Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Kolonies en PvP - Dev Blog

  1. #1
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Kolonies en PvP - Dev Blog

    Hallo allemaal,

    Je kunt de Dev Blog >hier< vinden
    Commentaar of feedback kun je daar achterlaten als je wil.

    Alvast bedankt!

    BB_Silryn
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  2. #2
    TIPEX
    leuk, ik hoop dat pve er ook bij is, maa ivnd hert nergens hee duidelijk terug

  3. #3
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    de link "hier" werkt helaas niet

  4. #4
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    De link moet verwijzen naar: http://forum.thesettlersonline.com/t...421#post268422

    Dat is de 2e post in zelfde topic, dus de informatie is wel beschikbaar.

    @BB_Silryn: ik zou de tekst nog even door lezen, er staan nog al wat spelfouten in

  5. #5
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Waarschijnlijk zullen spoedig veel spelers op een hoog level het spel inderdaad min of meer verlaten, om door o.a. Tymy genoemde redenen.

    In deze post wordt gevraagd om commentaar en feedback. Als je die dan, op een beschaafde manier geeft, worden die posten binnen een paar uur verwijderd. TSO kan nog steeds geen kritiek verdragen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Waar is mijn post gebleven?????? Als er alleen maar positieve feedback gegeven mag worden zet dat er dan even bij, kan ik me de moeite verder besparen
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #7
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    nou heb ik niet de moeite genomen de avonturen te testen maar als je idd bij pirateneiland het graniet verlaagt heb je meer beginnende spelers ermee dan gevorderde. dat zou ik zo laten als het is. al vind ik persoonlijk het inwisselen van wapens voor ruwe grondstoffen een goed idee

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Het is een leuk iets voor de spelers die hier dan misschien op zaten te wachten, maar ik mis iets denk ik.
    Er wordt aangegeven dat "tijdelijk de optie er komt om gebouwen gratis te verplaatsen" dit is leuk als je er plek voor hebt.
    Meeste hoge spelers zullen die plek niet eens hebben.
    Dus waarom niet eerst die "extra" stukken eiland erbij, denk dat men daar veel blijer mee gaat zijn dan eerst dit toe te passen op het spel.
    Persoonlijk zou ik ook liever eerst die extra ruimte erbij willen voor ik ook maar ga overwegen om hier aan mee te gaan doen.
    Tenslotte ben je daar ook weer extra inwoners voor nodig om die troepen aan te kunnen maken.
    Dus ik blijf erbij eerst extra ruimte op eigen eiland en dan pas pvp.

    Waar ik ook wel benieuwd naar ben is, blijven de oude avonturen zoals we die nu gewend zijn ook in het spel of gaan die er ook uit.
    Of worden die ook aangepast naar de nieuwe opzet van de nieuwe "uitdagende" avo's zoals jullie dat zo mooi aangeven ?
    Oftewel is het leger wat we nu hebben nog wel te gebruiken in de komende tijd ?

  9. #9
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Eindelijk komt PvP. Het heeft wel wat lang geduurd maar einde is inzicht. Ik kan pas feedback geven als ik het zelf ervaren heb dus....laat maar komen die PvP

  10. #10

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    timy, als je het je kunt veroorloven 100k graniet op voorraad te hebben dan hoef je niet te piepen over beetje minder op pirateneiland.

    Ik vind dat je errrggg uit de ogen van de efficiëntie speler kijkt.
    Misschien wordt het spel wel aantrekkelijker als de avonturen die nu overaantrekkelijk zijn beetje minder worden, waardoor het leuker wordt om avonturen af te wisselen.
    Daarnaast zijn een paar dooien extra op level 50 na de invoering van enerzijds MMA en anderzijds de intussen 3e set dorpsscholen absoluut geen issue.
    En wat betreft guides en luie spelers, tja, als je perse de minste dooien wilt ga je rekenen als de kampjes steeds wisselen van inhoud, maar je kunt ook gewoon erop klappen en kijken hoever je komt.
    Als je het gevechtssysteem doorhebt, kun je met een beetje hoofdrekenen al gauw een aardige legersamenstelling verzinnen, niet perfect maar wel goed genoeg.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.