Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 37

Onderwerp: [Feedback] Spelervaring, winkel en meer

  1. #21
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javice Bekijk Berichten
    -Pvp vind ik nog de grootste flop eigelijk. Ik speel TSO gewoon omdat ik geen pvp wil, ik heb een tijd grepolis gespeeld en het was niet echt leuk om ze even heel je stad kwijt te spelen door pvp. En wat ook niet goed uitgewerkt is dat je er 7 nieuwe soldaatje voor moet maken waardoor mensen die ale een beperkte bevolkingslimiet hebben moeten kiezen tussen pvp of avo's. er zijn gewoon niet genoeg settlers om beide te doen tenzij je lvl 50 bent en je eiland vol bevroren huizen hebt staan
    Je hoeft niet perse PvP te spelen.

  2. #22
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    sorry hoor, sinds donderdag zijn bugs , problemen etc gemeld in tientallen topics en honderden berichten. Wat jij nu zegt is dat we hadden moeten wachten tot de CM een topic had geopend. Of, nu we uit eigen beweging vast begonnen zijn met melden , we dat hier nog eens moeten c & p (ook een bug trouwens, werkt niet meer met rechtermuisknop in de chatbalken)
    Wat mezelf betreft: nog niet misschien dat ik alles hier ga herhalen, ga zelf eens een paar uurtjes spelen , dan vliegen de bugs je vanzelf om de oren. En als ik wat geirriteerd overkom, dat heb je goed gezien
    Dat is dan hoe jij het leest ;-) Ik roep nergens dat er gewacht moet worden op een topic van de CM. Integendeel, waarom zou ik een topic aanmaken als in een ander topic al de problemen worden weergegeven? Dat is dubbelzinnig en ga ik dan natuurlijk ook niet doen.
    Zoals ik hier ook eerder in het topic al heb aangekaart hoeft men hier niet te herhalen wat elders al vermeld wordt. Ik lees bij, ik noteer alles, en geef het door:
    Het forum wordt ook doorgelezen natuurlijk. Daarom hebben we hier ook de aanvulling van de verdere spelervaring en de winkel erbij in dit topic
    Ik vraag ook niemand om zich hier te herhalen. Lijkt me ook overbodig, aangezien de andere topics genoteerd en doorgegeven gaan worden voor het complete overzicht
    Zoals je kunt zien in de OP wordt hier niet alleen om PvP gerelateerde zaken gevraagd, maar om verdere algemene spelerservaringen, feedback over de winkel, en/of eventuele aanvullingen aan het spel. Daar wordt in dit topic de verdere mogelijkheid tot gegeven
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  3. #23
    Office03
    Haha, leuk geprobeerd, Silryn. Als jullie nou eerst eens proberen om het huidige spel een beetje vloeiend en zonder al te veel problemen te laten verlopen, dan gaan we het daarna wel weer hebben over zaken die we graag verbeterd of toegevoegd zouden willen zien. Volgens mij is dit niet het juiste moment om het te gaan hebben over nieuwe features, of denk jij van wel? Wellicht zou je zelfs zo goed kunnen zijn om ons eens in te lichten over de stand van zaken. En Ricos en Wittenagel, jullie kunnen nu gerust weer een positief stukje over BB of over het spel schrijven, maar erg geloofwaardig is dat al lang niet meer.

  4. #24
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoef niet geloofwaardig te zijn. Ik probeer niemand ergens van te overtuigen (doorgaans). Ik geef alleen puur mijn mening. Als je vind dat er niets positief is aan dit spel snap ik niet dat je nog speelt.

    Edit: ik ben trouwens wel gevleid dat je mij en mijn berichten zo belangrijk vind dat je ze hier in dit topic nog even wil aanhalen.
    Laatst gewijzigd door ricos221; 02-12-14 om 16:46.

