Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 37 van de 37

Onderwerp: [Feedback] Spelervaring, winkel en meer

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    Stermenu locatie expeditieleverancier

    Zoals onderstaande afbeelding toont staat deze generaal nu tussen de ontdekkingsreizigers in het stermenu. Zou deze misschien verplaatst kunnen worden naar de groepen generaals om het enigzins overzichtelijk te houden?

    http://prntscr.com/5cu2kv

  2. #32
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    de kosten van pvp liggen een stuk boven de opbrengsten dus hier moet een betere verhouding in komen

  3. #33
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal ook een poging wagen wat feedback te geven , voornamelijk over wat al die nieuwigheden voor invloed hebben gehad voor mij persoonlijk:

    Allereerst de nieuwe loots bij avonturen:
    - de wapens zijn uit de loots verwijderd, dat vind ik een goed punt. Al die dure gebouwen kunnen eindelijk eens wat anders doen behalve slapen:-)
    - in plaats van wapens krijg je nu een enorme berg grondstoffen en bij elk avontuur een zooi settlers.... Dit beloningssysteem vereist eigenlijk een heel andere economie-opbouw.. o.a mijn brood is niets meer waard... Tevens zal je nu gauw veel meer opslagruimte nodig hebben dan voor de verandering het geval was. En bijna iedereen heeft al plaatsgebrek op zijn thuiseiland.
    - een goed punt vind ik dat kleermakeravonturen nu moeilijker zijn (meer units kosten) maar ook beter beloond worden. Wel blijken er buffs zoals tropisch mandje en chocokonijnen uit de loot verdwenen.. dat betreur ik.
    - bij sommige avo's blijkt ook het vervolg-avontuur uit de loot verdwenen: Moederliefde bij Pirateneiland en MVE bij VE, althans dat is mijn ervaring tot nu toe.
    - al de loops (5 keer dezelfde aanval uitvoeren b.v.) en grafische problemen in meerspeler-avo's (MMA die bij een block je gewone generaal voorbij loopt) zullen hopelijk gauw verholpen zijn.

    Veel zin om mijn, tot voor de verandering bijna feilloos lopende economie, af te breken (alle gebouwen lvl 5) en een nieuwe economie, passend bij het nieuwe beloningssysteem op te bouwen heb ik eerlijk gezegd niet..

    Ook het kosten/baten-plaatje van pvp ziet er niet bepaald aanlokkelijk uit: Een eiland veroveren kost tonnen ijzer en kolen en het levert relatief weinig grondstoffen op voor maximaal 7 dagen???

    Daar bedank ik voorlopig voor:-)

  4. #34
    Alchemyst's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Ergens in Fryslan
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Afgezien van alle bugs die er nu in zitten (Avonturen generaals die onderscheppen en tig keer hetzelfde kamp aanvallen/verslaan) is er ook wel wat andere feedback te geven.

    - De loot in 1x in het pakhuis is opzich een hele verbetering, en om de reden die ccdej2012 hierboven noemt zou ik graag de settlers/bevolking graag wel als grondstof in m'n stermenu willen. Nu gaan ze rechtstreeks naar "je opslag"

    - Wapens uit de loot en wat er nu voor in de plek is gekomen is weinig op aan te merken, wel is het erg jammer dat uit "Oude vrienden & Moederliefde" het goud verdwenen is. Dit waren de enige avonturen die dit hadden, en dus ook een meerwaarde hadden als vervolg-avontuur. Nu zijn ze niet bijzonder meer te noemen.
    (Moederliefde en Terugkeer naar Bandietennest heb ik al wel als vervolg gehad. MVE nog niet )
    Ook is het jammer van Duistere Broederschap, dat had als meerwaarde "de Heksentoren", ik heb er nu een aantal gedaan geen enkele toren gedropt. (Vraag dan infeite zit die er nog wel in? Of is het nu een avontuur die niet meer gespeeld zal worden door velen?)
    In Stampende Stier is een leuke toevoeging, maar had geen vervanging moeten worden voor de toren.

    - Ook stond er ergens op het forum, de loot is naarmate je verlies bepaalt nu. Als ik dan kijk naar de loot van bijvoorbeeld Zwarte Ridders of Duistere Broederschap is deze toch aanzienlijk slechter dan bijvoorbeeld Verraders of Misdadigers en deze hebben toch zeker andere mindere verliezen (Uitgaande van spelers zonder MiV, zonder kanon, zonder sluipers e.d.)
    Ook als je bedenkt dat er mensen zullen zijn die bijvoorbeeld Zonen van het Veld of Duistere Broederschap spelen zonder MiV, zonder sluipers en andere dingen, die hebben toch redelijk wat verliezen in de vorm van Cavalerie. Deze aantallen wat je verliest zijn niet echt terug te vinden in de loot die je er voor terug krijgt.

    - Erg positief vind ik dat je door middel van de vinkjes je nu meerdere generaals in 1x kan sturen.

    - Nadelig vind ik, dat je niet je generaals van je eigen avontuur naar die van iemand anders kan sturen. Gaat eerst via je eigen eiland en blijft daar staan te niksen. Voor deze update kon je rechtstreeks van het ene avontuur naar de andere sturen.
    Laatst gewijzigd door Alchemyst; 04-12-14 om 00:34. Reden: Toevoeging nadeel na ls kopen :)

  5. #35

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    De nieuwe start pop-up heeft een verwijzing naar "wijzigingen" deze komt nu goed uit op de pagina van het forum met veranderinglogs, maar dan is het wel belangrijk dat er een nieuwe veranderinglog wordt toegevoegd na een onderhoud

  6. #36
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals deze, die wel op het forum heeft gestaan, maar ik nu niet meer kan vinden:

    Veranderingenlog 4-12-2014
    •Kolonie verdedigingsgebouwen van de winkel zijn nu aan te vragen in de handel.
    •Een vijandelijk kamp kan verschijnen in de neutrale sector in een expeditie.
    •Een Kolonie eiland kan toegewezen worden aan meer dan één speler tegelijkertijd.
    •De missie ''Je eerste Kolonie'' kon niet voltooid worden als een Kolonie veroverd was zonder de verdedigingsmodus te bezoeken.
    •In sommige gevallen kwamen ontdekkingsreizigers terug van een Avonturen zoektocht (middellang) zonder buit.
    •Tekst miste als de Maarschalk terug kwam van een expeditie wanneer hij geen plek beschikbaar had om op terug te keren.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #37
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog een probleempje sinds de update, niet wereldschokkend, maar wel lastig. Ik heb standaard geluid aan en die irri vogeltjes uit . Wanneer ik inlog heb ik helemaal geen geluid meer. Dit kan ik oplossen door de vogeltjes even aan te zetten en daarna weer uit.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.