Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Kolonies en PvP - Dev Blog

  1. #21
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Tjongejonge. Ik ben wapens aan het maken in het arsenaal. Setjes van 25 met een buf erop, telkens 1 setje van iedere soort.
    Een verslag: aanvalssabels zijn bijna klaar, nog 2 minuutjes. Na een minuut of 3 kijk ik weer, de sabels zijn klaar en de pieken zijn in productie. Terwijl ik het schermpje bekijk loopt de boel vast,het groene balkje staat stil. Ik klik dicht en open , het arsenaal is weer sabels aan het maken en staat nu op 17/25.
    Paar minuutjes later: de sabels zijn wonder boven wonder klaar, de pieken bijna, ik kijk het even aan en zowaar, zonder problemen begint ie na de pieken aan de bogen. Bij boogje numero 2 stopt ie weer, schermpje dicht, weer open en ja hoor, boogjes staan met z'n 25en in de wachtrij want is nu bij piek nummertje 21. 't Is een boeiend schouwspel maar lijkt me toch niet helemaal, correctie, helemaal niet zoals het hoort.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #22
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij annuleerde een bestelling in het arsenaal toen ik ging kijken waarom het zolang duurde. Ik doe voorlopig maar niks meer aan dat nieuwe spul. Wil graag plezier aan het spel beleven ipv van mij steeds zo te ergeren.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Echt luisteren naar hun spelers doet BB niet. We vragen al jarenlang om dat schuifje voor 25 eenheden in de barakken te verwijderen en wat doen ze? Er komen 2 gebouwen bij met schuifjes waar je per 25 eenheden moet gaan produceren. Echt te belachelijk voor woorden. Voor 25 cavalerie heb je 150 sabels nodig, maak dan dat schuifje minimaal 150 groot. Minder dan dat is echt zinloos RSI kweken bij je spelers. Niet van deze tijd dit amateuristisch gedoe.

  4. #24

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Het probleem van de 25 stuks is niet goed op te lossen bij BB, dat vergt te veel communicatie met de server, en dat kan de server niet aan. Dat hebben ze gezegd in een meet and greet interview op een beurs. Staat hier wel ergens op het forum.

    Maargoed ondertussen verzinnen ze wel allemaal andere troep wat niet door de server kan, en dat mag dan wel haha

  5. #25
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil een verzoek doen voor volgend jaar.

    Om de missie kwijt raken speel ik 1x PvP. Daarna waarschijnlijk nooit meer. Op de testserver vond ik het al niet leuk, maar nu al helemaal niet meer.

    Kan er een mogelijkheid worden gegeven om die nieuwe generaals uit je stermenu te verwijderen en/of die kampen op het thuiseiland te laten verdwijnen? Klein kruisje rechtsboven in het icon?

    Alvast bedankt voor de moeite.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 30-11-14 om 18:06.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #26

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ster menu zal niet lukken denk ik Nel, die gasten van je eiland afhalen kan denk ik door ze weg te sturen, zorgen dat ze bij terugkomst geen plek hebben om neer te strijken, en dan staan ze in je ster.

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Eigenlijk maken ze precies de verwachtingen weer waar bij BigBug.
    Je krijgt een update en daarna gaat de server over de zeik en heb je weer wat heerlijke bugs erbij.
    Dus eigenlijk doen ze het best goed bij BB.

  8. #28
    TIPEX
    Ten eerste alvast: geen zorgen - je eiland blijft veilig!
    PvP zal geen effect hebben op je thuiseiland. Het is een extra functie.


    ik vind he tspijtig dat pvp toch enigszins invloed heeft op je normale spe, zo kun je bvb net een avontuur zelf staten als je op expedetie bent, nochtthans zoals hierboven is gezegd, zou het ene extra functie zijn, dus niet te vervanging van, en in geval van avonturen spelen is dat dus wel ik mot er wel bij zeggend atik nit wet hoe het zit als je werkeljk kolonies hbt of die dan ook invloe dhebben op je normal gng van avonturen doen, als dat wel zo zal zijn dan onthoud ik mij wsl van pvp

  9. #29
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Zo'n kolonie heb je voor 6 dagen als niemand hem van je afpakt. Is het dan zo dat er 6 dagen een slot zit op je normale avonturen? Of begrijp ik ook dit verkeerd.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #30
    TIPEX
    ik hoo niet dat eht zo loopt zou ecth wel spijtig zijn

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.