Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Spelproblemen sinds onderhoud 27.11.2014

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Spelproblemen sinds onderhoud 27.11.2014

    Sinds het laatste onderhoud loopt het spel niet meer soepel.

    Alle schermen hebben vertraging. Soms heb ik seconden lang een zwart vlak in een scherm voordat de tekst verschijnt.
    Vaak moet ik meerdere malen op een ontdekkingsreiziger of geoloog klikken om ze echt op pad te kunnen sturen.
    Hetzelfde geldt voor de generaals. Vaak meerdere malen klikken om kampjes te voorzien van manschappen.
    Mededelingen komen behoorlijk vertraagd links boven in beeld.
    Na het aanklikken van berichten ivm gevonden schatten e.d. heeft dat scherm een hick-up, eerst de tekst, wat later de plaatjes.

    Ik heb vandaag 3 avonturen gespeeld, Pirateneiland, Moerasheks en Vikingen. Bij alle drie waren er storingen.
    Kampen die twee keer opbouwen bij aankomst.
    Generaals die op pad gaan en ineens niet meer te zien zijn om even later wat verderop weer op te duiken. Dat gebeurde zowel bij aanvallen als bij verplaatsingen.

    Vikingen spande de kroon. Twee generaals in de aanval (geen block). De eerste verslaat het kamp gaat op de terug weg. De tweede loopt mee terug! De 1e is niet meer te zien, tweede gaat ineens weer in de aanval. De eerste gaat ook weer in de aanval, loopt echt tot aan de plaats waar het verslagen kamp heeft gestaan. Verdwijnt uit het zicht en duikt weer op vlak bij zijn eigen kamp. Tweede verslaat kamp en loopt als gewoonlijk terug naar zijn kamp. Er verschenen ook twee mededelingen voor die 1e generaal dat hij ging aanvallen.
    Tijdens deze aanvallen was er een kamp aan het opbouwen wat ik verplaatst had, dat kamp deed dat ook 2x.

    Voor het overige vind ik het onrustig dat er nu ook nog tekst bij een kamp staat met de vermelding van welke soort generaal het is. Na de aanpassing van de plaatjes van die kampen een tijdje geleden lijkt mij dat overbodig.

    Vandaag kwam ik vaak steeds weer op het start scherm van Settlers als ik vanaf mijn eiland het optiemenu opende en op Forum klikte. Het inlogmenu dus.

    Ik wil nogmaals aandacht vragen voor het feit dat de tijdsaanduiding hier op het forum nog steeds op zomertijd staat.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 28-11-14 om 01:56.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij staat de tijd nu goed, maar ben ook even op bezoek geweest bij settings->Mijn instellingen, kopje Mijn account->Algemene instellingen om tijdzone en zomertijdinstelling te checken.
    Dus weet niet of ik iets veranderd heb of een forumadmin.

  3. #3
    ZWERVERT's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    ARNHEM
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben al een kwartier bezig met geologen ,die komen steeds terug en dan hebben ze niks gevonden .
    sinds de laaste update gaat het nog slechter .
    waarom zorgen jullie niet eerstdat het spel goed loopt voordat jullie met nieuwe dingen komen ,zo maken jullie het spel aardig kapot ,maar dat is mijn mening

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Heel raar, ik heb namelijk nergens last van.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Kan twee van de bugs , gemeld door Nelleke, bevestigen.

    1. In het avo Zwarte Ruiters, plaatste een lootspotter een 1r aanval met een mma (op kamp 15 Killste handleiding). Nog voordat de aanval daadwerkelijk plaatsvond, stuurde ik mijn mma er achteraan. Vervolgens draaide de mma van de lootspotter zich om en viel niet meer aan.

    2. Grafisch verdwijnen er generaals willekeurig om even later weer te verschijnen.

    Ik speel met Windows 7 / FF / nieuwste flashplayer....

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Niet echt een spelprobleem ( hoewel, ik vind het een probleem) maar wel een verzoek. Dat ook de loot rechtstreeks in je pakhuizen geplaatst kan worden is een verbetering. Kunnen de settlers hiervan uitgesloten worden??? Het is juist handig om onder de ster wat op voorraad te hebben. Met dit systeem is de popcap snel bereikt en hebben scholen weinig nut meer.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #7
    jonnavan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Net met Duistere priesters ging er wat raar in een block. Eerst werd de generaal onderschept en toen toch weer niet. De block leek eerst niet goed te gaan en uiteindelijk gelukkig toch wel. werkt wat verwarrend...

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn legeracademie annuleert regelmatig de opdracht om aanvalsboogschutters te maken...

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    Mijn legeracademie annuleert regelmatig de opdracht om aanvalsboogschutters te maken...
    En dat zal er wel mee te maken hebben: in het arsenaal zijn wapens klaar met produceren en na heropenen is hij pas op 75% ofzo...

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Vond een uur in t arsenaal gister ook al lang duren, leken er wel 3 geworden *-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.