Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Feedback laatste patch

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud

    Feedback laatste patch

    Ok bb, ik kom niet vaak op de forum, maar nu ga ik toch wel even een post maken over deze laatste patch.

    - We beginnen met inloggen, wat zien we ? weer een scherm erbij die we moeten wegclicken : De tip van de dag. We kregen eerst al 2 schermen die weg moeten clicken en dat irritant Nieuwe missie die pas weg gaat als je er ook op clickt, maar nu is er weer 1 bijgekomen. Geef ons een optie om geen tip van de dag te laten zien en als je daar dan toch mee bezig bent, ineens een optie om de aanbiedingen, die in feite helemaal geen aanbiedingen zijn, ook niet meer te laten zien

    - 2de punt: ik kijk naar men productielijn en ik zie dat ik plots -8k (!!!) kolen productie zit. Dit kun je niet zomaar even doen jongens. Even wat dingen veranderen zodat iedereen zijn productielijn omzeep is. dat maak je niet goed daar gratis gebouwen te verzetten. De meeste mensen hebben geen bouwverguninng en/of geen plaatst meer waardoor we dus vanalles moete afbreken om onze productielijn terug goed te krijgen

    - En 3de punt : de pvp. Allemaal leuk en wel, maar dat zijn weer 7 nieuwe soldaatjes die we moeten maken. Voor de mensen die geen super hoge bevolkingslimiet hebben is het ofwel avo's doen, ofwel pvp, alle 2 tegelijk doen is enkel een optie voor lvl 50's met heel veel bevolkslimiet.

    Voor mij is deze update een grote flop en ik denk dat ik ook maar een tijdje niet meer ga spelen tot tenminste die productie naar het oude is terug gebracht

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javice Bekijk Berichten
    Ok bb, ik kom niet vaak op de forum, maar nu ga ik toch wel even een post maken over deze laatste patch.
    Ik begrijp je frustratie, maar vaker op het forum kijken is toch wel handig. Het kolenprobleem bv is weken geleden al voorspeld n.a.v een mededeling van BB en over je andere onderwerpen kun je tientallen , misschien wel honderden posts vinden , mn in de sectie "Feedback"
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    productie is maar 2 weken van slag, Javice

  4. #4
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Meer op het forum kijken Javice

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.