Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Door layout is een avontuur niet meer te doen

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud

    Door layout is een avontuur niet meer te doen

    Ik erger me mateloos aan de layout/ popup die verschijnt als je een leger aanklikt op je avonturen eiland
    De aanval is dan niet meer te doen vooral niet als een vijandelijk leger dicht op jouw eigen leger staat ...soms na 5/6 X
    lukt het eindelijk om de aanval te kunnen doen ,is dit de bedoeling van de programmeurs??Kan mij niet voorstellen dat dit is gedaan om het spel aantrekkelijker te maken wat betreft de normale avonturen ,leuke functie voor de expeditie avonturen die layout,maar
    die gene heeft blijkbaar nooit een normaal avontuur gespeeld , want deze lay out /pop up is totaal nutteloos en storend met normale avonturen
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 02-12-14 om 14:58.

  2. #2
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is inderdaad inmiddels vaker aangekaart. Het wordt doorgegeven aan de spelontwikkelaars
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  3. #3
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    als ze bij de kwartiermeester en de major, de word generaal weglaten wordt het wat duidelijker en hoef ik niet in te zoemen om de goede te pakken

  4. #4
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    Ik erger me mateloos aan de layout/ popup die verschijnt als je een leger aanklikt op je avonturen eiland
    De aanval is dan niet meer te doen vooral niet als een vijandelijk leger dicht op jouw eigen leger staat ...soms na 5/6 X
    lukt het eindelijk om de aanval te kunnen doen ,is dit de bedoeling van de programmeurs??Kan mij niet voorstellen dat dit is gedaan om het spel aantrekkelijker te maken wat betreft de normale avonturen ,leuke functie voor de expeditie avonturen die layout,maar
    die gene heeft blijkbaar nooit een normaal avontuur gespeeld , want deze lay out /pop up is totaal nutteloos en storend met normale avonturen
    Sluit ik me helemaal bij aan, idee erachter is goed, maar gaat volledig aan zijn doel voorbij. And the story goes on...

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    is idd irritant, vooral bij 1R blocks.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee eens, een nutteloze toevoeging en erg irritant.

  7. #7
    Klatergoud
    Vooral als kampjes dicht opeen staan, ongeëvenaarde ergerlijke bagger van ongekend niveau, kan er niets anders van maken!!
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 07-12-14 om 13:54.

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Hum sorry hoor maar ik heb nergens last van.

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    soms is het wel wat vervelend als je kampje moet hebben voor block ofzo, dan is het irritant als de pop-upzone van het buurkamp getriggerd raakt en je niet bij het juiste kamp kunt, maar goed, daar is met positioneren soms ook nog wel wat aan te doen. zelfde aantal vlaggen net ff andere kant op en het is ineens niet meer zo vervelend.

  10. #10
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    inplaats hiervan laat de generaal een vaandel voeren in zijn kleur.....kunnen we ze ook volgen tussen de bomen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.