Ik zou dit weer graag terug willen zien.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...3016#post23016

    helemaal onderaan vindt u de aanpassingen

  8. #8
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Dit stond in de veranderinglogs pinkelstje. Waarom moet dit nu weer zo ver

    Het is toch veel overzichtelijker als je dit gewoon in die topic plaatst

  9. #9
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal gaan navragen wat hierin de mogelijkheid is. Ik heb de opdracht gekregen deze veranderingenlog als antwoord in het aangegeven topic te plaatsen.
    Het lijkt mij inderdaad overzichtelijker als alles een netjes eigen topic krijgt

    Edit: Voor het overzicht toch maar verplaatst. Helaas mag ik het geen eigen topic geven, dus heb ik hem inmiddels in het, door Wittenagel benoemde, topic gezet
    Laatst gewijzigd door BB_Silryn; 04-12-14 om 15:33.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  10. #10
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Silryn Bekijk Berichten
    Helaas mag ik het geen eigen topic geven
    Kun je ons misschien een inkijkje in de overwegingen van BB geven??? Is het misschien zo dat een lijst met alle bugs/ problemen in een apart topic en een schema van de oplossingen een ontluisterend beeld zou geven van de stand van zaken??
    Wat ik van een dergelijk verbod vind zal ik maar even achterwege laten, dat is een te groot risico op een ban.

    Het door Wittenagel bedoelde topic is een ander, nl dit:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ende-problemen

    Ik begrijp dat wat jij bedoelt hier staat:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...olonies-en-PvP

    Dit is dus nog niet bij benadering een opsomming van alle problemen, en die streep door de eerste betekent dat dat opgelost is met de update van 4/12 en de rest nog niet?
    Dit is nog niet een beginnetje van wat ik ( en Wittenagel en Paul) bedoelden met een overzicht. Het begint zo langzamerhand stuitend te worden zoals BB omgaat met info richting spelers (en ik begrijp nu dat ook CM's niet meer dan buikspreekpoppen met goede bedoelingen zijn)
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 04-12-14 om 16:15.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.