Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Productie- & Verplaatsweken.

  1. #1
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud

    Productie- & Verplaatsweken.

    Leuk dat je 2 weken lang al je gebouwen gratis mag verplaatsen. Helaas staan mijn gebouwen ( zoals van iedereen denk ik) optimaal rondom pakhuizen die inmiddels lvl5 zijn. Die ga ik dus niet afbreken. Rest nog het verplaatsen van een bakker bv en daar een ijzersmelter voor in de plaats zetten, maar dat lijkt me zinloze werkverschaffing.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben er wel blij mee

  3. #3
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Het wordt denk ik pas zinvol als je ook pakhuizen kunt verplaatsen, in het begin zet je ze nog niet op de meest ideale positie neer omdat je dat vaak helemaal nog niet weet en door het herschikken van gebouwen wil je soms ook een pakhuis ergens anders hebben staan.

    Dus als dat nu ook mogelijk wordt gemaakt lijkt het mij pas echt zinvol.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ach ja
    Een gegeven paard mag je niet in de mond kijken
    Maar als dat paard geen kar kan trekken hebben we er niks aan

    (((( oftewel verhuizingen komen pas als de nieuwe eilanden komen ))))
    heeft nu geen nut lijkt mij
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Leuk dat je 2 weken lang al je gebouwen gratis mag verplaatsen. Helaas staan mijn gebouwen ( zoals van iedereen denk ik) optimaal rondom pakhuizen die inmiddels lvl5 zijn. Die ga ik dus niet afbreken. Rest nog het verplaatsen van een bakker bv en daar een ijzersmelter voor in de plaats zetten, maar dat lijkt me zinloze werkverschaffing.
    In de special van BB_Silryn staat dat het om ALLE gebouwen gaat.
    Ik ga er dan ook even vanuit, tot wederbericht, dat het ook de pakhuizen aangaat.

    De ''verplaats gebouwen'' optie zal tijdens deze weken gratis zijn.

    Omschrijving: Alle gebouwen, ongeacht wat voor gebouw en het upgrade level, kunnen gratis verplaatst worden.
    Toevoeging: De ''verplaats gebouwen'' optie zal een afkoelperiode van 30 60 seconden hebben tijdens deze weken.
    Tijd: 2 weken (27 november t/m 11 december)
    op het duitse forum echter staat dit vermeld:

    Beschreibung: Das Verschieben von Gebäuden ist, unabhängig von der Gebäudestufe, kostenlos
    dus een kleine vertaalfout zou in deze ook kunnen.

  6. #6
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Beschrijving: Het verplaatsen van gebouwen is, onafhankelijk van het gebouwlevel, kosteloos

    edit: niet zozeer een vertaalfout als wel meer informatie (al dan niet correct (ga er natuurlijk vanuit van wel))
    Laatst gewijzigd door ricos221; 23-11-14 om 20:40.

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Dik kans dat ze zich niet realiseren dat pakhuizen niet verplaatsbaar zijn bij het indienen van zo´n tekst, dus ga maar nergens vanuit

  8. #8
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Dik kans dat ze zich niet realiseren dat pakhuizen niet verplaatsbaar zijn bij het indienen van zo´n tekst, dus ga maar nergens vanuit
    Ach ik geef BB_silryn het voordeel van de twijfel. anders zal ik haar wel even gaan smurfen


  9. #9
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook de details voor de productieweken eens goed gelezen. Op het eerste gezicht lijkt dat fantastisch, maar begrijp ik het nu goed dat de halffabrikaten ( zoals ijzer) en de eindproducten ( zwaarden) in de helft van de tijd geproduceerd worden, maar de grondstoffen (ertsen en hout) niet? Dat zou betekenen dat die ketens helemaal in onbalans gaan, ik moet nu al alles op alles zetten om bv mijn koperertsproductie in balans te houden.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Als de helft maar sneller gaat werken heeft het idd weinig nut. Het enigste wat je er dan mee bereikt is een gigantische onstabiele economie.
    En dat verplaatsen heeft geen nut zonder extra plek.
    Dat zou natuurlijk wel heel krom zijn, nu "gratis" verplaatsen of je nu plek hebt of niet.
    En straks zeker flink in de "pocket" zodra de extra eilanden er eindelijk eens gaan komen (hoop tenminste dat het doorgaat) als je wat wilt verplaatsen.
    Ze kunnen beter eerst die extra eilanden erin gooien en dan heeft een ieder ook de kans om gratis te verplaatsen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.