  5. #25
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    Als je vind dat er niets positief is aan dit spel snap ik niet dat je nog speelt.
    Snap ik wel. Als je honderden, misschien wel paar duizend uur in een spel stopt en in heel veel gevallen ook nog een smak geld, dan stop je niet zomaar, zeker niet wanneer je het , zou het soepel verlopen, nog steeds een leuk tijdverdrijf vindt. Dan wil je graag dat het spel niet verziekt wordt door allerlei bugs veroorzaakt door een incapabel dev-team, dat er normale communicatie is tussen bedrijf en klanten, dat de klant serieus genomen wordt wanneer er klachten zijn. En het merendeel van de klachten zijn wat mij betreft terecht en redelijk. Ik heb het niet over geneuzel wanneer iemand compensatie eist voor troepen die zijn verloren door een mislukt block o.i.d.
    Wat bij mij ergernis oproept is het chronische gebrek aan communicatie en informatie en het voortdurende negeren/ niet serieus nemen van klachten. Bij elk evenement en bij elke implementatie van een nieuwe feature gaat het fout.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Silryn Bekijk Berichten
    Hallo allemaal!

    Zoals gemerkt, de PvP is in ons midden. Helaas bracht deze ook flink wat commentaar en problemen met zich mee.
    Graag zou ik jullie in dit topic nogmaals even centraal los willen laten op de kwestie en alles er omheen. Wij hebben jullie feedback wederom hard nodig.

    BB_Silryn

    En als me dan na 4 dagen ellende gevraagd wordt alles nog eens in een nieuw topic te herhalen ( en dat is toch echt wat er staat), ja dan raak ik geirriteerd.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #26

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Locatie
    drenthe
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    vraagje!!
    het niet met je gen kunnen reizen van het ene avo naar het andere is dat een foutje ? of opzet?

  7. #27
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Snap ik wel. Als je honderden, misschien wel paar duizend uur in een spel stopt en in heel veel gevallen ook nog een smak geld, dan stop je niet zomaar, zeker niet wanneer je het , zou het soepel verlopen, nog steeds een leuk tijdverdrijf vindt. Dan wil je graag dat het spel niet verziekt wordt door allerlei bugs veroorzaakt door een incapabel dev-team, dat er normale communicatie is tussen bedrijf en klanten, dat de klant serieus genomen wordt wanneer er klachten zijn. En het merendeel van de klachten zijn wat mij betreft terecht en redelijk. Ik heb het niet over geneuzel wanneer iemand compensatie eist voor troepen die zijn verloren door een mislukt block o.i.d.
    Wat bij mij ergernis oproept is het chronische gebrek aan communicatie en informatie en het voortdurende negeren/ niet serieus nemen van klachten. Bij elk evenement en bij elke implementatie van een nieuwe feature gaat het fout.






    En als me dan na 4 dagen ellende gevraagd wordt alles nog eens in een nieuw topic te herhalen ( en dat is toch echt wat er staat), ja dan raak ik geirriteerd.
    Die nogmaals is gebasseerd op de feedback (dus niet de problemen). Wij willen hier graag feedback ontvangen over de spelervaringen inclusief de PvP, en dus hoeven de problemen hier niet te worden aangehaald.
    De wederom is niet gebasseerd op weer hier alles herhalen (zoals nu inmiddels al 2x eerder vermeld is), maar om jullie hulp. We hebben wederom (weer) jullie hulp nodig voor feedback. Waar jij leest dat dat per se moet gaan over het herhalen van de PvP problemen blijft bij mij een vraagteken.
    Afijn, ik hoop dat het inmiddels duidelijk is dat daar de vraag niet op ligt, maar op alle andere spelervaringen
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    dus met feedback worden geen problemen bedoeld? dat het spel niet loopt zoals het hoort en die pvp speel ik gewoon niet die is alleen maar irritant door dat in te voeren zijn er juist een hoop problemen ontstaan en waar was het onderhoud voor, nergens want je gens vallen nog steeds tig keer aan, zetten ze 50% op wapens en sommige grondstoffen en naar andere wordt dan niet gekeken waardoor je hele economie verpruts is, gelukkig duurt die onzin maar twee weken, fijn dat ze ons snel wapens willen laten maken maar doe het dan voor alle grondstoffen en wat betreft spelervaring die wordt steeds minder en minder begin zo langzamerhand spijt te krijgen van mijn tijd en geld dat ik in dit spel gestoken heb, op zoveel servers wordt feedback gegeven,maar niemand die zich daar ook maar iets van aantrekt, dat we al zolang vragen om lvl cap verhoging is er een van nee komen ze met pvp waar maar weinige op zitten te wachten, de meeste spelen dit juist omdat er geen pvp was en begrijp me niet verkeerd, het is leuk dat je eiland buiten schot blijft anders waren er heel wat gestopt en misschien leuk voor degene die het wel willen, ik ben daar in ieder geval geen van, bugs in een spel komen overal voor daar zal ik weinig over klagen tenzij het de spuigaten uitloopt, zoals nu langzamerhand het geval is, de wapens uit de loot prima vind ik niet zo erg, des te meer reden om je economie op pijl te houden, aan de andere kant moet je dan zoveel gebouwen plaatsen dat deze niet op je eiland passen dus die extra eilanden die op de test waren zouden meer dan welkom zijn.

