Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Hulpchat

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud

    Hulpchat

    ik ondervind dat de hulpchat momenteel een klaagchat is geworden, dit is zeer irritant voor de hulpbehoevenden en
    de ervaren die hun kennis ter beschikking willen stellen
    hulpchat is enkel voor vragen over het spel en hoe het gespeeld moet worden

    vanaf nu zal ik streng optreden wanneer de hulpchat wordt misbruikt om te klagen over het spelverloop
    dit houdt in dat u een chatban zult krijgen als ik het opmerk of wanneer ik een klacht met bijgevoegde prcr
    en persoonlijk bericht ontvang

    laten wij met zijn allen werken aan een aangename hulpchat

    MOD_pinkelstje :-)

  2. #2
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Tja je kan natuurlijk ook zorgen dat mensen ergens met een klacht terecht kunnen, waar der ook daad werkelijk wat mee gedaan wordt.
    In dat geval gaat men niet zoeken naar alternatieven.

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Dat zou inderdaad handig zijn, sandman. Alle problemen over dit spel worden op Hulpchat gegooid, en dat is ook logisch, omdat mensen denken dat er daar mensen zijn die misschien wat weten tegen de problemen. Denk dat dat de reden is dat er ''gezeurd'' wordt op Hulp.

  4. #4
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    Ja idd, maak dan op het forum een soort button "klachten" en dat iedereen die daar op klikt automatisch mail kan sturen naar de klachtenboer bij BB

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Als BB er voor zorgt dat spel redelijk stabiel draait en niet na ieder onderhoud vol met bugs zit en/of een keer fatsoenlijk communiceert over problemen zouden ze een hoop geklaag voor zijn.

    En naar spelers hun ervaringen luisteren in plaats van betuttelen met dit soort regeltjes zou ook al enorm helpen.

    PS En ja, ik heb mijn cache iedere keer netjes geleegd, maar toch blijven de bugs maar komen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.