Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Productie- & Verplaatsweken.

  1. #11

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    zet even 3 ijshuizen terug in je ster en je hebt plek om te verplaatsen, niet te dramatisch gaan doen nu :-)


    't biedt mij in ieder geval de gelegenheid even de boerderijen te reorganiseren

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    jullie vergeten een belangrijk ding...die basis gs krijg je straks vanuit je avo's. Deze moet je wel meerekenen in je balans gezien de loot anders nutteloos is...

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou zeggen wacht eerst even af voor je oordeelt.

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Als halffabrikaten dubbel zo snel geproduceerd worden en grondstoffen niet, kun je straks dus met de helft van de betreffende werkplaatsen toe en heb je de boel weer in balans.
    Bovendien dan nog plaats gewonnen ook en minder buffs nodig voortaan voor zelfde resultaat.
    Niet te dramatisch doen

  5. #15
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Als halffabrikaten dubbel zo snel geproduceerd worden en grondstoffen niet, kun je straks dus met de helft van de betreffende werkplaatsen toe en heb je de boel weer in balans.
    Bovendien dan nog plaats gewonnen ook en minder buffs nodig voortaan voor zelfde resultaat.
    Niet te dramatisch doen
    '
    't is allemaal maar 2 weken, dus plaats levert 't alleen op wanneer je je gebouwen voor die periode gaat afbreken ,daarna zul je ze weer moeten opbouwen. Niemand doet overigens dramatisch. Ik waarschuw alleen maar even dat een ijzeren zwaardmaker 2x zo snel gaat werken, de ijzersmelter ook, maar het ijzererts en kolen niet.
    Heb je 2 lvl5 ijzersmelters en 1 lvl5 stalen zwaardmaker dan kost dat nu, zonder looptijd, 700 kolen p/u en dat wordt dan 1400 p/u. Kijk maar eens onder je economie-overzicht wat je nu aan kolen verbruikt in de wapenproductieketens en doe dat x2, zelfde geldt voor ijzererts en kopererts, want dat zul je allemaal x2 moeten produceren gedurende die 2 weken.
    Uiteraard kun je de helft van de verbruikers stilzetten, maar dan zie ik het nut van die productieweken niet echt in, net zomin als ik dat zie wanneer niet de hele keten in de helft van de tijd produceert.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #16

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    hm ik lees nu pas waar het echt over gaat in het dagboek, doel is dus blijkbaar om mensen kans te geven nieuwe wapens voor de expeditie te stampen.
    En de oude wapens mogen mee profiteren, tja, dan gedurende 2 weekjes deel dingen stilzetten. dan heb je nog voordeel.
    De bedoeling is nl alles +50% te laten draaien en blijkbaar is de bug voor een deel +100%, die +50% heb je dus zowiezo ook als je 1/4e van de +100% gebouwen (3/4x200% is 150% =+50%) 2 weken rust geeft.

    Beetje gedoe wel zo, maar dat zouden we toch eigenlijk gewend moeten zijn.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.