  9. #29

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij ook al gezien op de bugs pagina, maar toch maar een keertje

    In dit geval speel ik 1persoonsavontuur(!) Verraders. Ik stuur 2 generaals naar 2 kampen ruim achter elkaar. (een vlag of 15, recht achter elkaar)

    Ga naar huis, even nieuwe troepen versturen, terug naar eiland. Generaals lopen nog maar 1 vlag achter elkaar. Durf niet op te gokken dat volgorde goed is / geen onderschepping volgt, dus terugtrekken opnieuw versturen. (gelukkig was het een flinke wandeling voor die jongens)

    Poging2:
    Weer ruim achter elkaar gestuurd, gewacht tot ze in kampjes zijn en deze gaan afbreken. Ga naar avontuur van gildie om daar aanval te versturen. Ga weer terug naar verraders. Zie dat de kampjes afgebroken zijn (zone vrijgespeeld) maar de generaals lopen vrolijk de route van eigen kamp naar positie waar voormalige bandietenkamp was. Tot ze daar aangekomen ontdekken dat het kamp niet meer bestaat (duh, hebben ze zelf gekilld) en omkeren en terugkeren naar hun tent.


    HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritant en heel erg foutgevoelig.

  10. #30
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    dus met feedback worden geen problemen bedoeld? dat het spel niet loopt zoals het hoort en die pvp speel ik gewoon niet die is alleen maar irritant door dat in te voeren zijn er juist een hoop problemen ontstaan en waar was het onderhoud voor, nergens want je gens vallen nog steeds tig keer aan, zetten ze 50% op wapens en sommige grondstoffen en naar andere wordt dan niet gekeken waardoor je hele economie verpruts is, gelukkig duurt die onzin maar twee weken, fijn dat ze ons snel wapens willen laten maken maar doe het dan voor alle grondstoffen en wat betreft spelervaring die wordt steeds minder en minder begin zo langzamerhand spijt te krijgen van mijn tijd en geld dat ik in dit spel gestoken heb, op zoveel servers wordt feedback gegeven,maar niemand die zich daar ook maar iets van aantrekt, dat we al zolang vragen om lvl cap verhoging is er een van nee komen ze met pvp waar maar weinige op zitten te wachten, de meeste spelen dit juist omdat er geen pvp was en begrijp me niet verkeerd, het is leuk dat je eiland buiten schot blijft anders waren er heel wat gestopt en misschien leuk voor degene die het wel willen, ik ben daar in ieder geval geen van, bugs in een spel komen overal voor daar zal ik weinig over klagen tenzij het de spuigaten uitloopt, zoals nu langzamerhand het geval is, de wapens uit de loot prima vind ik niet zo erg, des te meer reden om je economie op pijl te houden, aan de andere kant moet je dan zoveel gebouwen plaatsen dat deze niet op je eiland passen dus die extra eilanden die op de test waren zouden meer dan welkom zijn.
    Jawel, maar niet alleen de PvP problemen. Die worden elders al aangehaald, dus die hoeven hier niet herhaald te worden
    Verder bedankt voor je feedback. Staat genoteerd
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.