Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Onderwerp: [Feedback] Spelervaring, winkel en meer

  1. #1
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Spelervaring, winkel en meer

    Hallo allemaal!

    Zoals gemerkt, de PvP is in ons midden. Helaas bracht deze ook flink wat commentaar en problemen met zich mee.
    Graag zou ik jullie in dit topic nogmaals even centraal los willen laten op de kwestie en alles er omheen. Wij hebben jullie feedback wederom hard nodig.
    • Feedback over de winkel (wat mis je nog, prijzen, etc.)
    • Algemene spel feedback
    • Al het andere wat je graag veranderd zou willen zien, gezien vanuit het spelersperspectief.

    BB_Silryn
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  2. #2
    Office03
    Hoi Silryn,

    Ik zou zeggen lees het forum even door, want er staan al flink veel berichten over problemen met en vragen over PvP. Ik weet dat er bij BB in het weekend niet wordt gewerkt, maar het spel loopt gewoon door, en de reacties op het forum dus ook. Het lijkt mij niet dat de spelers alle berichten nu hier nog eens moeten gaan herhalen. Ook lijkt het mij weer de omgekeerde wereld. Laat BB dit keer eerst maar eens met enige feedback van hun kant komen. Uit je antwoorden bij andere berichten blijkt dat bepaalde problemen al bekend zijn en uit berichten van andere spelers blijkt dat meerdere problemen op de testserver ook al bekend waren, maar simpelweg toch zijn geïmplementeerd. Doe daar dan eerst wat aan/mee en communiceer deze problemen dan ook naar de spelers. Dan weten wij ook (eindelijk) waar we aan toe zijn. Nu is het weer één grote partij ergernis, ten eerste vanwege alle problemen en ten tweede vanwege het totaal uitblijven van feedback vanuit BB.

    Succes verder...

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Benieuwd wat je vanmiddag om 04.00 uur kan vertellen over dit debacle, Silryn.

    Misschien dat ik dan hier nog eens terugkom om te zeggen wat ik er van denk.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Office03 Bekijk Berichten
    Hoi Silryn,

    Ik zou zeggen lees het forum even door, want er staan al flink veel berichten over problemen met en vragen over PvP. Ik weet dat er bij BB in het weekend niet wordt gewerkt, maar het spel loopt gewoon door, en de reacties op het forum dus ook. Het lijkt mij niet dat de spelers alle berichten nu hier nog eens moeten gaan herhalen. Ook lijkt het mij weer de omgekeerde wereld. Laat BB dit keer eerst maar eens met enige feedback van hun kant komen. Uit je antwoorden bij andere berichten blijkt dat bepaalde problemen al bekend zijn en uit berichten van andere spelers blijkt dat meerdere problemen op de testserver ook al bekend waren, maar simpelweg toch zijn geïmplementeerd. Doe daar dan eerst wat aan/mee en communiceer deze problemen dan ook naar de spelers. Dan weten wij ook (eindelijk) waar we aan toe zijn. Nu is het weer één grote partij ergernis, ten eerste vanwege alle problemen en ten tweede vanwege het totaal uitblijven van feedback vanuit BB.

