Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Bug in Kolonies overzicht/expeditie

  1. #1
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud

    Bug in Kolonies overzicht/expeditie

    Start een expeditie - ga naar Kolonies (wereldbol) - selecteer een kolonie - selecteer: Details tonen

    Nu kun je een vriend uitnodigen voor de expeditie: gelukkig werkt dit niet want anders zou hij/zij waarschijnlijk vastzitten.




  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Nog voordat ik aan een expeditie ben begonnen heb ik blijkbaar al 24 eenheden verloren. Volgens mij klopt dit niet, ik kon ook maximaal 496 troepen meenemen naar de expeditie:


    Daarnaast verschijnen er slechts twee maarschalken (en de transportmaarschalk) op het expeditie-eiland, terwijl ik ze allemaal weg heb gestuurd. Als ik dan de andere twee nogmaals op wil sturen kan dat niet, omdat het maximum aantal maarschalken al op het eiland aanwezig zou zijn:


    Ook snap ik niet waarom de maarschalken wel in 2 minuten naar een expeditie kunnen reizen, maar er een half uur over doen om terug te komen... Het is Odysseus niet...

    En het volgende nog: in dit kamp zijn de twee soorten "normale" troepen al verslagen, maar de baas nog niet. Alleen kan ik met dank aan de pop-up niet meer zien wat voor eigenschappen die baas heeft. Op het moment dat ik mijn cursor op het kamp hou, verschijnt de pop-up. Zodra ik de cursor dan naar boven beweeg, verdwijnt de pop-up, al voordat de cursor bij de baas is. Hierbij maakt het zoomniveau niet uit.
    Laatst gewijzigd door Paul06; 30-11-14 om 12:24. Reden: er komt steeds meer bij

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil troepen wegsturen, komen ze meteen terug zonder naar het eiland te gaan. Vervolgens zou ik reeds 4 generaals op het eiland hebben. Kan nu niets meer pvp....:

    http://prntscr.com/5bquox

    Heb pvp-avo geannuleerd en weer gestart. Het werkt nu wel naar behoren. Wrs als je teveel eenheden geselecteerd hebt voor het avo, slaat hij vast...
    Laatst gewijzigd door Squadua; 30-11-14 om 17:35. Reden: aanvulling

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Netherlands [Zwolle]
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Bij een kleine gouderts expeditie krijg ik bij het bezoeken of annuleren van de expeditie continu deze melding. Of ik het in Chrome of IE doe maakt niet uit. Ook na tig keer in- en uitloggen blijft de melding komen.


  5. #5

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    zelfde problem als paul06.
    legers naar nieuwe kolonie gestuurd zijn er al 259 troepen gekill en kan ik 2 maarschalk niet naar me kolonie krijgen. frusterend
    \

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.