Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Problemen opgelost/ ontstaan/ gebleven na extra onderhoud 3/12/2014

  1. #11
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Kan iemand me vertellen of ik met een gerust hart verder kan met de pvp-missieketen?? Oftewel, loopt ie niet meer vast?
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #12

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een kolonie gezocht , en een van speler geselecteerd.
    Kom ik daar aan, staat er gewoon een vierkantje van een andere speler met zijn naam erbij....vreemd
    rovie111 heet hij....zie je hem ?

  3. #13

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    heb vandaag al 2 keer legers toegekend gecontroleerd nog een keer gecontroleerd gestuurd ineens zitten er de legers voor het aanpassen weer in. kostte vandaag al 58xb 145k en nog wat r. avonturen doen is niet echt leuk zo.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Het zeer nabije Oosten
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    kans op problemen verkleinen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inieminie80 Bekijk Berichten
    heb vandaag al 2 keer legers toegekend gecontroleerd nog een keer gecontroleerd gestuurd ineens zitten er de legers voor het aanpassen weer in. kostte vandaag al 58xb 145k en nog wat r. avonturen doen is niet echt leuk zo.
    Ik heb dit ook al eens gehad. Het is mij intussen opgevallen dat de problemen met vreemd reagerende generaals vooral optreden als je met meerdere spelers een avontuur doet. Speel daarom alle avonturen nu alleen en nodig pas op het allerlaatste moment looters uit en vraag ze om direkt na hun aanval terug naar hun eiland te gaan.
    Duurt iets langer maar bespaart waarschijnlijk wel legers.
    Laatst gewijzigd door Jibie; 05-12-14 om 13:46.

  5. #15
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dit soort vreemde troepen-dingen komen ook voor als er op het moment dat je daar mee bezig bent, ergens een kampje staat op te bouwen wat je verplaatst hebt. Grote kans ook dat dat opbouwende kampje zich spontaan nog eens opbouwt nadat het al stond.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #16
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn ervaring is dat het vooral gebeurt als er iets op het eiland gebeurt (je generaal valt aan of verplaatst) terwijl jij naar je thuiseiland gaat. Als je op het avontureneiland blijft terwijl je generaals bezig zijn, gaat alles volgens mij gewoon zoals het hoort.

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik probeer de bandietenkampen aan te vallen, maar mijn muis springt steeds over het kamp, en ik kan dus niet aanvallen. Verwachte uitkomst kan ik wel uitvoeren... Iemand een idee?

  8. #18

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    2 bugs:
    A) de optelsom van troepen klopt niet meer, vanmiddag meldde iemand dat er 137 misten uit de rekensom tussen militaire eenheden en "niet toegewezen avontuur eenheden " + "niet toegewezen expeditie eenheden" + in training.
    Voor de lol de mijne gecheckt ik miste er 36
    B) De missie "Verover je eerste eiland" heeft 1 taak en die geeft 'undefined text' http://prntscr.com/5dgx3v

  9. #19

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    En nog een, als ik op kolonie aanval met 1 troepensoort, moet ik nog altijd mijn eerste troepensoort aanwijzen?
    Dat kan natuurlijk geprogrammeerd worden dat ik niet effe raar sta te kijken waarom valt ie nou niet aan.

  10. #20
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    ohja, nu je het zegt Bertolucci, ook bij mij klopt de optelsom niet (barakken en academie zijn leeg en er staat geen avontuur open)
    4900+211=5111, geen 5297 (186 verschil zelfs)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.