Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: ******* upgrade, *** tutorial en ******* bugs overal

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    ******* upgrade, *** tutorial en ******* bugs overal

    Echt serieus wat is dit voor een *****? Krijg ik een tutorial om me in te werken in PvP. Ben ik anderhalve dag bezig om wapens en troepen te maken om 50 boog, 50 aanvals infantrie en 50 vededigings infantrie te maken kan ik niet naar dat *** avo omdat ik nog in een sprookje zit, die geheel ***** is doordat generaals niet doen wat ze moeten doen zoals het bewegen over de kaart, het aanvallen van kampen en het doden van eenheden.

    Zit ik eindelijk in dat *** kolonie ding voor tutorial, heb ik ******* paarden nodig om ook maar enigszins het avo te overleven. De ***** hints en uitleg zijn onduidelijk, de kosten qua gronstoffen en tijd belachelijk en de tutorial voorbereiding ****** waardeloos.

    Serieus krijg meer stress van dit spel dan op mijn werk en ik drink 20 koffie op een dag op mijn werk en ik werk in IT met SLA en deadlines.

    Vul maar een leuke kracht term in bij de ***** want zonder krachttermen kan ik niet omschrijven hoe onzetend slecht dit hele ding is. Anno is ook al verpest.

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    2 uur om 150 sabels te maken om daarna te wachten op 25 C. Ik weet niet wat er bij BB in de thee zat.....

  3. #3
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Hé, maar je krijgt wel 137EP en dat heeft je maar 500+ ijzer en hardhoutstronken gekost en nog wat kolen en staal?, koop je toch?

    <sarcasme mode uit>

  4. #4
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Lieve Shinsi, pas op je gezondheid. Maar je bent wel een man naar mijn hart

    Toen ik donderdag mijn topic schreef over al die onzin die er ineens in het spel zit, had ik aanvankelijk een soortgelijk bericht geschreven, maar dan wel met de nodige onaardige woorden erin. Heb dat maar verwijderd en een poging gedaan het zeer beschaafd te doen, maar ben helaas niet op het idee gekomen om sterretjes te gebruiken zoals jij nu. Is iets voor de volgende keer.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Leuke aktie dit keer bij BB een downgrade
    Zorg ervoor dat je spelers irriteerd laat ze geen avo,s kunnen spelen voor de echte fanaten
    die het toch durven laat hub generaals rondjes lopen naar het vijandelijke kamp en begin overnieuw
    mensen met nog meer geduld kopen een ls en komen er achter dat de generaal weigert aan te vallen

    weken op de test server en weer een mislukt plan mijn idee kappen ermee
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    advies voor dit eiland: maak 100 boogschutters en start hem op.
    Je hoeft volgens mij maar 3 kampen aan te vallen en ik heb uiteindelijk maar 66 bogen verloren.
    Als lvl 50 moest ik het volgende aanvallen:
    - 1 kamp met 40 "schooiers" (zwakte bogen)
    - 1 kamp met 20 bogen 20 schooiers en 1 chuck (let op de zwaktes van de meeste) inf. zou kunnen mits je ze ook wilt opofferen aan de bogen, of je neemt gewoon nog een keer bogen.
    - 1 kamp met 20 bogen 20 schooiers en 1 wilde mary

    De andere kampen kon ik mooi ontwijken.

    Beloning:
    2 stermunten

    Dit is het niet waard om zoveel materiaal in te steken vind ik.
    1 boog = 10 ijzer
    boogschutter vraagt 6 bogen = 60 ijzer
    66 bogen = 3960 ijzer voor 2 stermunten (okee 3 omdat ik prem aan heb)
    Tenzij ze wat aan de kosten doen is het spelen van zulke eiland wel erg duur.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    omdat dit een oefeneiland was kreeg je ook nog missiebelongingen. Die moet je wel meetellen bij de opbrengst. Je krijgt extra grondstoffen bij het innemen van een normale kolonie. Alles bij elkaar nog steeds erg duur, maar minder dramatisch dan dat je hierboven zegt.

  8. #8
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn bugs die samen met de pvp hier terecht zijn gekomen. Als men nou precies de bugmelding zou handhaven dan kon BB sneller actie ondernemen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.