Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: pvp en nieuwe eilanden

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Ik was weer begonnen met spelen vanaf het halloween event maar ik zet mezelf wel weer in de ruststand tot het volgende event.
    Nieuwe dingen is altijd leuk maar op de een of andere manier heeft het altijd maar weer effect op de snelheid van het spel.
    Traag en loopt vast op de momenten waar je het niet wil hebben.
    Capaciteit van de server lijkt mij nog steeds veel te laag maar goed ik ben maar een leek op dat gebied denk ik .
    Zie jullie wel weer bij het kerstbug event.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook veel last van traagheid, beeldopbouw, wachten tot je eindelijk de je "ja" kan aanklikken om een gebouw te slopen, noem maar op, blocks die fout lopen door de vertraging. Ik ben gestopt met de avonturen tot er iets wordt gedaan aan deze traagheid.

  3. #13
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb zojuist de oefenexpeditie afgerond, alleen vergeten mijn overige troepen toe te wijzen aan een generaal/maarschalk/whatever voor het afronden van het avontuur, met als gevolg een troepentransport. Nu staan bij een gewoon avontuur de troepen van een troepentransport als toegewezen eenheden onder de bevolkingstooltip, alleen bij de expeditie dus niet en is het 1,5 uur lang maar de vraag wat er nog in dat troepentransport zit. Ik hoop dat dit nog wel veranderd wordt.

  4. #14
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lordoftwente1 Bekijk Berichten
    Heb totaal geen plaats voor deze nieuwe gebouwen.
    Waarom niet tegelijk nieuwe eilanden .
    Ga hier toch nog niets mee doen .
    groetjes lordoftwente1
    4 gebouwen slopen is meer dan zat....???
    Eerst schreeuwen om PvP en nu waarom dit niet en waarom dat niet. Ik begrijp dit eerlijk gezegd niet.

    Ja BB waarom is dit een browser spelletje zonder download??

    BB: Nou wittenagel dit omdat het gewoon een browser spelletje is.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Het is mneer dan 4 gebouwen die je kwijt moet. de pvp kereltjes gaan van je settlers af. dus als je al je settlers voor een leger hebt opgemaakt voor wat kleermakers zul je behoorlijk wat huizen moeten bouwen ook.
    Ik heb geen ruimte voor die nieuwe kazerne en wapen maker. en zelfs geen ruimte om die nieuwe gens neer te zetten. kan die andere gens al niet kwijt.
    Laat staan dat ik ruimte heb wat aan mijn inwonders cap te doen.
    De buff vind ik wel leuk ook al loopt de economie nu in de soep

    Wat ik niet begrijp is dat mensen al zo lang klagen over ruimte gebrek.
    Dan komt er op de test iets waar je een heel klein beetje ruimte mee zou kunnen krijgen. en gelijk er achter aan het pvp.
    Van het pvp bleef en blijf je maar horen en van die extra ruimte hoor je niets meer.

    BB : je kan geen nieuwe gfebouwen blijven introduceren en spel evenementen waar we meer gebouwen voor moeten plaatsen zonder ons eerst ruimte te geben ! dat snappen jullie toch ook wel ?

    ik ben al heel lang Lvl 50. En mijn eiland is al erg lang vol.
    Het spel is gespeelt met veel plezier. maar door dit soort akties overweeg ik toch te stoppen. ( net als velen)

    Geld voor gemmetjes uitgeven doen we niet met een vol eiland dus veel eraan verdienen zit er niet in op deze manier.

    Ik hoop nog steeds op een tweede eiland. Maar als er niet snel iets komt zal ik mijn eiland in rust zetten en kijk ik elke paar weken wel eens of er nieuwe ruimte is ofzo.

  6. #16
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    - Waarom moeten alle gebouwen op je eiland staan?

    - BB introduceert gebouwen zoals een goudtoren. Is dit dan verplicht om te bouwen als je pvp wil spelen?

    - BB ziet dat dennehoutproductie overbodig is voor velen 50ers en introduceert een epische houtopslag.

