Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: pvp en nieuwe eilanden

  1. #21

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    belgie
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb een vraag ik heb mij eerst kolonies moet afbreken om dat ik een paar soldaat te kort kam en ik kan geen meer op zend

    nu ben ik veel grondstoffen kwijt en heb geen kolonies

    armand10


    graag een antwoord a.u.b

  2. #22
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armand10 Bekijk Berichten
    ik heb een vraag ik heb mij eerst kolonies moet afbreken om dat ik een paar soldaat te kort kam en ik kan geen meer op zend
    Probeer het nog een keer en zet de woorden in de goede volgorde zodat we je begrijpen... Kan hier echt geen soep van maken...

  3. #23

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Hij heeft zijn eerste kolonie-expeditie moeten afbreken omdat hij soldaten tekort kwam en hij mocht er geen meer bijzenden.

    Nu is hij veel grondstoffen kwijt en heeft nog geen kolonie.

    Nu snap ik niet wat daar de vraag in is :P waar hij een antwoord op wil.

    @Armand10, nog een paar keer de oefenexpeditie doen en oefenen met het blokken en de juiste troepen gebruiken in de gevechten, dan pak je er vast nog wel een keer één wel.

  4. #24

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon niet aan beginnen te duur,veelste duur en absoluut geen meerwaarde aan het spel

  5. #25

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    laat ze eens een keer wat aan de levels doen in plaats van deze onzin!!

  6. #26

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud
    dit is geen candycrush of een van dat soort spelletjes waar miljoenen combinatie's kunt maken met maar 4 items

    een hogere levelcapaciteit gaat niet op 1 2 3, u moet nieuwe gebouwen en functie's verzinnen, nieuwe missie's enzovoort

    ook is het noodzakelijk dat als de levelcapaciteit verhoogd wordt, dit een meerwaarde geeft aan de spelervaring in alle opzichten en
    dat deze verhoging ook een verplichting is voor elke speler

    PVP is geen verplichting, u kiest zelf of u meedoet me pvp of dat u het links laat liggen

    meer plaats op uw eiland kunt u bereiken door efficiënt gebruik te maken van alle implementeringen die het afgelopen jaar zijn gedaan
    hierbij denk ik ondermeer aan de verhoging van het level van bepaalde gebouwen, de epische houtopslag, de mogelijk om dorpsscholen
    te levelen etc.

  7. #27
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap wat je bedoeld Pinkelstje en ik denk dat de meeste het ook wel begrijpen maar mensen willen graag weten of BB er al mee bezig is, hoever dat ze zijn en wanneer het eventueel op de servers komt.

  8. #28

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    pinkeltje je hoeft mij niet uit te leggen dat dit geen candycrush is hoor.

    wat je nodig hebt om een kolonie te veroveren is gewoon echt te duur lees de chat maar iedereen denkt er zo over

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het niet echt duur. Heb 1 kolonie veroverd in de eerste week en verloren na 4 dagen. Krijg nog steeds met regelmaat beloningen binnen voor het veroveren en kwijtraken van deze ene kolonie.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.