Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Kolonies en PvP - Dev Blog

  1. #41

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    kosten liggen een stuk boven de opbrengsten dus hier moet een betere verhouding in komen
    Ik heb voor mijn eigen verovering wat de basiskosten zijn in ijzererts en kolen om de wapens te kunnen produceren. (uitgaande van geen buffs in de productieketen)

    Mijn resultaat is alsvolgt:
    Kosten
    54096 ijzererts
    87516 Kolen

    opbrengsten (in eerste loot)
    1755 ijzererts
    2535 kolen

    Dit is natuurlijk compleet buiten verhouding..

  2. #42
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    klopt vandaar de opmerking

  3. #43
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    volgens mij is de settleraangroei ook stuk


    af en toe heb ik "ineens" 300 settlers erbij gevoelsmatig. Met 4 L5 dorpsscholen zou ik er 240 per dag krijgen en nog eens 98 uit het burgermeesterhuis. Ik laat de loot in de email staan omdat ik die settlers niet kwijt kan...

    Heb nu weer 343 vrij settlers terwijl ik vannochtend alle vrij mannetjes in de barak gestuurd hebt. En vannochtend had ik er ook al zo veel terwijl ik dacht de barak gevuld te hebben...
    Heb je ondertussen avonturen gespeeld? De settlers die in de loot zitten komen automatisch bij je bevolking als je de loot naar je voorraad verplaatst ipv naar je stermenu.

  4. #44

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    euhm ff een feedback over linkjes, de linkjes op de voorpagina (voor pvp dev blog, draadje waarvandaan ik hierheen kom dus en voor pvp filmpjes, volgende post in dat draadje) verwijzen verkeerd, dat zou misschien gemaakt kunnen worden.

    dan een feedback over het verdedigingssysteem, uit het dev blog snap ik er geen piep van en onder het spelen van de kolonie, heb ik maar wat gedaan op goed gelukt, niet echt hoe ik eraan beginnen zou willen
    Ik ga nu trouwens de filmpjes kijken, zien of ik daar nog wat wijsheid uit tover.


    Hm bovenin zou er ergens een tellertje met verdedigingspunten moeten zijn geweest, zal volgende kolonie eens goed opletten.

    Vraag die overblijft, neem je verdedigingspunten die over zijn mee naar je volgende kolonie?
    Ik kon geen goeie combo maken tussen gebouwen en max aantal troepen om ze allemaal op te willen maken.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 05-12-14 om 21:23.

  5. #45
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Feedback op PvP.

    Ik heb nu al 3 maal spook berichten gehad waarbij ik een kolonie veroverd zou hebben, en hem daarna weer verlies.
    Ik heb echter nog maar 1 keer een kolonie in bezit gehad en ben deze binnen een dag kawijtgeraakt.
    Tot mijn verbazing krijg ik nu dus af en toe mails met loot, terwijl ik sinds die eerste test geen PvP meer heb gedaan.

    Niet dat ik niet graag gratis loot krijg, maar ik vrees dat iemand anders nu zijn loot niet krijgt.

  6. #46
    Creatany's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Volgende bericht kreeg ik toegestuurd nadat ik mijn gemiddelde kolonie was verloren. Zijn de genoemde troepen de verliezen die de tegenstander heeft gehad bij het veroveren?
    http://prntscr.com/5e66gb

    en als dat zo is hoe kan dan iemand zoveel troepen ( 10,178 man) sturen naar een kleine kolonie ?
    http://prntscr.com/5e6b7o
    Laatst gewijzigd door Creatany; 07-12-14 om 17:01.

  7. #47

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe die tellertjes werken

    Ik heb ook een berichten bugje , misschien wel 2:
    http://prntscr.com/5e72mb

    In het geopende lootberichtje over de kleine kolonie met koptekst "undefined tekst" is sprake van het verliezen van de kolonie.
    In het bijbehorende gevechtsrapportage bericht staat de titel je hebt de aanvaller verslagen.

    Dit matcht niet en zou dus aanpassing verdienen.

    (Ik heb de aanvaller verslagen overigens dus de aanpassing zou bij het lootberichtje moeten zitten.)

  8. #48

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Jeuj, weer een bugje,

    Mijn kleine kolonie is uitgewerkt (ik bezit em niet meer staat er) maar hij staat nog grijs in mijn koloniemenuutje.
    En nu krijg ik nog een aanval te verwerken in de kolonie die ik niet meer heb plus de bijbehorende beloning.
    http://prntscr.com/5g44xr (kolonie grijs)
    http://prntscr.com/5g45ec (koloniestartdatum 5-12 laatste aanvaldatum 12-12)

    Half uur voor de laatste aanval heb ik mijn laatste grondstoffen geclaimed en toen was de kolonie al grijs.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 12-12-14 om 22:01.

  9. #49

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het voor mezelf kunnen oplossen door de grijze kolonie weg te klikken, hetgeen natuurlijk automatisch zou moeten gaan.

  10. #50
    WarboBram's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Kolonie verloren in 1 aanval , terwijl je toch een kamp of 6 à 7 moet blocken om dit te kunnen doen .Vindt ik raar .
    Waarom krijg je geen strijdverslag , zodat je kan zien wat er precies gebeurt is op je kolonie.
    Heb ook de indruk dat een BOT de aanvallen doet en geen speler ,als je dan kijkt met wat die heeft aangevallen.
    Met meer dan 1500 troepen op een kleine kolonie, klopt voor geen meter
    Ze mogen wel eens wat meer uitleg geven over hoe en wat je met die pvp kan bekomen , nog meer grondstoffen die je niet nodig hebt en
    groote verliezen van grondstoffen die je wel nodig hebt .

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.