Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Kolonies en PvP - Dev Blog

  1. #11

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    vraag me nu af of de aankomende verandering een verbetering is.

    Pluspunt: geen wapens in de loot (dat 99% van de kanonnen in het spel uit loot komt is natuurlijk een ontwerpfout)
    vraag: alle eenheden en productiewijzigingen lijken weinig toegevoegde waarde te hebben. Eerst een grote rimpeling waarbij iedereen zijn zorgvuldig gebouwde economie moet herinrichten en alle guides updaten en daarna gewoon weer hetzelfde riedeltje

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    En daarnaast, alle goede bedoelingen ten spijt, het lijkt toch weer sterk op een "googlevertaling" dat hele blog dat is toch jammer

    Het tweede kopje: "Als Eerste al" ????? Dat is toch geen Nederlands? Ja letterlijke vertaling van "Das Wichtigste zuerst", maar we zeggen toch gewoon "Ten eerste" of nog beter vertaald, "Het belangrijkste eerst"

    Ik zie nog wel meer kromme zinnen, zal niet alles gaan noemen hier omdat de strekking duidelijk is, maar zou toch anders vertalen:
    Aanvalspiek: Klinkt als iets voor op de kerstboom is het niet gewoon een speer? De sceptor lijkt me een knots of ploertendoder
    Strijdgevoelburcht? Wat is dat voor iets? Het duits zegt Nahkampffestung het engels Melee Stronghold. Er is geen letterlijke vertaling van, maar zou het niet beter zijn iets herkenbaars er van te maken? Een wachtpost? of Is dichterbij het originele woord: Infantrieburcht, Soldatenfort?
    en ook Bereik burcht? (Fernkampffestung / Ranged Stronghold) is wellicht meer een schutterstoren?

    Epic Raid avonturen zijn in het huidige spel gewoon Epische avonturen en niet "Epische overvaleenheden avonturen"
    Kruisboogmannen heten op dit moment in het spel kruisboogschutters

  3. #13
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor de aanvullingen, ik zal ze aanpassen. Dit is de tekst die ik voor mijn neus heb gekregen, en sommige dingen kon ik weinig van maken -lees, er is mij geen verdere aanvulling vermeld dus dit mocht ik zelf uitvogelen wat alles was-.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Haha, wordt tijd om zelf het spel te gaan spelen ;-)


    Maar sommige dingen zoals "Nahkampffestung" hebben ook geen 1:1 vertaling in het Nederlands. Wellicht leuk om bij nieuwe toevoegingen in de toekomst vast een "vertaal/suggestie" topic te openen. (als iets bijvoorbeeld op test beschikbaar komt).

  5. #15
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Dat vind ik eigenlijk wel een ontzettend goed plan !
    Ik ben al druk aan het spelen inmiddels. Helaas level je uiteindelijk niet meer zo snel :P
    Laatst gewijzigd door BB_Silryn; 17-11-14 om 16:19.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  6. #16
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten


    Wellicht leuk om bij nieuwe toevoegingen in de toekomst vast een "vertaal/suggestie" topic te openen. (als iets bijvoorbeeld op test beschikbaar komt).
    Er bestaat al heel lang een dergelijk topic
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...n-woordgebruik

    mag ik nog even weten waarom een eerder bericht van mij, en naar ik hoor ook van andere spelers, zonder opgaaf van reden uit dit draadje verwijderd is??
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn de "nieuwe" loottabellen van de oude avonturen al bekend?

  8. #18

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wittenagel Bekijk Berichten
    Eindelijk komt PvP. Het heeft wel wat lang geduurd maar einde is inzicht. Ik kan pas feedback geven als ik het zelf ervaren heb dus....laat maar komen die PvP
    Inderdaad, eindelijk PVP... kan ik eindelijk ECHT kappen met het spel...
    Alle militaire herzieningen maken het er ook niet leuker op, grondstoffen voor de wapens ipv wapens zelf... welke speler met een gevuld eiland kan en wil nog ombouwen naar bijvoorbeeld damasceense wapen-keten??

    Ik verwacht dus heel veel lvl 50 spelers die nu echt de knoop gaan doorhakken en stoppen.

    Voor de beginnende speler is het echter wel weer een leuke uitdaging. Die start namelijk met een mooi leeg eiland

  9. #19

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Twee keer Zwarte Ridders gespeeld met de nieuwe loot. Bleu Byte begrijpt geloof ik echt niet dat je een spel speelt om fun te hebben. Zo'n avo ben je na 10 keer wel op uitgekeken. Maar de loot was voorheen een uitdaging. Kon tegenvallen maar soms ook heel waardevol.
    En dan nu wat je van de nieuwe loot kan verwachten. Ongeveer een compensatie voor de geleden verliezen, dat is de regel waarmee BB de nieuwe loots mee heeft vastgesteld.
    Dus niets doen levert je ongeveer net zoveel op als een avo spelen. Wow, wat een uitdaging. Wat een fun.
    Bedankt BB voor deze ENORME vooruitgang, en het ENORME plezier wat we nu gaan beleven aan het spelen van avo's.

    Wel in een ander spel dan.

    Een zieke geest heeft daarbij ook nog bedacht dat het een goed idee is om de graniet nog verder af te knijpen. in de loots en zoektochten kan je de helft minder graniet verwachten als voorheen.

    Het spel heeft nu het stadium bereikt dat er vrijwel niets leuks meer in zit. PvP is geen echt PvP. De oude avo's spelen als lvl 50, waarom zou je dat nou nog willen doen?

    Ik ben bang dat heel veel lvl 50's gaan afhaken. En beginnende spelers ook, voor die spelers is de weg om iets tot stand te brengen nu gigantisch stroperig geworden.
    Laatst gewijzigd door xayy; 29-11-14 om 02:32.

  10. #20
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop van ganser harte dat alle spelers die jarenlang "gezeurd " hebben om PvP in TSO ipv een PvP-spel te gaan spelen, nu in extase zijn. Ik vond het prima zoals het was, daarom speel ik TSO, en geen Grepolis. Economie optimaliseren, af en toe een avontuur, beetje rondhangen in verschillende chats, kortom, een leuk en ontspannend tijdverdrijf.
    De makers hebben in al hun wijsheid het spel compleet veranderd, waarom bv ook nog eens de bestaande avonturen en de loot aanpassen?? Mijn overtuiging is dat wanneer de ontwikkelaars het spel net zo intensief zouden spelen als wij, of als ze op z'n minst naar feedback zouden luisteren, dit niet gebeurd zou zijn. Wanneer de overgrote meerderheid op alle servers not amused is ligt het wat mij betreft niet aan ons.
    Ik ga die PvP-missies doen omdat een van mijn doelen is het missieboek leeg te houden, maar dan ben ik er klaar mee.

    PS: Fijn dat vanuit BB ook zo alert gereageerd wordt op tig topics en pagina's vol met vragen en bugmeldingen. Het laatste bericht van onze toen nog enthousiaste CM is alweer van 2 weken geleden....
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 29-11-14 om 17:47.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.