    - PvP bederft de pret vertellen velen. Nou laat PvP achterwege en laat mensen PvP spelen die geen avonturen willen spelen.

    Speel gewoon geen PvP.

    Nee wij willen alle gebouwen op onze eiland want wij willen pronken en wij willen dat alles er tip top eruit ziet. Wij willen allemaal ijs huizen en ijskoude ijzermijnen. Niets mag hieronder lijden. Wij zijn gewend om onze spelletje te spelen en wij zien geen ruimte voor nieuwe patches.

    Dit is wat velen vertellen. Hier hoor ik dus niet bij.

    Bugs en vertragingen kunnen optreden. Een auto fabrikant heeft ook altijd terugroep acties. Een gebouw heeft ook altijd zijn mankementen in het begin. Alles heeft onderhoud nodig dus dit spel ook
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 01-12-14 om 15:13.

  7. #17

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Niet op elke auto witte en dan 1 of 2 dingetjes omdat de autofabrikant toch wel een heel aardige testfase heeft.
    Ik hou ook niet van het gezeur en geklaag, maar de hoeveelheid bugs en de regelmatigheid, ondanks een testserver, geven toch een verwachting naar alleen maar meer bugs en de bijbehorende oorverdovende stilte die in de dagen daarna ook eigenlijk standaard is

    Dat de mensen ontzettend star en pieperig zijn, dat ze niet een klein beetje kunnen vogelen aan een zo groot eiland, ben ik met je eens.

  8. #18
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wittenagel Bekijk Berichten
    Bugs en vertragingen kunnen optreden. Een auto fabrikant heeft ook altijd terugroep acties. Een gebouw heeft ook altijd zijn mankementen in het begin. Alles heeft onderhoud nodig dus dit spel ook
    Dat snap ik allemaal , maar wat ik niet snap is dat bugs die in de testfase gemeld worden ( zoals het vastlopen van de missieketen) 1 op 1 live gaan. En dat is niet uniek, hetzelfde gebeurt bij bijna elk event.
    Bovendien wordt op de testserver feedback gevraagd en uitgebreid gegeven, en ik kan me nu even geen enkel voorbeeld voor de geest halen waarbij die feedback tot iets geleid heeft.
    Tenslotte: het gaat niet om een paar spelers die oeverloos zitten te mauwen over futiliteiten. Het gaat om massale kritiek op alle servers door heel veel spelers, dan kun je toch niet meer volhouden dat BB fantastisch bezig is.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #19

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    heb de missies gedaan , koste vele malen meer dan de opbrengsten., ben begonnen aan een expeditie om een klein eiland te veroveren , met 100 van elke soort soldaat in drie generaals, en ik red het niet eens , kosten belachelijk veel gs en tijd en maar een paar uren om die expeditie te voldoen.
    Ben er klaar mee , lol is er van af .
    ik log uit en zoek wel iets anders om mij mee te vermaken.
    Totaal waardeloze ''verbetering''

  10. #20

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    hm misschien toch nog eens oefenen in de oefenexpeditie? En dat een expeditie in heel korte tijd af moet had misschien beter gecommuniceerd kunnen worden, maar is dus kwestie van voldoende troepen al op voorhand reserve hebben en dan ook nog eens een lichting wapens hebben liggen, zodat je verliezen meteen kan opvangen.
    De troepen zelf trainen best vlug namelijk, dus in 2 uur kun je al wel wat vervangen.

    Maar goed het zijn geen walk-overs de eilandjes, je moet er wel bij nadenken en een paar basisprincipes achter het gevecht snappen en toepassen.
    En dat schijnt lastig te zijn (inmiddels al 6 keer succesvol mijn 1e kolonie verdedigd ), wat dan wel betekend dat mijn verliezen langzaam aan goed gemaakt worden met inkomens aan grondstoffen, moed- en sterpunten.
    En eerlijk gezegd had ik er best lol in het nieuwe gevechtssysteem toe te passen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.