Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: gatver, een week een verbetering, nou liever niet.

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud

    gatver, een week een verbetering, nou liever niet.

    deze verbetering brengt mijn hele eiland in de problemen.

    mijn ijzer loopt ineens op -4k, mijn koper op -5k en mijn kolen op -8k

    dankjewel BB. gatver. heb ik net mijn hele eiland zo in elkaar gezet dat alles in de + draait zonder verbeteringen, komen jullie langs

    een vergoeding van erts zou MINSTENS op z'n plaats zijn!

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    dan zet je toch deel van je productie ff op pauze voor die 2 weken? of je zorgt voor beetje voorraad, of een buffje toch maar nu en dan???

    zoveel simpele oplossingen voor iets dat is aangekondigd, nee meteen schreeuwen om vergoeding.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    ik snap wat je zegt Bertolucci, maar ik dacht dat het meeviel. ik had ergens ook verwacht dat BB dit beter had doordacht.
    ik loop idd continu te buffen, en stopzetten is onhandig, want het enige wat in de min draait zijn de mijnen, het begin van de keten, want die hebben ze niet verbeterd.

  4. #4
    TIPEX
    al is over nagedacht dat er ertsen in h-je avonturen zitten nu die je productie tekorten juist aanvullen zonder dat je iets ndes hoeft te doen dan je al deed?

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    mja dat werkt wel alleen voor avonturiers en fanatieke lootspotters, en dan moet er eerst weer wat zekerheid komen in het avo lopen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Locatie
    drenthe
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    ja die ertsen is erg leuk in de avo.s ware het niet dat je door de stomme buggs ook weer veel grondstof verliest en niet te vergeten de grondstoffen die ik gister kwijt was door het annuleren door bb van een expeditie en mijn legers die vervolgens dus niet terug kwamen

    ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed komt maar wel graag een beetje spoed graag :S

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben deze verbeterings periode begonnen met 150k kolen, mijn voorraad. met een gemiddeld +533 in het overzicht.
    sinds vanmorgen heb ik nog 9k over.

  8. #8
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    ik snap het niet alles draait bij mij gewoon in de plus hoor
    gemaakt door Zubatsu

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    als je überproductie hebt kan het dat je grondstoffenproductie niet in de min komt.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.