Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: verzoek betere opbrengst kolonie

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud

    verzoek betere opbrengst kolonie

    even een paar rekensommetjes gemaakt in excel:

    Dit zijn de kosten in rauwe materialen. ijzererts en kolen omzetten naar ijzer en staal meegerekend, evenals het aantal wapens per eenheid.

    Dat betekent dat voor een kleine kolonie veroveren met de volgende voorbeeldverliezen wordt betaald:


    In het onderste gedeelte de opbrengst van een week (bij een kolenkolonie).

    Dit staat niet meer in verhouding, zelfs niet als je veel moedpunten scoort.
    Hierom het verzoek om de kolonie opbrengst drastisch te verhogen.

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Knap rekenwerk en bevestigt wat ik zo met het blote oog al dacht. Ik heb ook eens in het prestatieboek gekeken, een uitdaging vind ik prima, maar om deze prestaties te halen is meer een lijdensweg.
    Waar ik nu erg benieuwd naar ben is of er ook spelers blij zijn met PvP. Ik hou er sws niet van ( en daarom ben ik TSO gaan doen) dus ik ben bevooroordeeld, maar ik zou wel eens willen weten of degenen die al 2 jaar met smart op deze toevoeging wachten nu tevreden zijn.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #3
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik zou zeggen het is een stap in de goede richting. Als de opbrengsten in verhouding staan en het een beetje goed gaat lopen met betrekking tot bug etc, ben ik wel tevreden.

    edit: moet er wel bij zeggen dat ik nog niet echt ben begonnen gezien de gebouwen in de up zitten.

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, daarom doe ik dr niet aan mee, mocht er nog iemand twijfelen of baten/ kosten gelijkwaardig zijn, dan heb je t antwoord, gewoon niet in dat nieuwe gedoe investeren, kan je t ook niet kwijtraken.

    PS kleine aanvulling, wat iedereen ook goed moet beseffen. Eenmaal na veel kosten een eiland verovert, je hebt 0.0% garantie dat die paar dagen later nog eigendom van je is he, hij kan makkelijk al ingenomen zijn door een ander.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.