Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aanpassing met pvp

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    Aanpassing met pvp

    Is er ergens te vinden wat er precies in de productie is aangepast? Er vallen me een aantal dingen op die ik niet snap.

    Kolen zijn omhoog gegaan, maar brons gebruik is gelijk gebleven. eerdere berichten waren dat ook brons omhoog ging.
    Graan gebruik is plotseling omhoog gegaan, ik kan niet uit vissen waar, maar ik vermoed de stal.
    Trainen van eenheden was bedoelt dat de benodigde wapens omlaag zou gaan. Ik gebruik nog steeds evenveel eenheden.

    Er zijn nog meer dingen die apart zijn maar dit zijn op dit moment mijn grootste vragen

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Een paard is een wapen, en productie gaat dus ook 2x zo snel, maar graan en water niet.

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...Verplaatsweken.
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...Verplaatsweken.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    De totale bevolkingslimiet is de limiet voor je normale settlers en die van je expeditieleger, dus je komt hopeloos knel te zitten met ofwel je normale avonturen of meedoen met PvP.

    Hier slaat BB dus flink de plank mis en wordt PvP alleen maar iets voor spelers met heel veel settler aantallen of voor spelers die nauwelijks normale avonturen spelen

    Wil je niet dat hierdoor veel spelers stoppen met PvP, dan zou mijn advies zijn, dat je net zoveel expeditie troepen zou moeten kunnen maken als je settlerlimiet (dus niet optellen)
    Laatst gewijzigd door JohnAdamss; 27-11-14 om 21:23.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Economieketens die allemaal in het rood staan, grote traagheid, gewone avonturengevechten die niet meer volgens de oude regels verlopen en waardoor iedere avonturengids waardeloos is, gevechtssimulatoren die niet meer werken en een totaal overbodige PvP. Echt een verbetering allemaal. Zucht. Mag ik mijn spel terug?

  5. #5
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    +1 Es, ik herken mijn settlers haast niet meer.
    Het feit dat je 2 jaar op de server zit zal wel te maken hebben met dat het spel je ligt.
    Waarom dit dat zo drastisch veranderen?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.