Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: pvp en nieuwe eilanden

  1. #1
    Lordoftwente1's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud

    pvp en nieuwe eilanden

    Heb totaal geen plaats voor deze nieuwe gebouwen.
    Waarom niet tegelijk nieuwe eilanden .
    Ga hier toch nog niets mee doen .
    groetjes lordoftwente1
    Laatst gewijzigd door Lordoftwente1; 26-11-14 om 17:31.
    hallo allemaal

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    tsja er zijn ook zat mensen die wel ruimte hebben. Je kan ook plaats maken. Daarnaast is pvp optioneel en geen must.

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat in het nieuwe arsenaal en de legeracademie de productie ook maar weer met 25 tegelijk gaat. Volgens mij wordt van onze kant al heel lang 'gezeurd' om het produceren van grotere aantallen in één keer in de wapenproductie of in de barak. Blijkbaar kan dat niet in de oude gebouwen, maar het had volgens mij een perfecte gelegenheid geweest om dit bij deze nieuwe gebouwen wel in te voeren. Helaas...
    Fair play (eerlijk spel(en)) is het eerlijk en sportief spelen van een spel. Het houdt in dat de speler de regels respecteert en zich daaraan houdt. Ook kan men daaraan toevoegen dat er niet te veel commentaar op de leiding mag worden gegeven.

  4. #4
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Zelfde hier; geen ruimte...
    En als klap op de vuurpijl de ongewilde buff`s die de gehele economie (welke perfect draaide) door de war schoppen... en bedankt BB leuk cadeautje is dit!!!!

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Die buffs zijn uitermate vervelend. Jullie geven een buff op bepaalde gebouwen, jullie doen alleen geen buff's op de grondstoffen productie. Het is niet voor te werken. Kolen die je zo nodig bent zijn gewoon echt niet aan te slepen nu. Mensen draaien 6k en ik hoorde al 15k in de min. Over graan en ijzer en koper maar niet te spreken.
    Doe hier wat aa, anders loopt het voor veel spelers niet zo lekker en kan het je spelers kosten. Jullie zullen die buffs eigenlijk zonder grondstoffen verdubbeling moeten toepassen. Dat is het meest fijne als jullie zoiets weggeven. Nu is het niet echt leuk meer en noem ik dit geen weggeven. Je kan niets doen overal heb je kolen voor nodig, ook voor je nieuwe wapens, en dat gaat nu dus mislopen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    mee eens...

  7. #7
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    duurt die extra buff ook 2 weken
    Ik ga zaterdag op vakantie en wil wel even weten of ik mn gebouwen dan maar gewoon uit moet zetten . is een ongelukkige weggeef actie als ik alles aanpas zodat het in de plus loopt ben ik net zo ver als voor deze actie

  8. #8
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    moet zeggen dat de upgrades wel duur zijn van de gebouwen

  9. #9
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    ben al meerdere keren op test begonnen met pvp en wist dat ik op de thuis account veel geduld moest hebben

  10. #10
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had goede hoop dat, met de introductie van het nieuwe vechtsysteem met een nieuw soort barak, er iets zou worden gedaan aan de RSI-productie van TSO. Maar helaas, ook hier heeft BB het niet voor elkaar gekregen om meer dan 25 troepen en wapens tegelijk te kunnen maken...

    Reken even mee:
    100 rekruten:
    Wapens: via bronzewapensmid, gaat dus automatisch
    Troepen: via barakken: 100 rekruten: per 25 produceren (4 cycli) = 12 keer klikken (1: op de rekruut; 2: naar 25; 3: op het vinkje)
    Kortom: 12 keer klikken voor 100 rekruten (en hier wordt al over geklaagd dat het teveel is)

    100 aanvalsinfanterie:
    Wapens: via arsenaal: 600 aanvalspieken: per 25 produceren (24 cycli) = 72 keer klikken (1: op de aanvalspiek; 2: naar 25; 3: op het vinkje)
    Troepen: via legeracademie: 100 aanvalsinfanterie: per 25 produceren (4 cycli) = 12 keer klikken (1: op de aanvalsinfanterie; 2: naar 25; 3: op het vinkje)
    Kortom: 84 keer klikken voor 100 aanvalsinfanterie

    Dat slaat toch nergens meer op? Als je consumenten klagen dat 12 keer klikken teveel is voor de productie van 100 troepen, voer je toch niet iets nieuws in dat 84 keer klikken kost voor 100 troepen?
    Laatst gewijzigd door Paul06; 30-11-14 om 08:58. Reden: Toevoegen berekening

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.