Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: Spelproblemen sinds 18/11/2014

  1. #31

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Sommige mensen moeten ook altijd het onderste uit de kan hebben blijkbaar!!!!

  2. #32

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Mensen, hier ook de problemen die merendeel van al jullie aangaven en ook hadden wij ( MarielleP & D.G.H) dus
    premium aan staan en door de vertragingen etc. een boel XP misgelopen... beetje jammer weer...;-((
    Compensatie zou best wel op zijn plek zijn ons inziens.

    M vr. Gr. MarielleP & D.G.H.

  3. #33

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    hier ook nog steeds problemen met traagheid en mislukte blocks.

  4. #34
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier is het feest, handels opzetten duurt een eeuwigheid en verschijnen willekeurig na het afwachten van de zandloper wel of niet...

  5. #35

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    heb ook al die problemen , bovenop de normale, echt niet leuk meer om tso te spelen op die manier, bovendien ook substantiële verliezen geleden, niet echt aanbevelenswaard tso voor het moment. Ik hoop op beterschap, want ja , naar het schijnt zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

  6. #36
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    07.17 uur man met de hamer
    07.20 uur man met de hamer
    07.21 uur man met de hamer, alle chat tabjes op die van het Nieuws na zijn nu verdwenen
    07.22 uur man met de hamer

    Het wordt steeds erger, kan mij niet voorstellen dat de server op dit tijdstip overbelast is.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #37

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    heb avo gespeeld van bandietennest en volgens block gespeeld van wiki op kamp 9 en 10.
    generaal valt aan dat lees je ook zodat die andere 2 erlangs kunnen. Het blijft bij registratie. Want mijn generaals worden zogenaamd onderschept.
    De aanvallende generaal op kamp 9 wordt dus verder niet geregistreerd. Alles uiteindelijk gereset en kamp weg en zo ook mijn troepen op 5E na. Das niet de bedoeling van een block. En het feit dat ie niet geregistreerd wordt is niet leuk kost je een hoop grondstoffen. Ik mag dan wel prem. spelen maar hier wordt ik even niet blij van.
    de hele generaal was onbereikbaar, ook het gevecht zag je niet gaan alleen de melding dat ie ging aanvallen.
    Ik zou het fijn vinden als ik de verloren grondstoffen gecompenseerd kreeg, het was duidelijk een fout in het spel. Waar ik gewoon niet bij kon komen. Ik had gestuurd 121 E en 20C. en heb 5 E overgehouden.

  8. #38
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door veldje-71 Bekijk Berichten
    heb avo gespeeld van bandietennest en volgens block gespeeld van wiki op kamp 9 en 10.
    generaal valt aan dat lees je ook zodat die andere 2 erlangs kunnen. Het blijft bij registratie. Want mijn generaals worden zogenaamd onderschept.
    De aanvallende generaal op kamp 9 wordt dus verder niet geregistreerd. Alles uiteindelijk gereset en kamp weg en zo ook mijn troepen op 5E na. Das niet de bedoeling van een block. En het feit dat ie niet geregistreerd wordt is niet leuk kost je een hoop grondstoffen. Ik mag dan wel prem. spelen maar hier wordt ik even niet blij van.
    de hele generaal was onbereikbaar, ook het gevecht zag je niet gaan alleen de melding dat ie ging aanvallen.
    Ik zou het fijn vinden als ik de verloren grondstoffen gecompenseerd kreeg, het was duidelijk een fout in het spel. Waar ik gewoon niet bij kon komen. Ik had gestuurd 121 E en 20C. en heb 5 E overgehouden.
    Berichtje naar ondersteuning sturen, alleen let op, ik kwam dit bericht ook tegen dus verwacht er niet te veel van:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    De compensatie van troepen hangt af van de omstandigheden, zo zullen we eerst alles goed onderzoeken en mocht blijken dat het door een bug of server lag of iets dergelijks is (lees: iets waar jullie niets aan kunnen doen) dan zullen in 9 van de 10 gevallen de verloren troepen worden gecompenseerd.

    Let op: blocks worden niet ondersteund door ons en verloren eenheden zullen ook niet worden vergoed.

    BB_Skelril

  9. #39
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Heb een ander probleem nu , spel loopt gewoon vast . Terugkomen van een avo , loopt vast kan niets doen,beeld staat stil , herinloggen dan . Komt de loot van het avo , loopt vast .opnieuw herinloggen . Nieuw avo bezoeken , loopt vast , herinloggen .Aanval doen loopt vast . enz enz kom nu al aan een 15 keer herinloggen vandaag. , Zowel op m'n werk of thuis .
    Maar het zal wel mijn fout zijn zoals alles hier gaat de laatste tijd. Zelfs niets doen loopt hij vast merk ik nu net .

  10. #40
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    WarboBram als jij meer informatie kan geven dan kan BB hier misschien iets aan doen.

    Zie hieronder

    Cache geleegd: ja/nee
    Geschiedenis verwijderd: ja/nee
    Flash versie:
    Browser versie:

    Wanneer verscheen de bug voor het eerst?: datum + tijd

    Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk:

    Screenshot of video van de bug:

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.