Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Spelproblemen sinds onderhoud 27.11.2014

  1. #21

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    [23:38] System: Je generaal valt aan!
    [23:38] System: Je generaal valt aan!
    [23:40] System: Je generaal valt aan!
    [23:40] System: Je generaal valt aan!
    [23:42] System: Je generaal valt aan!
    [23:42] System: Je generaal valt aan!
    [23:43] System: Je generaal valt aan!
    [23:43] System: Je generaal valt aan!
    [23:44] System: Je generaal valt aan!
    [23:45] System: Je generaal valt aan!
    [23:46] System: Je generaal valt aan!
    [23:46] System: Je generaal valt aan!
    [23:47] System: Je generaal valt aan!
    [23:47] System: Je generaal valt aan!
    [23:47] System: Je leger heeft een gevecht verloren en trekt zich terug!

  2. #22

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    welkom in BBugcity en prettig weekend
    onze mods weten niet wat te zeggen de studiebollen in duitsland hebben hun geld binnen
    en wij gaan verlopig niet spelen maar gezellig een spel doen die het wel doet.
    mensen veel succes en sloop je toetsen bord niet door de stress
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  3. #23
    loempia's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Blocks is geen problemen, de Grafische weergave is alleen fout, dus als je goed stuurt is er niks loos! Anders ga even terug jaar je eiland en dan weer terug naar de avontuur tijden een block dan geeft die het misschien wel weer goed weer, Hopelijk fixt BB al deze problemen wel weer gauw, Het is een drama, Ondanks dat nog geen enkele block mislukt. Dus niet in pankiek raken bij rare meldingen bij blocks, Het is bedrog namelijk( Meestal dan)

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik stuurde net een blockgeneraal gevolgd door een zelfmoord MMA, gevolgd door een vet.
    blockgeneraal verdwijnt in blockkamp. Systeem meldt dat mijn generaal onderschept is en meldt dat nog eens als het kamp al in gevecht is.
    MMA en vet teruggetrokken. MMA loopt door en vet loopt terug. Nadat het blockkamp verslagen is blijkt dat de blockgeneraal alle troepen nog heeft. Ook de MMA heeft het overleefd. Alleen de Vet, die niet heeft meegedaan aan het gevecht en teruggelopen was naar zijn kamp is alle troepen kwijt. 200Xb verloren.
    Laatst gewijzigd door app819; 29-11-14 om 14:31.

  5. #25

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Missie heel veel wapens wil ook niet af geraken, alles is groen maar wacht nu al een half uur op bevestiging

  6. #26
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Het zou heel fijn zijn wanneer er nu eindelijk een reactie van BB/CM zou komen hoe en wanneer alle problemen/bugs opgelost gaan worden. Kan op z'n minst bevestigd worden dat er wel of geen bug in de missieketen voor kolonies zit. Ik ben daarmee gestopt in afwachting van nieuws.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #27
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Vanmiddag om 4 uur komt er meer informatie vrij. Meer kan ik helaas nog niet zeggen (en eerder helaas ook niet)
    Er is een centraal topic over feedback geopend (hier). De spelproblemen in dit topic worden genoteerd en doorgegeven. Ik hoop ook dat er snel een oplossing zal komen, dit is voor geen van allen leuk natuurlijk.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  8. #28
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop dat met het verdwijnen van het gratis verplaatsen van gebouwen en die extra productie bij het onderhoud van vannacht, dat dan ook al die storende gebeurtenissen in de avonturen verdwijnen.

    Er zijn twee extra onderhouds beurten geweest. Eentje heeft wat dingen verholpen op het thuis eiland zoals, de lags en teksten die door elkaar liepen, wat die tweede van gisteren verholpen heeft? Geen idee.

    Vanmorgen heb ik Oud Ruine's gespeeld, ik heb mij nog nooit zo geërgerd hier op Settlers. Ruim twee en een haf uur heb ik er over gedaan om 200 rekruten kwijt te raken! Bijna alle licht groene plekken verdwenen nadat ik 1x mijn MMA had verplaatst. Die moet dan wel heel erg ver lopen om een kampje aan te vallen. Als hij dan ook nog iedere keer gaat controleren of dat kampje echt verslagen is.... . Halverwege het avontuur 14x een kamp opbouwen, om dan weer terug te gaan naar de voorgaande plek en ook ongebruikte kampjes weer opbouwen. Meer dan 5 of zes meldingen dat mijn generaal aanvalt, maar dat doet hij helemaal niet. Zelden heb ik zoveel krachttermen gebruikt.
    Ik ben het echt heel erg zat.

    Het is nu 10 December, hoelang laat BB ons nog ploeteren?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #29

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb reeds eerder gemeld maar ik heb de score bijgehouden van de afgelopen 14 dagen.
    Elite 557, Cavalerie 136, Soldaten, 205, Kanonnen 53 stuks in totaal verloren.
    Een ehbo pakket gebruikt om mn medegildelid met prem te voorzien van zn loot.
    Bloembed willen verwijderen en door springend scherm een gildehuis afgebroken, en dus weer opnieuw moeten bouwen.
    Ik speel nu 2 jaar, heb diverse malen edelstenen gekocht, maar dit is echt niet leuk meer.
    Het standaardmailtje van jullie dat het probleem bekend is, heb ik al een paar keer gehad maar ik zou graag de vergoeding van de wapens, ehbo pakket en kosten van nieuw te bouwen gildehuis willen hebben.
    Bij voorbaat dank, Gekewe

    Bovenstaand naar de ondersteuning gestuurd. Ik ben benieuwd of ik gecompenseerd ga worden. Het was 1 groot drama, hopelijk is het vanaf morgen voorbij. De lol is er zo toch wel een beetje vanaf.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.