Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Kolonies en PvP - Dev Blog

  1. #31
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    nee want je kan 4 kolonies tegelijkertijd hebben

  2. #32
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    max 6 als je edels of moedpunten oid uitgeeft

  3. #33

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ben al klaar met mijn kleine verlaten kolonie, de Maarschalklimietteller (mooi scrabbel woord..) staat op 4 terwijl die gasten nog gewoon "thuis" zijn. Kan dus niet aanvallen of een ander avo beginnen. Zucht..

  4. #34

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    tekstfouten in de beschrijvingen van de expeditiezoektochten

    http://prntscr.com/5c5ng7

  5. #35

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ow ja, er is iets grondig raar in het arsenaal en de legeracademie, opdrachten worden afgerond, maar zijn dan niet beschikbaar voor een vervolg stap (hetzij wapens uit het arsenaal zijn niet beschikbaar om te trainen in de academie, hetzij troepen uit de academie zijn niet beschikbaar voor maarschalk) maar gaan nog eens opnieuw starten. (wel ergens random in het aantal, niet vanaf 1)
    Daarnaast verdwijnt regelmatig de opdrachten in de wachtrij uit de academie.

  6. #36

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Vandaag met PVP een kolonie verloren. Dat kan gebeuren. Echter wat schept mijn verbazing, ik krijg heel veel loot, ongeveer gelijk aan wanneer je een kolonie in neemt. Is dit normaal?

  7. #37
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Had ik ook, maar bij het verliezen van de kolonie kreeg ik wel moedpunten, terwijl ik bij het overwinnen er geen had gekregen.
    Helaas stond mijn kolonie bovenaan de lijst van aan te vallen objecten "vermoed ik" want bij de 3e aanval binnen 1 dag was ik hem kwijt.

    Heeft dus niet veel gs opgeleverd, maar was een aardig testje. Verdere tests wacht ik ff mee tot na de volgende update. Ga me nu weer richten op de Kleermakertjes die zijn nu wat mij betreft goed in balans, en zorgen weer voor wat uitdaging door de sterkere kampen.

  8. #38

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ben er helemaal mee eens. Ruimte komen de meesten te kort.

  9. #39
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    kosten liggen een stuk boven de opbrengsten dus hier moet een betere verhouding in komen

  10. #40

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij is de settleraangroei ook stuk


    af en toe heb ik "ineens" 300 settlers erbij gevoelsmatig. Met 4 L5 dorpsscholen zou ik er 240 per dag krijgen en nog eens 98 uit het burgermeesterhuis. Ik laat de loot in de email staan omdat ik die settlers niet kwijt kan...

    Heb nu weer 343 vrij settlers terwijl ik vannochtend alle vrij mannetjes in de barak gestuurd hebt. En vannochtend had ik er ook al zo veel terwijl ik dacht de barak gevuld te hebben...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.