    Succes verder...
    Het forum wordt ook doorgelezen natuurlijk. Daarom hebben we hier ook de aanvulling van de verdere spelervaring en de winkel erbij in dit topic
    Ik vraag ook niemand om zich hier te herhalen. Lijkt me ook overbodig, aangezien de andere topics genoteerd en doorgegeven gaan worden voor het complete overzicht
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Wat u gemist heeft in de voorgaande tijd, is dat veel spelers graag een eiland uitbreiding zouden willen zien( of een bebouwbare kolonie) en sommige ook graag zouden willen verder levellen.
    Deze wensen waren er la zodra spelers lvl 50 bereikten, dus meer als anderhalf jaar geleden.
    Ook waren er vanaf het begin al bugs die we graag kwijt wilden zoals bv een knipperende fluister terwijl er niemand is.
    Ik denk dat 75 tot 80% van de spelers hier juist zijn omdat er geen pvp is.
    Helaas is dat er nu wel doorgedrukt door BB, en gelukkig hoef je hier niet aan deel te nemen, dat is goed geregeld.
    Maar het zou prettig zijn als BB voor zulke dingen eerst een betrouwbare poll zou houden onder de spelers en daarmee zouden inzien dat voor de meesten de wensen qua spel heel ergens anders liggen.
    Haal eerst een alle bugs eruit...ja..we hebben nog steeds een knipperende fluister na ruim 2 jaar.. en begin dan pas aan wat nieuws..iets wat de meesten onder ons wel graag wensen te zien.
    Feedback;knipperende fluister terwijl er niemand is
    ;aanvallen op avo's die ineens opnieuw beginnen
    ;generaals die opeens opnieuw landen
    ;veel DP in gildemissie terwijl deze niet meer te koop is
    ;soms niet te zien wie als 3e speler aan avo meedoet
    ;pvp te duur opgezet voor lagere levels
    De loot verdeling in de avonturen is aardig verbeterd... zwaarder avo, betere loot en andersom... ook is het verwijderen van wapens een leuk iets, vele worden nu verplicht alle gebouwen neer te zetten en daardoor hoop ik dat er minder spelers komen met enkel veel bakkers of huizen etc.
    Maar nogmaals.. voor BB weer eens wat wil gaan doen , vraag eens een keer wat de spelers graag willen, dat zou een flinke stap in de goede richting zijn.

  6. #6
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Quote:
    Veranderingenlog 4-12-2014
    •Kolonie verdedigingsgebouwen van de winkel zijn nu aan te vragen in de handel.
    •Een vijandelijk kamp kan verschijnen in de neutrale sector in een expeditie.
    •Een Kolonie eiland kan toegewezen worden aan meer dan één speler tegelijkertijd.
    •De missie ''Je eerste Kolonie'' kon niet voltooid worden als een Kolonie veroverd was zonder de verdedigingsmodus te bezoeken.
    •In sommige gevallen kwamen ontdekkingsreizigers terug van een Avonturen zoektocht (middellang) zonder buit.
    •Tekst miste als de Maarschalk terug kwam van een expeditie wanneer hij geen plek beschikbaar had om op terug te keren.
    Unquote

    Aan alle andere problemen in het spel wordt nu niets gedaan? Ik zou graag het spel spelen zonder al die bugs die er extra zijn bijgekomen sinds de introductie van PvP en de productie versnelling/gratis verplaatsing van gebouwen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #7
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Aan alle andere problemen wordt ook gewerkt, maar deze problemen zijn degene die wij mogen doorgeven nu die op de lijst staan voor de komende update
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  8. #8
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirty_Marcel Bekijk Berichten
    Wat u gemist heeft in de voorgaande tijd, is dat veel spelers graag een eiland uitbreiding zouden willen zien( of een bebouwbare kolonie) en sommige ook graag zouden willen verder levellen.
    Deze wensen waren er la zodra spelers lvl 50 bereikten, dus meer als anderhalf jaar geleden.
    Ook waren er vanaf het begin al bugs die we graag kwijt wilden zoals bv een knipperende fluister terwijl er niemand is.
    Ik denk dat 75 tot 80% van de spelers hier juist zijn omdat er geen pvp is.
    Helaas is dat er nu wel doorgedrukt door BB, en gelukkig hoef je hier niet aan deel te nemen, dat is goed geregeld.
    Maar het zou prettig zijn als BB voor zulke dingen eerst een betrouwbare poll zou houden onder de spelers en daarmee zouden inzien dat voor de meesten de wensen qua spel heel ergens anders liggen.
    Haal eerst een alle bugs eruit...ja..we hebben nog steeds een knipperende fluister na ruim 2 jaar.. en begin dan pas aan wat nieuws..iets wat de meesten onder ons wel graag wensen te zien.
    Feedback;knipperende fluister terwijl er niemand is
    ;aanvallen op avo's die ineens opnieuw beginnen
    ;generaals die opeens opnieuw landen
    ;veel DP in gildemissie terwijl deze niet meer te koop is
    ;soms niet te zien wie als 3e speler aan avo meedoet
    ;pvp te duur opgezet voor lagere levels
    De loot verdeling in de avonturen is aardig verbeterd... zwaarder avo, betere loot en andersom... ook is het verwijderen van wapens een leuk iets, vele worden nu verplicht alle gebouwen neer te zetten en daardoor hoop ik dat er minder spelers komen met enkel veel bakkers of huizen etc.
    Maar nogmaals.. voor BB weer eens wat wil gaan doen , vraag eens een keer wat de spelers graag willen, dat zou een flinke stap in de goede richting zijn.
    Dank voor je feedback. Deze wordt genoteerd en doorgegeven
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  9. #9
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Silryn Bekijk Berichten
    Hallo allemaal!

