Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Problemen opgelost/ ontstaan/ gebleven na extra onderhoud 3/12/2014

  1. #21

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    En nog een bugje kom ik tegen nu mijn expeditieleverancier terugkomt van kolonie, de terugkomtekst is de engelse versie niet de nederlandse:
    http://prntscr.com/5dhvgk

  2. #22
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    En nog een bugje kom ik tegen nu mijn expeditieleverancier terugkomt van kolonie, de terugkomtekst is de engelse versie niet de nederlandse:
    http://prntscr.com/5dhvgk
    Veranderingslog 4-12-2014
    Tekst miste als de Maarschalk terug kwam van een expeditie wanneer hij geen plek beschikbaar had om op terug te keren.
    Er is nu dus tekst, alleen nog even in de goeie taal

  3. #23

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    hihi, scherp!

  4. #24

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    En nog eentje: http://prntscr.com/5dkah9

    Hier lijkt of een stukje tekst te missen aan het eind of een hele regel eronder. Maakt het erg onduidelijk wat er de bedoeling is en wat ik nu aan verdedigingspunten uit te geven heb.

    Zowiezo moet ik nog eens ff goed kijken of ik de hele gang van zaken met de verdedigingspunten tof vind, want ik zat voor ik hier zat al een gebouw te bouwen met punten waar ik niks van af wist...

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Mijn ervaring is dat het vooral gebeurt als er iets op het eiland gebeurt (je generaal valt aan of verplaatst) terwijl jij naar je thuiseiland gaat. Als je op het avontureneiland blijft terwijl je generaals bezig zijn, gaat alles volgens mij gewoon zoals het hoort.
    ik denk dat je gelijk hebt, gebeurde net bij misdadigers ook terwijl ik veldjes op thuiseiland bouwde.... maar niet meer multitasken in het spel dan ;-)

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Net een ls dappere gekocht heb mijn mma gestuurt met 2 r
    duurt al 5 minuten voor hij eindelijk opbouwt laat hem aanvallen op het kamp zie dat hij kill heeft gemaakt
    ga terug naar mijn eigen dappere de speler maakt hem af en wat blijkt komt mijn mma terug met 2 r
    loop ik de hele loot mis lekker bezig hoor
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  7. #27

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    voor lootspot altijd ff je berichten checken voor aanvalsrapport doe ik 9 van de 10 keer zowiezo en nu nog eens dubbel, met die rare dingetjes.

  8. #28
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Gen bouwt een kamp op om daarna terug op zijn oorspronkelijke terug te gaan staan .Maak dit in elk avo mee .Gen valt meerdere keren een kamp aan tot 10x toe.
    Lootspotters hebben een half uur nodig om een aanval te kunnen doen door het meerdere maal aanvallen op hetzelfde kamp .Avo is op deze manier niet meer te spelen dus ik hou erook mee op .

    Gaan ze hier iets aan doen of is dit allemaal onze schuld , ben zo al een paar uur prem misgelopen.

    Daag settlers tot nooit meer ,ze hebben van een goed spel een klote spel gemaakt voor mij hoeft het niet meer.Want we horen niets wat ze hier mee gaan doen . Dit is zo irritant .

    Als ze een compensatie willen geven , graag 2K kanonnen ,4K Damazwaarden en 2K Paarden en 5K godendrank , dat ben ik al verloren vandaag op 1 dag tijd.Maar dat doen ze niet want dan zouden ze eens iets geven waar je iets mee bent , heb al genoeg van die buffs staan en moet er geen meer bij hebben.
    Laatst gewijzigd door WarboBram; 07-12-14 om 14:58.

  9. #29

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Op zondag reageren ze niet Bram.
    En ja het is irritant. ff doorbijten zal paar onderhouden kosten ben ik bang eer de lag verdwijnt!

  10. #30

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb gezien dat er een kill was op dat kamp waren 130 bogen na de aanval 121
    daarom ging ik naar me eigen dappere maar warbobram heeft gelijk dit is volkomen onzin om zo te spelen.
    ook vele aanvallen gehad die misgingen door 5 keer de zelfde aanval deed bv ss liepen de generaal gezellig naar de verkeerde toren
    het is niet te doen zo en nog even komt het event erop succes server lol
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.