Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Communicatie

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    Communicatie

    Tsja, generaals die 5x dezelfde aanval uitvoeren, generaals die naar een kamp lopen die niet bestaat, een kamp dat verslagen is maar gewoon blijft bestaan. Een chatbox die traag is en waar copy/paste ook niet meer werkt. Gebouwen die geboost worden zonder dat iemand erop zit te wachten. Dan die irritante troepen-popups, wil je op een kamp klikken krijg je weer zo’n popup van een kamp wat ernaast staat waardoor klikken niet lukt. Handig met blocken. enz. enz.

    Ik had niet de illusie dat de invoering van pvp zonder bugs zou gaan, ondanks een testserver zijn we dat inmiddels wel gewend.
    Waar ik me wel aan stoor is de slechte communicatie en/of foutieve vertalingen, terwijl hier toch mensen voor in dienst zijn.

    Ik zit niet veel op dit forum maar had onlangs het bericht gezien van BB_Silrynn over kolonies en pvp. Hierin staat dat het nieuwe gevechtssysteem alleen op kolonie eilanden plaatsvindt. Omdat ik me nu nog niet ga bezighouden hiermee heb ik de rest van het bericht niet gelezen.
    Gisteren eens een dappere kleermaker opgestart en wat blijkt, een flinke vracht kanonniers kwijtgeraakt. Erg zuur nu ze de wapens uit de loot hebben gehaald. Ik dacht zal wel een fout hebben gemaakt maar volgende aanval weer mis. In het gilde snapte ook niemand er wat van totdat iemand me wees op hetzelfde bericht waar onderaan staat dat sommige eenheden in epische overvaleenheden avonturen opnieuw zijn afgewogen.

    Het lijkt mij dat zoiets niet onderaan in een bericht hoort te staan over pvp en koloniën maar dat dit in een apart bericht hoort te staan met “let op”. Daarnaast weet BB_Silrynn geloof ik niet wat de epische avonturen zijn want dat zijn niet de kleermakers, dat zijn namelijk sprookjes.

    Ook zouden we deze week “ALLE” gebouwen kunnen verplaatsen maar ook dit blijkt niet te kloppen. Ook dit zal wel een vertaalfoutje zijn.

    Maar goed waar maak ik me weer druk over, gezien de communicatie van het laatste jaar had ik beter moeten weten. Hopelijk heeft iemand hier nog wat aan die ook niet op de hoogte is van deze verandering.

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    je kan natuurlijk ook wel op elke slak zout leggen. Dat van de sprookjes is wel je eigen schuld. Lees dan ook de berichten. Doe je het niet loop je idd het risico. copy/paste werkt wel met de sneltoetsen cntrl+c en cntrl+v. in geval van de bugs ben ik het volkomen met je eens. Ik heb de bugs zelf niet ondervonden omdat ik bandietennest speel maar lijkt me idd zwaar irritant. Met het verplaatsen van gebouwen gok ik dat je pakhuizen bedoeld. Dat had je wel enigszins kunnen verwachten gezien pakhuizen nooit verplaatsbaar zijn geweest.

    Ik vind opbouwende kritiek prima maar ze hebben wel degelijk een goede toevoeging gedaan (bugs daargelaten). Hoewel ik het vaak eens ben met verschillende kritieken vind ik wel dat het de laatste tijd meer lijkt op alles aanpakken om de cm/mod/BB de grond in te stampen en dat is niet terecht. mensen lopen al jaren te zeuren om pvp mijzelf incluis maar nu het er eindelijk is, is men meer bezig met het afzeiken van alles en nog wat ipv het te spelen. Begrijp me niet verkeerd ik ben zeker niet van BB en anders zie ik mijn salarisstrookje wel tegemoet ;P, maar ik vind dat we een beetje aan het doorslaan zijn. Toegegeven BB_ryncrer oid was niet al te best maar geef de huidige cm een kans zij heeft ook niet alles in de hand.

  3. #3
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    +1 Ricos221

    Bugs zijn irritant, maar veranderingen horen er bij. Alles was aangekondigd al hadden sommige dingen misschien duidelijker gekund.
    In vergelijking met de test server gaat het nu op live een stuk beter. Meeste bugs zijn gewoon lag/vertragingen en als je gewoon rustig afwacht gaat er niks mis, al kunnen krappe bloks nu wel wat minder makkelijk.

  4. #4
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    En maar weer klagen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.