    Zoals gemerkt, de PvP is in ons midden. Helaas bracht deze ook flink wat commentaar en problemen met zich mee.
    Graag zou ik jullie in dit topic nogmaals even centraal los willen laten op de kwestie en alles er omheen. Wij hebben jullie feedback wederom hard nodig.
    • Feedback over de winkel (wat mis je nog, prijzen, etc.)
    • Algemene spel feedback
    • Al het andere wat je graag veranderd zou willen zien, gezien vanuit het spelersperspectief.

    BB_Silryn
    sorry hoor, sinds donderdag zijn bugs , problemen etc gemeld in tientallen topics en honderden berichten. Wat jij nu zegt is dat we hadden moeten wachten tot de CM een topic had geopend. Of, nu we uit eigen beweging vast begonnen zijn met melden , we dat hier nog eens moeten c & p (ook een bug trouwens, werkt niet meer met rechtermuisknop in de chatbalken)
    Wat mezelf betreft: nog niet misschien dat ik alles hier ga herhalen, ga zelf eens een paar uurtjes spelen , dan vliegen de bugs je vanzelf om de oren. En als ik wat geirriteerd overkom, dat heb je goed gezien
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #10

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    uhm, ik heb het niet helemaal gecontroleerd, maar het lijkt of de top avonturenvaardigheid "30% kans op extra avontuur" het niet meer doet.

    zijn er meer die dit hebben? (kan pas over 15 uur dubbelchecken en prt scr maken).

    en betreft kolonieën:
    -de maarschalken doen er ruim langer over om terug te lopen dan heen, en ook is er een langdurig (avonturenlang) terugtransport van losse troepen
    hoort dit of is dit bugje?.
    -door het aantal wapens per vechter en het aantal ijzer of staal per wapen, is er dusdanige vermenigvuldiging dat de kosten voor een kolonie behoorlijk oplopen, dit is voor spelers onder lvl 50 en/of zonder volledige ijzereconomie moeilijk op te brengen.
    -in de tekst wordt veelvuldig met valorpunten gestrooid, in de winkel heten ze moedpunten, en hoe kom ik eraan?

    Gedoe met de invoering van kolonie en verplaats en productieweken:
    -gratis gebouwen verplaatsen had ik ook eigenlijk de pakhuizen bijgewild, ze zijn niet verplaatsbaar, maar dan had de aankondiging anders gemoeten, tip voor de volgende aankondiging over hoe je je eigen teksten wíl laten lezen en hou mensen ze kúnnen lezen.
    -gebouwen verplaatsen met een minuut vertraging is irriiiitaaaannnnttttt, het spel is er evengoed traag van geworden, dus bijt door de zure appel heen en schakel servercapaciteit in als je zoiets aanbiedt.
    -de productieweken kant van het verhaal: 50% extra produceren had ook als verbetering gekund, zodat niet ook extra verbruik in de ketens geslopen zou zijn.
    Ik had voorraden en trek het wel komende anderhalve week nog met plaatsing van ijzersmelterbuffs, maar velen blijkbaar niet.
    -generaals schijnen niet meer tussen avonturen heen en weer verplaatst te kunnen worden.
    -verder vind ik de aanpassing aan het gewone gevechtssysteem en de loottabellen (zonder wapens) een goede aanpassing, sommigen met een volledig uitgekristalliseerd eiland zullen ervan balen, maar ook velen niet.

    Verder vind ik dat deze hele grote update niet nog even gauw tussen haloween en kerst gepropt had mogen worden, maar nog even rustig doorgetest en uitontwikkeld voor de introductie begin januari als de meeste mensen toch een supersaaie maand hebben.

    Ow en vrijdag werd er al tot in de hemel geklaagd, een officiële reactie toen was beter geweest, dan was er misschien niet zoooooo ontzetttteeeeennndddd veeeeellllllllllllllll geklaagd van het weekend, alleen om het klagen had ik al minder zin in te loggen namelijk :P

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.