Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Spelproblemen sinds onderhoud 27.11.2014

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    De gevechten lopen inderdaad heel erg raar sinds de laatste update.
    In een kleermaker zagen we alle 3 dat een meester wel 10 keer een kamp aanval. De hele aanval duurde ook minstens 10 minuten. Ditzelfde gebeurde bij alle 3 de spelers.
    Telkens krijg ik berichten dat een generaal onderschept zou zijn. Soms ben ik te laat om terug te trekken en als ik noodgedwongen de aanval laat doorlopen, blijkt de generaal toch het juiste kamp te hebben aangevallen. De berichten dat hij is onderschept en dat hij aanvalt verschijnen echter meerdere keren. Deze problemen heb ik gemerkt bij Heldhaftige kleermaker, Misdadigers, Stampende Stier en Moerasheks.
    Dit heeft me al heel wat pijlenregens, sluipmoordenaars en frustraties gekost. Dat nog afgezien van de stress die ontstaat als je maar een gedeelte kunt terugtrekken en de andere generaals al gaan vechten.
    Het is ook wel zuur dat ik mijn laatste avontuur makkelijk had kunnen afronden voor mijn premiumtijd afliep als deze problemen er niet waren geweest. Nu krijg ik de melding dat premium afloopt terwijl de allerlaatste aanval loopt (dezelfde generaal heeft minstens al 10 keer aangevallen) :S

    Misschien dat het probleem zich vooral voordoet als je vanuit een ander scherm naar je avontuur gaat. Dat weet ik niet zeker.
    Laatst gewijzigd door Sanriet; 28-11-14 om 17:49.

  2. #12

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    generaal van een vriend viel 11 keer aan (uiteindelijk maar 1 keer). Generaals schieten vooruit, waardoor blocks mis gaan (ja ik weet is niet onderdeel van het spel, maar sommige generaals lijken aan de speed te zitten). 1r normale generaal killed geen eenheid met 90 schadepunten meer, ik kan niet terugvinden of dit de bedoeling is of niet, maar was nooit zo.

    Avonturieren maar even een paar weken wachten denk ik

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Coop-avo grafrovers is vanavond gecrasht. Als een van de spelers het eiland probeert te bezoeken, crasht het spel. Geldt voor alle spelers, en diverse surf-software. Annuleren kan ook niet. Geen idee waar dit vandaan komt, of het een coop-bug is. Kunnen nu 4 dagen niet spelen (1 host, en 3 looters). Misschien kan een mod contact opnemen met ode clan.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Het zeer nabije Oosten
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    blocken is Russische roulette

    Het gedrag van generaals bij avonturen is onvoorspelbaar geworden. Aanval op de toren bij DB werd 8x herhaald. Block bij DB: ik zie beide generaals vertrekken na enige tijd blijkt alleen het block te vechten de MMA is weer terug in zijn kamp. Jammer van al die Cav en Elites. Natuurlijk de nodige onderscheppingsmeldingen bij blocks die wel goed gaan.
    Conclusie: het spel is weer eens verbeterd op de inmiddels bekende manier ...............
    Volgende week maar eens zien of ze het ook weer kunnen ontverbeteren en voorlopig niet blocken.

  5. #15
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ik en nog een aantal mensen hebben last van dat je niet meer met je muis kan knippen en plakken dit is hoogst irritant!!!! Ik weet dat je dit via het toetsen bord kan doen maar vind dit dus niet handig

  6. #16
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    ......En geen boe of ba van iemand van TSO of BB hier op het forum. Wij hebben nu twee dagen last van allerlei rare dingen, met het weekend voor de deur blijft dat voorlopig zo.

    Hoe vaak heb ik dit nu al geschreven in de afgelopen jaren? Die software schrijvers van BB verstaan hun vak niet en de communicatie van TSO is nog steeds buitengewoon teleurstellend.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #17
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Er is duidelijk een interactie tussen de pvp gevechtssysteem en de gewone. Arsenaal werkt ook slecht en blijft vaak hangen.
    Heb ook geen hoop meer dat het snel goed komt. Wat kunnen we daar aan doen? Een forum boycot of iets anders? Nelleke heeft wel gelijk en we moeten dat op een of ander manier duidelijk maken aan BB. Heb nog steeds het gevoel van het begin aan af, dat we de ondergeschoven neefje van de duitsers zijn.

  8. #18

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    amen walov

  9. #19

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Kan in de wijzigingen log niks terug vinden over dat het niet meer mogelijk is om je generaal direct tussen 2 avo's te laten reizen. Wordt altijd naar je thuiseiland gestuurd..

  10. #20

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    die is ook leuk ja

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.