Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 40

Onderwerp: Spelproblemen sinds 18/11/2014

  1. #11
    iebie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    in een huis met een tuin
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    melding server overbelast, probeer het later nog een keertje... (en dit verschillende keren)

  2. #12
    Dark's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Blocks in avonturen gaan helemaal in de mist in omdat de generaals niet gelijk willen starten zit een grote vertraging op, krijg ook steeds de melding server overbelast.

  3. #13

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    idd bezig met een kleermaker, prem aan, blocks werken niet, generaals komen niet uit hun tent. En als je het avo wil bezoeken vlieg je eruit, of nog erger als je een aanval inzet, dan weet je dus helemaal niet meer wat er gebeurt. Vandaag voor mij even geen settlers meer.

  4. #14

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Dure blocks die niet goed gaan omdat je spel wordt uit gegooid. Troepen kan je niet met generaal mee sturen, avonturen krijg je niet afgerond. En dat net terwijl ik gisteravond een dag premium heb ingezet!

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    block lopen fout, geen eenheden meer toekennen aan generaals, niet kunnen inloggen omdat server overbelast is en nog heel veel andere dingen.

  6. #16

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Offline online zo super traag !!!! server overbelast.

  7. #17
    login257's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    servers bijzetten graag ....

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Hier al hele voormiddag de melding dat sever overbelast is, na poging of 5 gemiddeld kan ik er weer in, nog geen blocks mislukt gelukkig, maar spel is zeer traag vandaag en regelmatig vlieg je er zo maar uit, niet echt leuk.

  9. #19

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    server overbelast, tot nu toe geluk met mijn blocks, maar idd, generaals die eindeloos er over doen om hun kamp uit te komen. prem gaat gelukkig straks pas aan, maar echt lekker spelen is het niet nu

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    kom op he steeds eruit gegooit ik wil nu echt mijn premiumdag terug hebben had al 4 avo's kunnen doen als alles normaal zou lopen en als ik dit eerder wist had ik mijn premium niet eens aangezet heb er maar 1

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.